با نزدیک شدن به سال 2025، می‌بینیم بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال گوی سبقت را از دارایی‌های سنتی مانند طلا و نقت ربوده‎اند. همین مسئله منجر به افزایش میزان سرمایه‌گذاری دراین بازار شده است. برای موفقیت در این بازار در کنار تحقیق و شناسایی ارز دیجیتال مناسب باید صرافی ممتازی را نیز انتخاب کنید. ددر این راهنما شما را با مراحل ایجاد حساب در صرافی ارز دیجیتال تبدیل آشنا می‌کنیم. در تبدیل از یک علاقه‌مند به یک تریدر حرفه‌ای تبدیل می‌شوید.

برای استفاده از امکانات صرافی ارز دیجیتال تبدیل، خرید و فروش و تبادل ارزهای دیجیتال ابتدا باید در این صرافی ثبت نام کرده و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. فرایند احراز هویت صرافی تبدیل برای تایید معاملات، حفظ امنیت اطلاعاتی و دارایی کاربران طراحی شده است. فرآیند ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل بسیار ساده است و در این قسمت به تفصیل توضیح داده می‌شود.

برای ثبت­نام از چه ابزار دیجیتالی استفاده کنیم؟

برای ثبت نام در صرافی تبدیل می‌توانید از طریق کامپیوتر یا موبایل اقدام کنید. هر کدام روش کار ساده و روشنی دارند.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل از طریق کامپیوتر

اگر کامپیوتر و یا لپ تاپ را برای ثبت نام انتخاب کرده­اید، به شیوه زیر عمل کنید:

ابتدا وارد سایت صرافی تبدیل شوید

در ابتدا وارد وبسایت صرافی ارز دیجیتال تبدیل شوید و روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

سپس وارد کردن شماره تلفن و انتخاب رمز عبور

در این بخش باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و سپس یک رمز عبور انتخاب کنید. رمز عبور شما باید شامل حداقل ۸ کاراکتر، دارای حداقل یک حرف بزرگ، دارای حداقل یک عدد و حداقل یک حرف کوچک باشد. همچنین در این بخش می‌توانید کد دعوت یا معرفی دوستان خود را دریافت کرده و وارد کنید؛ البته این مسئله کاملا اختیاری است. در نهایت باید قوانین و مقررات را بپذیرید و با کلیک بر روی این گزینه آن را انتخاب کنید و قوانین استفاده از صرافی را بپذیرید. پیشنهاد می‌کنیم حتما قوانین مربوط به صرافی را به دقت مطالعه و بررسی کنید.

سپس روی دکمه ثبت نام کلیک کرده و کد تایید ارسال شده را دریافت کنید. کد را وارد کنید. اکنون مراحل ثبت نام تکمیل شده است و می‌توانید وارد مرحله احراز هویت شوید.

مرحله بعد وارد کردن اطلاعات شخصی است

در این بخش باید نام و نام خانوادگی (به صورت کامل و همراه با پسوند)، تاریخ تولد، ملیت و کد ملی ۱۰ رقمی خود را به طور دقیق وارد کنید. اطلاعاتی که در این بخش وارد می‌کنید به طور کامل بررسی می‌شوند، در نتیجه از صحت اطلاعات اطمینان حاصل کنید و مطمئن شوید اطلاعات با کارت ملی شما مطابقت داشته باشند. پس از تکمیل فرم، دکمه تایید و ادامه را انتخاب کنید و وارد مرحله بعد شوید.

حال اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید

در این بخش باید شماره کارت بانکی خود را که با آن قصد خرید و فروش دارید جهت واریز مبلغ ریالی به حساب شما وارد کنید. توجه داشته باشید که کارت بانکی باید متعلق به خود شما ،به عنوان مالک حساب کاربری، باشد.

اگر به شماره کارت خود دسترسی ندارید، می‌توانید از گزینه «فقط به شماره شبا دسترسی دارید؟» استفاده کرده و شماره شبا خود را وارد کنید. همچنین پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید کارت‌های بیشتری را ثبت کنید. در نهایت گزینه ثبت کارت و ادامه را انتخاب کنید و وارد مرحله بعدی شوید.

برای شماره تلفن خود تایید بگیرید

شماره‌ای که با آن در فرایند احراز هویت شرکت می‌کنید باید به نام شخص شما باشد. در این بخش باید این موضوع را تایید کنید. در نتیجه اگر شماره تلفن مورد نظر به نام شما است، گزینه بله را انتخاب کنید.

تصویر مدارک شناسایی خود را بارگذاری کنید

در این قسمت باید تصویر کارت ملی خود را جهت احراز هویت بارگذاری کنید. اگر به کارت ملی خود دسترسی ندارید مدارکی از جمله کارت ملی قدیمی، شناسنامه عکس‌دار طرح جدید، گواهینامه رانندگی معتبر و کارت پایان خدمت یا معافیت نیز قابل قبول خواهند بود. عکسی که ارسال می‌کنید باید کاملا خوانا و با کیفیت بالا باشد.

ارسال عکس تایید هویت گام بعدی شماست

در این بخش باید یک تصویر برای تکمیل احراز هویت خود ارسال کنید. در این تصویر باید متن تعهدنامه را روی کاغذ با دست‌خط خود بنویسید. متن تعهدنامه به شرح زیر است:

«اینجانب (نام و نام خانوادگی) به کد ملی (کد ملی) قوانین تبدیل را مطالعه کرده و پذیرفته‌ام»

و اما مرحله پایانی

در نهایت پیامی مبنی بر اینکه اطلاعات شما در حال بررسی است مشاهده خواهید کرد. برای تکمیل بررسی اطلاعات خود باید منتظر بمانید. اگر همه مراحل را به درستی طی کرده باشید فرایند احراز هویت شما مورد قبول واقع می‌شود و می‌توانید معاملات خود را در صرافی تبدیل آغاز کنید. نتیجه را از طریق پیامک دریافت خواهید کرد.

ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل از طریق موبایل

اگر قصد دارید که مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی ارز دیجیتال تبدیل را با گوشی موبایل انجام دهید، فرآیند پیش روی شما تفاوتی با مراحل ثبت نام از طریق کامپیوتر ندارد. تنها تفاوت موجود این است که شکل ظاهری وبسایت در گوشی موبایل متفاوت از چیزی است که در سیستم می‌بینید. مراحل ثبت نام و احراز هویت در صرافی تبدیل از طریق موبایل به شرح زیر می‎باشد:

  • ابتدا وارد سایت صرافی تبدیل شوید.
  • شماره تلفن خود را وارد کرده و اقدام به انتخاب رمز عبور نمایید.
  • اطلاعات شخصی خود را در این مرحله وارد نمایید.
  • اطلاعات کارت بانکی خود را وارد کنید.
  • برای شماره تلفن خود تایید بگیرید.
  • تصویر مدرک شناسایی خود را بارگزاری کنید.
  • عکس تایید هویت خود را ارسال کنید.

ثبت نام ویدئویی در صرافی تبدیل

صرافی تبدیل برای ارائه بالاترین سطح کیفیت خدمات، علاوه بر ثبت نام تصویری امکان ثبت نام ویدئویی را نیز فراهم کرده‌ است. در این روش ثبت نام بعد از پر کردن مشخصات اولیه به جای ارسال تصویر می‌توانید یک ویدئو کوتاه را ضبط کرده و احراز هویت خود را از این طریق انجام دهید. مراحل ثبت‌نام ویدئویی تا پس از وارد کردن اطلاعات بانکی، مشابه ثبت‌نام با عکس تأیید هویت است. و به روش زیر ادامه پیدا می‌کند:

  • تصویر مدرک شناسایی خود را طبق توضیحات خواسته‌شده ارسال کنید.
  • سپس باید اجازه دسترسی به دوربین را فعال کنید.
  • حالا شروع ضبط را کلیک کرده و متن مشخص‌شده را با صدای رسا بیان کنید تا ضبط ویدئو به پایان برسد.
  • در نهایت روی پایان ضبط کلیک کرده و در صورتی که ویدئو شما هیچ اشکالی نداشته باشد، آن را ارسال کنید. دقت کنید که در صورتی که ویدئو به خوبی ضبط نشده و صدا واضح نباشد، دوباره باید ویدئو را ضبط کنید.

پس از تکمیل و اتمام مراحل ذکر شده پیامی مبنی بر اینکه اطلاعات شما در حال بررسی است مشاهده خواهید کرد. برای بررسی اطلاعات خود توسط کارشناسان پشتیبانی تبدیل، باید حداکثر ۲۴ ساعت منتظر بمانید. اگر همه مراحل را به درستی طی کرده باشید فرایند احراز هویت شما تایید می‌شوند و می‌توانید معاملات خود را در صرافی تبدیل آغاز کنید. نتیجه از طریق پیامک به اطلاع شما می‌رسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید