آبمیوه گیری خوب چی بخرم؟ اگر این سوال هم در ذهن شماست پس با ما همراه باشید تا راهنمای کاربردی برای خرید مناسب ترین آبمیوه گیری را در اختیارتان قرار دهیم تا بدانید آب پرتقال گیری چی خوبه و در آخر یکی از پر فروش ترین آبمیوه گیری های روز دنیا را با منصفانه ترین فروشگاه عرضه کننده آن، به شما معرفی کنیم.

اگر شما هم می خواهید یک آبمیوه تازه و خوشمزه با غلظتی بسیار عالی داشته باشید و یا یکی از بهترین اسموتی های معروف را در آشپزخانه منزل خود، تهیه کنید؛ باید به نکات زیر توجه فرمایید:

  1. برند: قبل از خرید هر وسیله ای شما باید در نظر داشته باشید که برند ها می توانند ضمانت سلامت کالای شما را تا مدت زیادی تضمین کنند. اگر خرید کالای خانه و آشپزخانه تان را از لیست برند های معروف دنیا انجام دهید؛ ریسک خرابی آن ها را از خود دور می کنید.
  2. استفاده آسان: برخی از آب پرتقال گیری ها ساختار و برنامه کاربردی پیچیده ای دارند که مشتریان پس از خرید و هنگام استفاده از آن هاف با مشکلات متعددی رو به رو می شوند و توانایی راه اندازی آن ها را ندارند؛ بهتر است زمان خرید به نحوه کارکردن بهترین آبمیوه گیری عرشیا دقت کنید تا در آینده با مشکل رو به رو نشوید.
  3. حجم و ظرفیت: آشپزخانه های امروزی معمولا جای زیادی برای دپو وسایل و تجهیزات خانه ندارند از این رو بانوان مجبورند، وسایل برقی آشپزخانه اعم از: آبمیوه گیری، غذا ساز و غیره را در دید عموم و در کنار دیگر وسایل کاربردی روزمره شان قرار دهند؛ از این رو مصرف کنندگان نیاز به آبمیوه گیری کم حجم و در عین حال پرظرفیت می گردند که بتواند حجم زیادی از میوه ها را آب گیری نماید و ظاهری جمع و جور داشته باشد.
    اگر یکی از آبمیوه گیری های برقی ظرفیت بالا را خریداری کنید، دیگر نیازی نیست در طول مدت گرفتن آب میوه، مرتبا مخزن دستگاه را خالی و مجدد قطعات را بر روی یک دیگر متصل نمایید بلکه در طول گرفتن آب میوه و سبزیجات یک بار مخزن تفاله گیر آن را خالی می کنید.
  4. توان مصرفی: برای خرید آبمیوه گیری مناسب باید به توان مصرفی آن توجه کنید چرا که در نهایت این میزان مصرفی بر روی قبض برق شما تاثیر بسزایی دارد. جریان ورودی و خروجی انرژی را در تجهیزات برقی آشپزخانه با نشان وات )w( می توانید مشاهده کنید پس بهتر است در دفترچه راهنمای آبمیوه گیری این مشخصه را بررسی نمایید.
  5. سر و صدا: تا به حال برایتان پیش آمده هنگام استفاده از وسایل برقی آشپزخانه با سر و صدای زیادی مواجه شوید به قدری که دست از کار بکشید و فعالیت هایتان را با وسایل دیگر و یا به صورت دستی انجام دهید؟ برخی از آبمیوه گیری برقی که برند معروف و بهینه سازی مناسبی ندارند، در طرز تهیه آب میوه سر و صدای زیادی به پا می کنند و با این کار مشتریان زیادی را از دست می دهند در مقابل؛ اکثر آبمیوه گیری های روز دنیا از برنامه صدا گیر برخورداند که در نهایت در محیطی آرام و بی سر و صدا فعالیت آبمیوه گرفتن و یا تهیه اسموتی و شیک های خوشمزه را انجام دهند و تمام امتیازات مثبت را از خریداران دریافت نمایند.
  6. کارایی: مناسب ترین آّمیوه گیری ها آن هایی هستند که تک بعدی نیستند و در کنار طرز تهیه آبمیوه، فعالیت های دیگری را به صورت همزمان در یک دستگاه، انجام می دهند. آب مرکبات گیر برای فصول سرد سال و مریضی های گوناگون بسیار کاربردی است که اگر آبمیوه گیری چند کاره را خریداری کنید می توانید از این قابلیت بهره بگیرید و آب پرقتال، گریپ فروت، لیمو و غیره را بدون دستگاه های صنعتی در محیط منزل انجام دهید.
  7. سرعت: هدف اصلی از تهیه وسایل برقی در خانه و آشپزخانه، سرعت بخشیدن به کار های روزمره می باشد؛ افراد با توجه به فعالیت های داخل و خارج از خانه که این روز ها دارند سعی می کنند وسایل برقی را جایگزین زمان زیاد فعالیت های دستی کنند و در این راه، به دیگر فعالیت هایشان بپردازند. یکی از ملاک های مهم خرید و انتخاب مناسب ترین آبمیوه گیری، صفر تا صد سرعت آن است اگر این دستگاه مهم را با بازه سرعتی بالا خریداری کنید می توانید در کم ترین زمان ممکن آب میوه، سبزیجات و مرکبات را بگیرید و از آن ها در روتین زندگی سالم تر استفاده نمایید.
  8. دهانه ورودی: قطر دهانه ورودی هر آبمیوه‌گیری با دیگری متفاوت است پس اگر قصد دارید آب مرکبات و میوه های بزرگ سایز را بگیرید، باید یکی از دستگاه های آبمیوه گیری که دهانه لارج دارند را خریداری نمایید.

شما می توانید تمام فاکتور های بالا را در قسمت توضیحات و یا کاتالوگ محصولات بخوانید و پس از آن، نسبت به خرید آن ها اقدام نمایید. اگر خریدتان را اینترنتی انجام می دهید بهتر است یک وب سایت معتبر و خوش قیمت را برای تهیه انواع مناسب ترین آبمیوه گیری های روز دنیا انتخاب کنید که قیمت مستند و مناسبی را برای فروش محصولاتشان داشته باشند؛ لوازم خانگی نوین پلاس عرشیا یکی از این فروشگاه های اینترنتی مناسب است که محصولات برند عرشیا ARSHIA آلمانی را به فروش می رساند. برای دیدن تکمیل ترین وب سایت لوازم خانگی کلیک نمایید.

قیمت آبمیوه گیری

قیمت آبمیوه گیری به تمام فاکتور های بالا بستگی دارد؛ هرچه بخواهید ملاک های بیان شده را با بالا ترین درجه، انتخاب نمایید قیمت نهایی نیز بیشتر می شود اما نگران نباشید چرا که وب سایت معرفی شده به شما، تخفیفات مناسبتی دارد و از لحاظ خدمات قبل و بعد از فروش، مشتریان خود را سوپرایز می کند. گارانتی و ضمانت نامه ای که پس از خرید و ارسال رایگان کالا های این وب سایت دریافت می کنید، معتبر است چرا که این وب سایت یکی از نمایندگی های مجاز برند ARSHIA آلمانی می باشد. از هر کجای ایران می توانید نسبت به خرید تجهیزات منزلتان اقدام و آن ها را درب منزل دریافت نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید