آیا می‌دانستید رکورد تولید نهال شکست: کاشت ۲ میلیون اصله نهال در نهالستان پالیز نهال آغاز شده تا در سال ۱۴۰۳ عرضه شود؛ نهالستان‌های معتبر در فرآیند تولید و فروش نهال پیشرو هستند؛ مهندسین نهالستان دقت زیادی را در انتخاب و رقابت نهال‌های با کیفیت و مرغوب دارند؛ تمامی نهال‌های کاشته شده تحت نظارت و کنترل متخصصان ماهر بوده و به دلیل داشتن تجربه و دانش کافی، نهال‌هایی با خصوصیات مطلوب و سلامت بالا را پرورش می‌دهند.

خرید نهال از نهالستان‌های معتبر علاوه بر ارائه نهال‌های با کیفیت، خدمات پس از فروش نیز به کشاورزان تامین می‌کنند، این شامل ارائه اطلاعات کامل درباره مراحل کاشت و نگهداری نهال‌ها، مشاوره فنی و پاسخگویی به سوالات کشاورزان است؛ این خدمات می‌تواند به کشاورزان در تولید محصولات بهتر و بهره‌ورتر کمک کند.

رکورد فروش نهال نهالستان پالیز نهال در سال ۱۴۰۲

به خاطر شرایط ویژه‌ای که این شرکت برای کشاورزان در نظر گرفته است، رکورد فروش نهال نهالستان پالیز نهال در سال ۱۴۰۲ به بیشتر از یک میلیون و دویست اصله نهال رسیده هست؛ رضایت کشاورزان از نهال‌های خریداری شده در سال جاری باعث شده تا آنها قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ اقدام به پیش خرید نهال گردو و نهال میوه از این مرکز کنند؛ بنابراین مهندسین نهالستان جهت پاسخگویی به نیاز کشاورزان در سال آینده در یک اقدام بی سابقه در بین نهالستان‌های مختلف اقدام به کاشت دو میلیون اصله نهال در این مرکز کردند.

آماده سازی ۲ میلیون اصله نهال برای سال ۱۴۰۳

همانطور که اشاره شد شرکت پالیز نهال، با آماده‌سازی ۲ میلیون اصله نهال برای سال ۱۴۰۳ این اطمینان را به کشاورزان می‌دهد تا در بهار سال آینده با تنوع زیادی از نهال‌های گردو، نهال بادام و انواع نهال میوه روبرو بوده و خرید نهال را بر اساس نکات زیر انجام دهند:

  • سازگار با اکوسیستم منطقه
  • با توجه به نیاز منطقه
  •  علایق شخصی
  • مشاوره گرفتن از کارشناسان نهالستان

نهال‌های پرورش یافته در این نهالستان‌ تحت شرایط تست و آزمایش قرار می‌گیرند تا مقاومت آن‌ها علیه بیماری‌ها و آفات مختلف بررسی شود، این موضوع به کشاورزان کمک می‌کند تا نهال‌هایی با مقاومت به بیماری‌ها را انتخاب کرده و مشکلات کمتری در زمینه تولید محصولات خود داشته باشند؛ در واقع فروش نهال در این مرکز به صورت تضمینی و به همراه کارت گارانتی هست.

شرایط پیش فروش نهال برای سال ۱۴۰۳

شرایط پیش فروش نهال برای سال ۱۴۰۳ در این مرکز کار چندان پیچیده و مشکلی نیست شما به راحتی می‌توانید وارد سایت paliznahal.ir شده و به طور مستقیم با کارشناسان در ارتباط باشند البته در این سایت شماره تماس‌های نیز درج شده است و راه‌های ارتباطی بین مهندسین نهالستان و کشاورزان هست.

قیمت نهال در ۱۴۰۳

از مهم‌ترین فاکتورها برای کشاورزان قیمت نهال در ۱۴۰۳ هست، عوامل مختلفی بر قیمت نهال‌ تاثیر می‌گذارند، ولی در شرکت پالیز نهال بخاطر رفاه حال کشاورزان، قیمت نهال در سال ۱۴۰۳ چندان تغییری نخواهد کرد، در ادامه به برخی از این عوامل اشاره می‌کنم:

  • نوع و گونه نهال: نوع و گونه‌ی نهالی که می‌خواهید خریداری کنید، بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد. برخی از گونه‌های اصیل، مقاوم و نادر گرانتر هستند.
  •  اندازه و سن نهال: اندازه و سن نهال نیز می‌تواند بر قیمت آن تأثیر داشته باشد، نهال‌های دو ساله سازگارتر هستند.
  • رقم یا ژنتیک: برخی از رقم‌ها به دلیل ویژگی‌های خاص و تقاضای بیشتر داشته و گرانتر هستند.
  • هزینه تولید: هزینه‌های تولید، مالیات‌ها، قوانین صادرات و واردات و سایر عوامل مرتبط با کشور تولیدکننده می‌تواند تفاوتی در قیمت نهال‌ها ایجاد کند.
  • روش تکثیر و تولید: روش تکثیر، تولید و فروش نهال تأثیرگذار هست، روش‌هایی مانند تکثیر از ژنوتیپ، پیوندی،پایه رویشی، قلمه زدن و یا استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌تر ممکن است هزینه‌های مختلفی را داشته و در نهایت بر قیمت نهال تاثیر می‌گذارند.
  • لیبل‌دار بودن نهال: نهال‌های شناسنامه‌دار و لیبل‌دار پروسه طولانی و پرهزینه‌ای را می‌گذرانند تا شناسنامه رسمی را از وزارت جهاد کشاورزی دریافت کنند بنابراین قیمت بالاتری خواهند داشت.

فقط دو ماه تا احداث باغ مدرن فرصت دارید

اگر تصمیم دارید در صنعت کشاورزی سرمایه‌گذاری کنید بدانید که فقط دو ماه تا احداث باغ مدرن فرصت دارید، اواخر فصل پاییز و اوایل فصل بهار بهترین زمان برای خرید نهال و کاشت آن در مزرعه هست؛ اولین دلیل برای کاشت نهال در اوایل بهار این است که درختان در این فصل زمان کافی برای رشد داشته و احتمال برخورد با سرمازدگی کاهش می‌یابد، از دلایل دیگر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

✓هوای گرم و معتدل: در اوایل بهار دمای هوا افزایش یافته و باعث فعال شدن فرآیندهای رشدی در درختان میوه می‌شود، دمای گرم و معتدل به نهال‌ها کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر رشد کنند.

✓ دسترسی به منابع تغذیه: در این فصل، خاک دارای رطوبت کافی بوده و نهال‌ها می‌توانند به راحتی به منابع غذایی در خاک دسترسی یابند؛ این مواد غذایی شامل آب، مواد معدنی و مواد آلی بوده و برای رشد و تغذیه بهینه درختان ضروری هستند.

✓ جذب نور خورشید: نهال‌ها برای رشد و فعال شدن فتوسنتز به نور خورشید نیاز دارند، اوایل بهار، مدت روشنایی در طول روز افزایش یافته و امکان جذب نور خورشید توسط نهال جوان را بهبود می‌بخشد.

✓ زمان مناسب برای استقرار ریشه: در اوایل بهار، خاک هنوز خنک بوده و رطوبت بیشتری دارد، این شرایط به نهال‌ها کمک می‌کند تا ریشه‌های قوی و سالمی بسازند تا در خاک مستقر شوند.

✓بارش‌های بهاری: فصل بهار با بارش‌های مناسب همراه بوده و به پرورش نهال‌ها کمک می‌کند، این بارش‌ها منبع اصلی آبیاری برای نهال‌ها بوده و باعث حفظ رطوبت خاک می‌شوند.

به عنوان یک کشاورز بهتر است، فرصت خود را از دست نداده و اقدامات لازم را برای آماده‌سازی زمین جهت کاشت نهال انجام دهید، کارشناسان نهالستان آماده راهنمایی شما برای صفر تا صد احداث باغ میوه هستند.

مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش

مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش نهال برای کشاورزان کمک بسیاری به آنها می‌کند؛ نهال‌ها به عنوان اصلی‌ترین عامل در تولید محصولات کشاورزی اهمیت بسیاری دارند و همکاری با متخصصان می‌تواند عملکرد و بهره‌وری بخش کشاورزی را بهبود بخشد.

  • مشاوره رایگان در مورد مناسب‌ترین نوع نهال برای هر فصل و شرایط آب و هوایی
  •  فضای مناسب برای کاشت نهال
  •  نحوه آبیاری و مراقبت‌های صحیح از نهال‌ها

همچنین، خدمات پس از فروش نهال می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • تأمین نهال‌های با کیفیت بالا
  •  آموزش‌های عملی در زمینه کاشت و مراقبت از نهال‌ها
  •  مشاوره تلفیقی در خصوص مدیریت آفات و بیماری‌ها و ارائه راهکارهای حل مشکلات
  •  برنامه‌ریزی مناسب برای کشاورزان

تعامل با افراد متخصص به کشاورزان امکان می‌دهد تا اطلاعات جدید و به‌روز درباره فناوری‌های کاشت و مراقبت از نهال‌ها را دریافت کرده و از تجربیات افرادی که در این حوزه تخصص دارند بهره‌برداری کنند، این خدمات بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، افزایش عملکرد مزارع و در نهایت افزایش درآمد کشاورزان را تضمین می‌کند.

معتبرترین سایت در زمینه خرید انواع نهال بادام، میوه و گردو سایت پالیز نهال به ادرس “paliznahal.ir” می باشد. Paliznahal.ir با در اختیاز داشتن کادر مجرب و حرفه ای و نهالستان های تخصصی جهت خرید انواع نهال به مرجع اصلی خرید نهال، نهالستان تبدیل شده است. علاوه بر آن می توانید با مراجعه به paliznahal و شرکت پالیز نهال از قیمت نهال مطلع شده و خرید خود را نهایی کنید.

کلام آخر

خرید نهال از یک نهالستان معتبر برای کشاورزان بسیار مهم است، علاوه بر کیفیت بالا دارای اصالت نژادی هست؛ نهالستان‌های معتبر معمولاً نژادی را انتخاب می‌کنند که ویژگی‌های خاصی مانند مقاومت بالا و باردهی بالا داشته باشد؛ این امر باعث تضمین اصالت نژادی نهال‌ها شده و مقاومت نهال به بیماری‌ها را ارتقاء می‌دهند؛ در نتیجه، خرید نهال‌های معتبر از یک نهالستان باعث بهبود کیفیت محصولات کشاورزی، رونق صنعت کشاورزی و بهره‌وری بیشتر در باغداری می‌شود.

منبع: paliznahal.ir

تماس با پالیز نهال:

09144501003

09144501009

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید