اگر قرار است به زودی عروس شوید شاید دوست داشته باشید زیباترین لباس عروس دنیا را در این شب خاص بر تن کنید. گروه مد و لباس پارس مگ تصاویری از زیباترین لباس عروس دنیا را در اختیار شما قرار داده است.

زیباترین لباس عروس دنیا چگونه است ؟

شاید شما هم در کودکی، آرزو داشتید که زیباترین لباس دنیا مال شما باشد. این آرزو در بزرگسالی، علاقه شدید شما را به انتخاب زیباترین لباس عروس دنیا بیش از پیش کرده است.

معمولا، زیبایی از دید هر عروس، متفاوت است. اگر بخواهید زیباترین عروس دنیا باشید، باید لباسی انتخاب کنید که مناسب فرم اندام‌تان باشد. تفاوتی ندارد که لباس عروس پوشیده بخرید یا مدل لباس عروس گیپور را از مزون لباس عروس اروپایی در تهران تهیه کنید.

اگر در زمان خرید و پرو لباس به استایل شخصی‌تان فکر نکنید و فرم اندام را درنظر نگیرید، زشت ترین لباس عروس دنیا نصیب‌تان می‌شود. پس سعی کنید، سادگی، استایل خاص، سبک لباس موردنیاز جهت شرکت در جشن عروسی را نیز درنظر بگیرید.

گرانقیمت ترین زیباترین لباس عروس دنیا

در ادامه گرانقیمت ترین لباس عروس دنیا را با قیمت های میلیونی برایتان آورده ایم که مشاهده می کنید.

لباس عروس الماس، 12 میلیون دلار

 

زیباترین لباس عروس دنیا

 

یکی از گران ترین لباس عروسی در تاریخ، این لباس است که از 150 قیراط الماس دوخته شده است! البته این لباس برای شخص خاصی مثل ملکه کشور خاصی نیست بلکه برای شوی لباس عروس در سال 2006 دوخته شده و الماس های بکار برده شده در دوخت آن، هنر دست «مارتین کتز» است.

این لباس در مزونی در کالیفرنیا دوخته شده است. بیشتر با نام لباس عروس الماسی در دنیا معروف است و در شوی لباس عروس و فشن شوی دُبی در معرض نمایش گذاشته شده است.

هیچ عروسی حاضر به پرداخت چنین مبلغ هنگفتی نبوده و این لباس هنوز در موزه باقی مانده است.

لباس عروس با الماس سفید یومی کاتسورا 8/5 میلیون دلار

این لباس از طلای سفید دوخته شده و با الماس و مروارید در تور عروس تزئین شده است و ارزش آن 8/5 میلیون دلار است. خانم یومی کاتسورا، با مهارت تمام از عهده دوخت این لباس برآمده است.

 

زیباترین لباس عروس دنیا

 

گفته می شود بیش از یک هزار مروارید و طلای سفید عیار پنج در دوخت لباس استفاده شده است. دنباله لباس عروس نیز مزین به الماس های سبز رنگ عیار 8 است. این لباس گران قیمت نیز برای شخص خاصی دوخته نشده است.

لباس عروسی داناشا 1/5 میلیون دلار

زیباترین لباس عروس دنیا

این لباس عروسی راخانم داناشا لوکس با همکاری «جید گاندور» دوخته است. با اینکه طرحی کاملا ساده دارد اما حدود 200 گرم طلای عیار18 و الماس های 75قیراطی در دوخت آن به کار رفته است. نکته قابل توجه در دوخت این لباس عروس، عدم استفاده از دنباله است.

لباس عروس با پر طاووس 1/5 میلیون دلار

هشت خیاط به مدت 2 ماه بی وقفه کار کردند تا این لباس عروس را تهیه کنند و در نمایشگاهی در شهر نانجینگ چین به نمایش درآمد.

زیباترین لباس عروس دنیا

 

فعالان از روی خشم برای دفاع از حقوق حیوانات دست به تهیه این لباس زدند ولی درعین حال در این این لباس از 2009 پر طاووس استفاده شده و هزینه این کار هنری به ارزش 1/5 میلیون دلار است.

لباس عروس کیت میدلتون 388 هزار دلار

خانم کیت میدلتون نیز یکی از گران بهاترین لباس عروسی های تاریخ را به هنگام ازدواج با پرنس ویلیام به تن کرده بود. دنباله این لباس عروس، حدود 9 فوت بوده و نمایی فوق العاده چشم گیر دارد.

 

زیباترین لباس عروس دنیا

 

از ساتن سفید، تور حریر انگلیسی و شانل فرانسوی دوخته شده و چندین ماه طول کشیده تا دوخت آن تکمیل شود.

لباس عروسی پلاتینی مارو آدامی 373 هزار دلار

این لباس عروسی زیبا در هفته جواهرات در سال 2008 در هاتون گاردن در لندن به نمایش درآمد. این لباس از ابریشم بسیار با کیفیت دوخته شده و مزین به پلاتینیوم به ارزش 240 پوند و یا حدود 370 هزار دلار بود .

 

زیباترین لباس عروس دنیا

این لباس نیز برای فرد خاصی دوخته نشده است.

لباس قرمز عروسی مزین به پلاتین فری رد 250 هزار دلار

در چین و این بار در شهر ووهوو در سال 2007 یک لباس عروس دیگر به نمایش درآمد که در دسته گران قیمت ترین لباس عروس های دنیا قرار دارد. این لباس برای عروس های غربی غیرمعمول است ولی برای برخی از کشورهای شرقی مناسب است.

زیباترین لباس عروس دنیا

بر روی یک زمینه قرمز، پلاتینیوم هایی به شکل گل می درخشد. ارزش این لباس 250هزار دلار است

لباس عروسی ملانیا کانوس 200 هزار دلار

زیباترین لباس عروس دنیا

گفته می شود دنباله این لباس عروسی به تنهایی از ساتن چند هزار دلاری گران قیمت و ابریشم اصیل دوخته شده است. از بیش از 150 سنگ درخشان و کریستالی در طراحی لباس استفاده شده است.

لباس عروس با تکه های الماس 158 هزار دلار

این لباس عروسی در سال 2007 در یکی از مزون های معروف چین در شانگراو دوخته شده است. از سنگ الماس سنگین در طراحی آن بکار برده شده و در نمایشگاهی در هنگ کنگ به معرض نمایش گزارده شده است.

زیباترین لباس عروس دنیا

پارچه به کار برده شده در دوخت لباس از مرغوب ترین پارچه های ضخیم چینی است

لباس عروس117 هزار دلار

آخرین نمونه را با این لباس ساده اما گران به پایان می بریم. این لباس برای عروس خانم های اشرافی دوخته شده و بیش از چندین الماس و سنگ قیمتی در دوخت آن به کار برده اند.

زیباترین لباس عروس دنیا

گفته می شود این لباس عروس همچنان در معرض دید عموم قرار دارد تا شاید عروس خوش شانسی آن را به تن کند.

جدیدترین و زیباترین لباس عروس دنیا مدل 2020

بهترین و شیک ترین زیباترین لباس عروس دنیا را برای شما از بهترین کلکسیون هاي سال 2020 انتخاب کرده ایم که می‌توانید ببینید و اگر ازدواجتان نزدیک است از این مدل ها برای خودتان انتخاب کنید تا در روز عروسی حسابی بدرخشید.

زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا

چطور زیباترین لباس عروس دنیا را انتخاب کنید ؟

اگر بخواهید زیباترین لباس عروس دنیا پرنسسی جدید را انتخاب کنید و یا انتخاب شما لباس عروس پفی دنباله دار باشد، باید بدانید که چه مدل لباسی برای‌تان مناسب است.

اگر گران ترین لباس دنیا را از تهیه کنید، اما در زمان خرید به استایل و فرم اندام‌تان دقت نکنید، قطعا انتخاب چندان موفقی نداشته‌اید.

زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا

با مطالعه مقاله چطور لباس عروس هماهنگ با فرم بدن خود بپوشید می‌توانید زیباترین لباس عروس دنیا  که برای اندام‌تان مناسب است را، انتخاب کنید.

همچنین، با مشاهده عکس زیباترین لباس عروس دنیا جزییاتی مثل مدل یقه پرنسسی بلند و مدل لباس عروس پرنسسی، شیک‌ترین و مناسب‌ترین لباس را شناسایی کنید.

زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا

زیباترین لباس عروس دنیا

 

عجیب ترین لباس عروس دنیا

معمولا، اگر گرانترین لباس مجلسی در تهران را برای خرید انتخاب کنید، ممکن است به‌دلیل جنس و نوع متریالی که برای دوخت آن لباس استفاده شده است، در دسته بندی عجیب‌ترین لباس‌ها قرارگیرد.

برای مثال، لباس‌هایی که از پارچه‌های خاص و خارج از عرف دوخته شده‌اند، بسیار خاص و عجیب به‌نظر می‌رسند. این سبک لباس‌ها معمولا مناسب سلبریتی‌های اروپایی است.

زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا زیباترین لباس عروس دنیا

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید