آبشارهای اکاپل، سواسره و هریجان، پارک جنگلی، دریاچه حصار چال، مرداب هسل، پل زغال، موزه‌های تاریخی و پارک جنگلی فین تعدادی از جاهای دیدنی چالوس هستند که توجه هر گردشگری به آن‌ها جلب می‌شود. هتل‌ های چالوس در فصل بهار به‌ویژه در ماه اردیبهشت، مملو از مسافرانی می‌شود که برای بازدید از جاذبه‌‌های گردشگری جذاب و دیدنی این شهر به استان مازندران سفر می‌کنند. افرادی که قصد سفر به چالوس را دارند، باید با بهترین هتل های این شهر آشنا باشند‌. در این مطلب قصد داریم به معرفی هتل های معروف چالوس بپردازیم.

معرفی معروف‌ترین هتل های پنج‌ ستاره چالوس

افرادی که شهر چالوس واقع در استان مازندران را برای سفر انتخاب می‌کنند، می‌توانند در یکی از هتل های پنج ستاره این شهر اقامت داشته باشند و از امکانات باکیفیت آن نهایت لذت را ببرند. با اقامت در هتل های پنج ستاره این شهر می‌توان یک سفر خاطره‌انگیز را در خاطرات خود به ثبت رساند. در شهرچالوس دو هتل پنج ستاره وجود دارد. در ادامه با این هتل ها و ویژگی هر یک از آن‌ها آشنا خواهید شد.

هتل پنج ستاره ونوس پلاس چالوس

در فاصله 100 متری شهرک توریستی نمک‌آبرود چالوس و روبه‌روی رستوران آبشار، یکی از هتل‌ های پنج ستاره این شهر با نام هتل ونوس پلاس ساخته شده است. این هتل دارای 13 طبقه و 150 اتاق لوکس و منحصربه‌فرد است که هنوز 3 طبقه از آن به مرحله بهره‌برداری نرسیده‌اند.

بنای مدرن هتل ونوس پلاس چالوس از سال 1396 افتتاح شد و از همان موقع، شروع به کار کرد. نزدیک بودن به تله‌کابین نمک‌آبرود، برخورداری از نمایی زیبا و چشم‌نواز رو به کوه و جنگل و همچنین ارائه امکانات و خدمات رفاهی باکیفیت به مسافران از مهم‌ترین ویژگی‌های این هتل پنج ستاره به‌شمار می‌رود.

از مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل ونوس پلاس می‌توان به مواردی مانند لابی لوکس و مجلل، رستوران با غذاهای ایرانی و فرنگی، خدمات ماساژ، سالن ورزشی، سالن بازی، کافی‌شاپ، سالن بیلیارد، پارکینگ، پخش موسیقی زنده در رستوران، فضای سبز، آسانسور، اتاق‌های مجهز، پرسنل خوش‌برخورد، صبور و باتجربه و غیره اشاره کرد.

هتل پنج ستاره پارسیان آزادی خزر یا هایت چالوس

یکی دیگر از هتل های پنج ستاره شهر چالوس با 5 طبقه و 164 اتاق که روبه‌روی شهرک توریستی و زیبای نمک‌آبرود واقع شده، هتل ستاره پارسیان آزادی خزر یا همان هتل هایت سابق است. این هتل از 2 بخش شرقی و غربی تشکیل شده و فعالیت خود را قبل از انقلاب در سال 1354 آغاز کرده است.

در آن زمان، مردم این هتل را با نام هتل هایت می‌شناختند؛ زیرا توسط گروه هتل‌سازی هایت آمریکا به مرحله ساخت و بهره‌برداری رسیده بود. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، هتل هایت به‌عنوان یکی از هتل‌ های زیرمجموعه به نام هتل پارسیان آزادی خزر تغییرنام یافت. از امتیازات هتل پارسیان آزادی خزر می‌توان به چشم‌انداز جنگل و دریا، ساحل اختصاصی و دسترسی آسان به دیدنی‌های چالوس اشاره کرد.

از جمله مهم‌ترین امکانات رفاهی هتل پارسیان آزادی خزر می‌توان به 3 رستوران شیک و زیبا با ظرفیت بیشتر از 200 نفر، سونا، استخر، جکوزی، پارک مخصوص کودکان، گیم‌نت، کافی‌شاپ، پیست دوچرخه‌سواری، سالن کنفرانس، تالار چندمنظوره، تفریحات آبی، استخر روباز برای استفاده در فصل تابستان، اتاق‌های مجهز و غیره اشاره کرد.

معرفی معروف‌ترین هتل چهار ستاره چالوس

تنها هتل چهار ستاره شهر چالوس، هتل کاخ امیران نام دارد. این هتل نوساز در ابتدای کمربندی شهر چالوس به سمت رامسر، جاده زوات، خیابان کاخ مادر و با فاصله 500 متری از کاخ مادر ساخته شده است. هتل کاخ امیران، 2 طبقه و 80 واحد اقامتی یک تخته، 2 تخته، 3 تخته و سوئیت دارد و از سال 1398 مشغول خدمت‌رسانی به مسافرین در شهر چالوس است.

ممنوع بودن ورود حیوانات خانگی، جریمه شدن مسافران درصورت وارد کردن خسارت به اموال هتل، عدم پذیرش مسافر بدون ارائه مدرک شناسایی معتبر مانند شناسنامه و کارت ملی، رایگان بودن هزینه اقامت برای کودکان زیر 5 سال، پذیرش مسافران مجرد فقط با ارائه کارت ملی یا شناسنامه‌ عکس‌دار، برخی از مهم‌ترین قوانین هتل کاخ امیران چالوس هستند.

مسافران با اقامت در هتل کاخ امیران چالوس می‌توانند از امکاناتی مانند رستوران، اینترنت رایگان نامحدود در لابی، غذاخوری در فضای باز، چشم‌انداز کوه، جنگل و دریا، کافی‌شاپ، صندوق امانات، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، خشک‌شویی، پارکینگ و غیره بهره‌مند شوند و یک سفر به‌یادماندنی را تجربه کنند.

آشنایی با معروف‌ترین هتل‌ های سه ستاره چالوس

اگر می‌خواهید در زمان سفر به چالوس در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، می‌توانید در یکی از هتل‌ های سه ستاره این شهر اقامت داشته باشید. هزینه اقامت در هتل های سه ستاره از هتل های چهار ستاره و پنج ستاره کمتر است‌. در ادامه با معروف‌ترین هتل های چهار ستاره چالوس آشنا خواهید شد:

هتل سه ستاره کوروش

هتل کوروش چالوس واقع درکیلومتر 2 جاده نوشهر در سال 1347 افتتاح و در سال 1397 بازسازی شده است. این هتل 2 طبقه دارای 90 واحد اقامتی با بهترین امکانات است. یکی از مزایای مهم اقامت در این هتل، نزدیکی به جاهای دیدنی مانند کاخ چای‌خوران، تله‌کابین نمک‌آبرود، مرداب هسل، پارک جنگلی و غیره است.

در این هتل، امکاناتی مانند دستگاه واکس کفش، فضای سبز، استخر، سالن بیلیارد، چای‌خانه، خدمات باربری و اتاق‌های مجهز به تلویزیون و دیگر وسایل مورد نیاز در اختیار مسافرین قرار می‌گیرد.

هتل سه ستاره ملک

هتل ملک چالوس در بلوار چالوس به نوشهر یکی از هتل های معروف این شهر است که 2 طبقه و 43 واحد اقامتی دارد. این هتل برای اولین بار در سال 1345 ساخته و افتتاح شد و در سال 1390 مجددا مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل ملک نیز مانند هتل کوروش و سایر هتل های معروف چالوس به جاهای دیدنی این شهر نزدیک است و با ارائه امکاناتی مانند رستوران، کافی‌شاپ، جکوزی، فروشگاه، صرافی، آرایشگاه، صندوق امانات و غیره به مسافران توانسته رضایت آن‌ها را جلب کند.

رزرو آنلاین معروف‌ترین هتل های چالوس در سایت فلای تودی

در این مطلب، 5 مورد از معروف‌ترین هتل های چالوس را مورد بحث و بررسی قرار دادیم. قبل از سفر به شهر زیبای چالوس می‌توانید یکی از این هتل ‌ها را برای اقامت به‌صورت آنلاین در سایت فلای تودی رزرو کنید. فلای تودی یکی مطمئن‌ترین و معتبرترین پلتفرم‌های رزرو آنلاین هتل در ایران است.

برای رزرو هتل در فلای تودی ابتدا نام شهر چالوس به‌عنوان شهر مقصد در فرم جستجو را وارد کرده و سپس مدت زمان اقامت، تعداد اتاق‌ها و مسافران را مشخص کنید. در مرحله بعدی برای به نمایش درآمدن لیست هتل‌ ها روی گزینه جستجو، کلیک و بعد از بررسی‌های لازم و مقایسه هتل ها از نظر قیمت و موقعیت مکانی، هنل مورد نظر خود را مشخص کنید. مشخص کردن تعداد مسافران برای هر اتاق و کلیک روی دکمه ثبت نهایی درخواست مرحله بعدی رزرو هتل است. در پایان بعد از ورود به صفحه پرداخت هزینه رزو نهایی هتل را انجام دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید