بهترین برنامه حسابداری گوشی رایگان اندروید و آیفون را به شما معرفی می کنیم. نظم دادن به امور مالی قدم مهمی در هر کسب و کاری می باشد. با این نرم افزارهای حسابداری می توانید تمام دخل و خرج ها و امور مالی تان را ثبت کنید و زیر نظر داشته باشید. گروه تکنولوژی پارس مگ لیستی از بهترین برنامه ی حسابداری برای گوشی را در اختیارتان قرار داده است.

حسابداری گوشی - بهترین برنامه حسابداری گوشی

فهرست محتوا نمایش

نرم افزار حسابداری موبایل چیست؟

نرم افزارهای حسابداری در موبایل به شما این امکان را می دهند که به اطلاعات حسابرسی دسترسی پیدا کرده و پردازش های لازم را در دستگاه هایی که به محل خاصی محدود نیست، انجام دهید.

این بدان معناست که با استفاده از تبلت، لپتاپ، گوشی هوشمند و دیگر دستگاه هایی که به اینترنت وصل می شوند، به اپ ها و داده ها دسترسی داشته باشید. با راه حل های خاص، شما حتی نیاز نیست که اپلیکیشن را روی دستگاه دانلود یا نصب کنید. مرورگر اینترنت شما می تواند آن را در اختیار شما قرار دهد.

به این معنی که کارکردهایی مانند مدیریت انتقال مالی، پرداخت ها، محاسبات مالیاتی و غیره می تواند توسط دستگاه های دستی بدون نیاز به دسترسی به دفتر و محل خاصی، پردازش و مانیتور شوند.

ایده اصلی این بوده است که کارهای حسابداری توسط دستگاهی که کاربر با آن آشناست انجام شود. به گونه ای که کاربر همزمان که می تواند پیغام دوستانش را در واتس آپ چک کند، کارهای حسابداری خود یا دیگران را نیز انجام دهد.

چرا نرم افزار حسابداری در موبایل؟

دقت و امنیت کارهای حسابداری چه برای یک کسب و کار کوچک، چه برای  متخصص در این حرفه اهمیت دارد. قابل اعتماد بودن یک المان ضروری برای هر اختراع و روش جدید در صنعت حسابداری است. توانایی های رو به رشد دستگاه های موبایل و بهبود راه حل های امنیتی، این اعتماد را نیز بالاتر برده است.

طبق مطالعات انجام شده، ۶۴% از پاسخ دهندگان به آمار، می توانستند از اپ نرم افزار خود استفاده کنند. از طرف دیگر، ۳۶ درصد کاربران فقط می توانند از مرورگر خود برای موبایل استفاده کنند. اما هیچ پاسخ دهنده ای نبود که به اطلاعات از طریق گوشی همراه دسترسی پیدا نکنند.

اگر بیش از این بخواهیم بپردازیم، در سال های اخیر نرم افزار حسابداری با گوشی کاربرد بیشتری دارند و محبوب تر نیز هستند. در ادامه به تعدادی از فواید نرم افزار حسابداری در موبایل پرداخته ایم:

نرم افزار حسابداری - بهترین برنامه حسابداری گوشی

  • استفاده آسان چند کاربر

این که چند کاربر بخواهند به نرم افزار حسابداری دسترسی داشته باشند، می بایست از یک شبکه محلی یکسان استفاده کنند. اما در حال حاضر، نرم افزار حسابداری موبایل با اینترنت کار می کند، که کاربران می توانند در جغرافیای مختلف به یک فایل یکسان دسترسی داشته باشند.

این نوع نرم افزار، محدودیت های حسابداری سنتی را ندارد، دیگر لازم نیست از یک سیستم یا یک ورژن خاص نرم افزار استفاده کنید. نرم افزار حسابداری در موبایل می تواند به خوبی و بدون مشکل، با استفاده از دستگاه های مختلف حتی با استفاده تمام کاربرها، کار کند.

  • کار کردن از خانه

این که می توان از خانه با آن کار کرد در کنار این که بهره وری نیز بهبود می یابد، راحتی بهتری نیز به کاربران ارائه می دهد. با این حال، برخی نگرانی ها مانند امنیت و ردیابی کارهای انجام شده، می تواند نگران کننده باشد. استفاده از نرم افزار حسابداری در موبایل، این امکان را به شما می دهد که از خانه کار کنید.

می توانید امنیت را کنترل کرده و همچنین فعالیت های کاربران را ردیابی کنید تا ببینید چه کسی به کارهای حسابداری می پردازد و به آن ها دسترسی دارد.

  • به اشتراک گذاری راحت فایل ها

در گذشته، ایمیل ها برای اشتراک گذاری فایل ها انتخاب می شدند، بعد از این که ایمیل های مختلفی رد و بدل می شد، با آپدیت های جدید، کاربر با چندین کپی از فایل یکسان رو به رو بود که فضای بیشتری اشغال می کرد و مدیریت آن ها سخت تر بود.

نرم افزار حسابداری در موبایل همان فایل را که در فضای ابری ذخیره کرده است، در دفعات مختلف ادیت می کند و تنها یک کپی از فایل باقی می ماند که اشتراک گذاری را ساده تر می کند.

  • به دستگاه صدمه ای نمی رسد

از بلایای طبیعی تا حوادث ساخته شده توسط انسان، دلایل زیادی وجود دارد که می تواند به دستگاه های ساکن یک محل، صدمه بزند، این عوامل می تواند منجر به از بین رفتن دائمی داده ها شود.

نرم افزار حسابداری موبایل داده ها را روی دستگاه ها ذخیره نمی کند. بنابراین، می توانید نگرانی های مربوط به از بین رفتن داده ها در اثر تصادف را کنار بگذارید و خود را از تلاش برای تهیه نسخه پشتیبان نجات دهید.

اگر از یک فضای ابری برای اطلاعات حسابداری خود استفاده می کنید، می توانید اطلاعات خود را به صورت رایگان در آن ذخیره کنید.

  • به روز رسانی راحت و سریع نرم افزار

به روز رسانی برای امنیت نرم افزار، همانند عملکرد هر نرم افزار اهمیت بالایی دارد. دانلود، نصب و آپدیت کار آسانی نیست و ممکن است برای هر نرم افزار به صورت اتوماتیک انجام نشود.

با نرم افزار حسابداری موبایل که بر پایه فضای ابری است، نرم افزار به صورت خودکار آپدیت می شود و هیچ کاری را مختل نمی کند. پس شما به آخرین تکنولوژی روز دسترسی خواهید داشت بدون این که به وظایف شما صدمه ای وارد شود.

برنامه حسابداری رایگان - بهترین برنامه حسابداری گوشی

  • دستگاه های قدیمی مانع از انجام کار نمی شوند.

با گذر زمان، تکنولوژی سخت افزاری دستگاه ها ممکن است قدیمی شده باشند، آپدیت نشوند یا نتوانند وظایف سنگین تر را انجام دهند. خرید سخت افزار جدید یا بهبود دستگاه نیز گران قیمت خواهد بود.

گزینه مقرون به صرفه استفاده از نرم افزار حسابداری در موبایل است که از فضای ابری استفاده می کند. به همین دلایل گفته شده استفاده از نرم افزار حسابداری در موبایل تنها به اتصال مناسب به اینترنت بستگی دارد و معمولا آپدیت آن آسان تر است.

  • اپ ها می توانند با هم به خوبی کار کنند

عملیات حسابداری، حتی برای یک متخصص، نمی تواند تنها با یک اپ انجام شود. برنامه های بانکداری، حسابداری، مالیاتی و گاهی بعضی دیگر از اپ ها، برای این که سیستم حسابداری به خوبی کار کند، باید در کنار هم عملیات را انجام دهند.

با وجود کاربران تجاری، تعداد برنامه ها و پیچیدگی ها بیشتر می شود. با نرم افزار حسابداری موبایل این ارتباط بین اپ های مختلف آسان تر می شود. به این ترتیب، با استفاده از اینترنت، می توانند اطلاعات را بین اپ ها به صورت اتوماتیک انتقال دهند تا اطلاعات صحیح و جدید را برای عملیات های حسابداری حفظ کنند.

بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار حسابداری هوفر

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر، اولین نسل از نرم افزارهای حسابداری است که به صورت آنلاین در ایران توسعه پیدا کرده است. نرم افزار حسابداری ابری هوفر هم برای شرکت ها و سازمان های بزرگ و هم برای کسب و کارهای نوپا طراحی شده است.

این نرم افزار پیشرفته قابلیت اتصال به CRM، فروشگاه اینترنتی، حساب های بانکی و دیگر زیرساخت های دیجیتال را داراست. نسخه پایدار اپلیکیشن موبایل نرم افزار حسابداری هوفر اکنون در گوگل پلی و کافه بازار در دسترس است.

مغایرت گیری هوشمند، پیش فاکتور آنلاین، بایگانی الکترونیک اسناد و یادگیری هوشمند رفتار کاربر بخشی از ویژگی های این نرم افزار قدرتمند است.

همچنین با توسعه نسخه فروشگاهی این نرم افزار، امکان اتصال به پوز بانکی و ترازوی دیجیتال نیز فراهم گردیده است. با این نرم افزار می توان چند شعبه را به صورت آنلاین و یکپارچه مدیریت نمود.

نرم افزار حسابداری آنلاین هوفر هم به صورت ابری و هم به صورت تحت وب ( نسخه نصبی روی سرورهای داخلی شما ) قابل استفاده است.

نسل جدید نرم افزارهای حسابداری ابری است که از اولین نرم افزارهای حسابداری است که در ایران توسعه یافته است. که هم به صورت آنلاین و هم به صورت تحت وب ( قابل نصب روی سرورهای داخلی ) در دسترس می باشد.

برنامه حسابداری فانوس ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی اندروید

اپلیکیشن فانوس از بهترین برنامه حسابداری اندروید و محصول شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، دیگر برنامه معروفی است که می‌توان از آن به‌عنوان بهترین نرم افزار دخل و خرج اندروید یاد کرد.

برنامه هوشمند فانوس به صورت خودکار درآمد و هزینه‌ها را ثبت و مدیریت می‌کند و سپس پیشنهادهای اقتصادی به شما می‌دهد. این برنامه همچنین گزارش‌های جالبی به شما ارائه می‌دهد، به عنوان نمونه به شما می‌گوید در طول ماه چقدر هزینه صرف بنزین یا رفتن به کافه کرده‌اید.

این اپلیکیشن حسابداری شخصی با مقایسه مخارج شما با سایر افراد یه شما می‌گوید چقدر کمتر یا بیشتر از آنها خرج یا پس انداز کرده‌اید.

همچنین با تعریف سقف برای هزینه‌ها، هنگام نزدیک شدن به بودجه تعیین شده، اعلان دریافت می‌کنید. با اپلیکیشن فانوس می‌توانید به مشاهده اطلاعات و مدیریت حساب‌های بانکی و وام‌های خود نیز بپردازید.

برخی از امکانات مهم اپلیکیشن حسابداری شخصی فانوس عبارتند از:

  • اعلان هشدار برای یادآوری چک، قسط، بدهی و طلب
  • معرفی گزینه‌های سرمایه گذاری دارای سود بالای 15 درصد (در نسخه پولی)
  • معرفی وام‌های قابل ارائه توسط بانک‌ها با نرخ بهره پایین (در نسخه پولی)
  • ثبت خودکار هزینه و درآمد
  • پشتیبان گیری خودکار و دریافت فایل خروجی اکسل
  • ارائه پیشنهادهای اقتصادی منحصر به فرد
  • کمک به حسابداری شخصی، سرمایه گذاری و مدیریت مالی
  • قابلیت اضافه کردن دسته بندی، تگ‌های شخصی و گزارش گیری از آنها
  • ثبت خودکار‌ تراکنش‌ها از طریق خواندن پیامک‌های دریافتی از بانک
  • دسته بندی خودکار دخل و خرج برای برخی بانک‌ها
  • امنیت اطلاعات مالی و نیاز به داشتن رمز عبور
  • مشاهده تمام‌ تراکنش‌ها و مانده حساب
  • امکان ثبت و مشاهده لحظه‌ای ارزش دارایی‌ها (ارز، سهام، سکه، حساب بانکی و غیره)

حسابداری - بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار حسابداری کسبه ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

یکی از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری موبایل کسبه می باشد که این نرم افزار تحت سیستم عامل اندروید می باشد که برای مدیریت های مالی و حسابداری از طریق گوشی های موبایل طراحی و ساخته شده اند .

با استفاده از این نرم افزار مناسب موبایل به راحتی و بدون نیاز به حسابدار می توانید امور مالی و فروشگاهی خود را به درستی مدیریت کنید ، از مهم ترین ویژگی های این نرم افزار امکان تبادل اطلاعات با نرم افزار حسابداری فروشگاهی تحت ویندوز می باشد ، از ویژگی های مهم دیگر این نرم افزار حسابداری می توان به چاپ و اشتراک گذاری فاکتور ، صورت حساب اشخاص و گزارشات اشاره نمود .

دخل و خرج ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

نقاط قوت: امکانات زیاد، قابلیت بودجه‌بندی برای هر ماه، پشتیبان گیری در گوگل درایو

نقاط ضعف: اکثر امکانات پولی هستند

نرم افزار مدیریت مالی خانواده موبایل دیگری که در این فهرست برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون و اندروید حضور دارد، دخل و خرج است. این برنامه هم با وجود رابط کاربری ساده خود، توانسته امکانات فراوانی را برایتان ارائه کند. برخی از قابلیت‌های این برنامه موارد زیر هستند:

  • مدیریت هزینه‌ها با بیش از 40 مورد دسته‌بندی
  • تعریف حساب‌های بانکی متفاوت
  • مدیریت درآمدها
  • مدیریت طلب‌ها و بدهی‌ها
  • بودجه‌بندی
  • انتقال حساب به حساب

همچنین این نرم افزار مدیریت دخل و خرج فارسی اندروید، دارای نمودار است و همچنین ویجت‌های اختصاصی دارد که می‌توانید روی صفحه خانه گوشی قرار دهید.

افزون بر این می‌توانید از اطلاعات خود در گوگل درایو نیز پشتیبان بگیرید تا دیگر نگرانی از بابت از دست دادن آن‌ها نداشته باشید. البته این ویژگی تنها در نسخه کامل این برنامه قابل دسترسی است. برنامه دخل و خرج برای آیفون نیز عرضه شده و جزو برترین اپلیکیشن مدیریت مالی ایفون است.

قیاس ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

یکی دیگر از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل با بیش از 20 سال حضور در بازار نرم افزار های مالی و صنعتی کشور توانسته است نرم افزار های خود را در تمامی بیشتر های موجود وب ، ویندوز و موبایل با استفاده از تکلونوژی و فناوری های روز به بازار ها ارائه دهد و جزو یکی از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل و ایران قرار بگیرد .

این نرم افزار حسابداری تحت وب جزو محصولاتی می باشد که برای اولین بار در ایران کلیه فعالیت های مالی را با بهترین کیفیت رو عملکرد همراه با یک سرعت بی نظیر در بستر وب و به صورت آنلاین پیاده سازی کرده است.

در عین حال یک سری نرم افزار های رایگانی را هم برای کاربران اندروید خود قرار داده است که می توان نرم افزار حسابداری رایگان و همچنین نرم افزار فروشگاهی رایگان اندروید را نام برده است . نرم افزار حسابداری قیاس شامل سه محصول می باشد . نرم افزار های حسابداری فروشگاهی ، شرکتی و شخصی .

نرم افزار حسابداری هلو

یکی از بزرگ ترین نرم افزار های یکپارچه مالی نرم افزار هلو می باشد که جزو یکی از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل می باشد که دارای امکانات بی شماری مانند صدور انواع فاکتور ، انبار داری ، حسابداری ، چک و بانک و… می باشد .

این نرم افزار برای کمک به مکانیزم سازی اصناف برای مشاغل مختلف بسته های شغلی ویژه و تخصصی را طراحی و تولید کرده است. این نرم افزار حسابداری بازرگانی موبایل از محصولات تخصصی ویژه مشاغل عرضه شده است .

برنامه حساب و کتاب گوشی - بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار حسابداری پارمیس ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

به طور کلی نرم افزار حسابداری پارمیس دارای یک سری نسخه های فروشگاهی ، بازرگانی ، شرکتی و تولیدی می باشد که با یک رابط کاربری ساده و زیبای خود می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای کسب و کار های مختلف می باشد.

از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل نرم افزار حسابداری پارمیس پرو می باشد که یک بسته نرم افزار حسابداری مالی برای کسب و کار های کوچک و متوسط می باشد که دارای نسخه های فروشگاهی ، بازرگانی و تولیدی می باشد .

بهترین نرم افزار حسابداری موبایل و یا همان نرم افزار حسابداری دارای بخش های مختلفی مانند حسابداری ، خرید و فروش ، انبار ، دریافت و پرداخت ، بانک و چک و تولید و … می باشد .

نرم افزار حسابداری پارمیس استار نرم افزار یک پارچه مالی و مدریتی مالی می باشد که با بهره گیری از آخرین تکلونوژی های روز مبتنی بر بیش ار 15 زیر سیستم زیر ساخت نرم افزاری برای مدریت مدرن مالی و کسب و کار ها را در بعد های مختلف و به صورت دیجیتال قرار می دهند.

اپلیکیشن حسابداری موج ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

یکی از جنبه‌های مهم حسابداری ثبت فاکتور خرید، فروش و پیش‌فاکتور است. به اصطلاح فاکتور زدن یکی از نیازهای اولیه کسب‌وکارهای بزرگ و حتی کوچک است.

خیلی از کسب‌وکارهایی در بستر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام و تلگرام فعالیت می‌کنند نیز نیاز دارند برای مشتریان خود فاکتور صادر کنند.

اینجاست که اپلیکیشن حسابداری مانند موج به کار می‌آید. این برنامه به راحتی و در سریع‌ترین زمان برای شما فاکتور صادر می‌کند؛ بدون نیاز به نرم‌افزارهای حرفه‌ای حسابداری و استفاده از کامپیوتر. برخی ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن حسابداری شخصی موج:

  • امکان ثبت فاکتور خرید و فروش و ارسال در شبکه‌های اجتماعی
  • ثبت و مدیریت تراکنش‌های بانکی
  • مدیریت کارهای بانکی
  • امکان شخصی‌سازی فاکتور و اضافه کردن لوگو، آدرس، تلفن
  • ثبت و دسته‌بندی مشتریان

البته این برنامه فقط برای مدیریت کسب‌وکار و ثبت فاکتور نیست. شما از این برنامه می‌توانید برای مدیریت امور مالی شخصی نیز می‌توانید روی موج حساب کنید؛ مدیریت چک‌ها، مدیریت اقساط و وام‌ها و بودجه‌بندی نیز با این برنامه امکان‌پذیر است.

نرم افزار حسابداری آنالیزا

از دیگر بهترین نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری آنالیزا می باشد که هدف اصلی این نرم افزار حسابدار شخصی بودن نمی باشد بلکه می خواهد به شما یک آزادی مالی دهد به این صورت که شما زمان کمتری را برای هزینه های خود بگذارید و این نیز آن ها در دسته بندی های مختلف برای شما تقسیم می کند.

در آخر شما متوجه این موضوع می شوید که در کدام قسمت از زندگی خود بیشترین هزینه ها را می کنید و می توانید آن را به درستی حمایت کنید ، از آن جایی که این برنامه به امور مالی شما و خانوادتان مربوط می شود .

ویژگی‌ها و امکانات اپلیکیشن آنالیزا

  • خواندن پیامک بانکی و وارد کردن به بخش تراکنش‌های شما به صورت مستقیم
  • دریافت گزارش از همه حساب‌های بانکی
  • آنالیز تراکنش‌ها در قالب نمودار و گراف
  • امکان اشتراک گذاری تراکنش‌ها
  • تفکیک هزینه‌ها و درآمدها

حسابداری در گوشی - بهترین برنامه حسابداری گوشی

اپلیکیشن حسابداری فروشا ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

لیست اندرویدی ما شامل چند برنامه کاربردی برای ثبت و چاپ فاکتور بود. برای همین لیست iOS ما نیز از حضور این برنامه‌ها بی‌بهره نیست.

برنامه حسابداری فروشا برای مدیریت کسب‌وکار و مشتریان طراحی شده است. با این برنامه می‌توانید فاکتور فروش صادر کنید و آن را برای مشتریان خودتان ارسال کنید. مزیت عمده این برنامه رابط کاربری ساده و استفاده آسان از آن است. البته این تنها ویژگی این برنامه کاربردی نیست:

  • ثبت فاکتور
  • قابلیت اضافه کردن مهر، لوگو و امضا به فاکتورها
  • امکان چاپ فاکتورها با پرینتر و چاپگرهای حرارتی
  • محاسبه مالیات و تخفیف

اگر فروشگاهی دارید که در آن کالاهایی زیادی دارید و ثبت دستی آن برای فاکتور سخت است، از ویژگی ثبت و اسکن بارکد این اپلیکیشن استفاده کنید. البته این‌ها امکانات نسخه رایگان این اپلیکیشن است؛ با فعال‌سازی نسخه حرفه‌ای می‌توانید امکانات بیشتری نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نرم افزار حسابداری محک ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار حسابداری محک یکی از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل می باشد که به عنوان یک حسابداری شخصی در قالب نسخه اندروید iOS و تبلت برای موبایل های شما عرضه شده اند و این نرم افزار سعی می کند تا با ارائه امکاناتی کامل افراد را از به نوشتن مخارج بر روی کاغذ و یا سپردن آن ها به افراد دیگر بی نیاز کند . با محک شما نیز می توانید یک حسابدار اختصاصی داشته و به مدیریت گردش های مالی خود بپردازید.

امکانات اپلیکیشن محک:

  • کاربری ساده و طراحی زیبا
  • ثبت سریع و آسان هزینه ها و درآمدها بصورت دستی و پیامکی
  • تعریف حساب های مختلف (صندوق و بانک)
  • تعریف اشخاص، ثبت و کنترل بدهی و طلب
  • امکان تعریف بودجه بندی ماهانه و هفتگی
  • ثبت موعد چک های دریافتی و پرداختی و اقساط
  • تعریف دسته بندی دلخواه برای هزینه ها و درآمدها

برنامه حسابداری قلک

با این اپلیکیشن می‌توانید تمامی تراکنش‌های مالی خود را بسیار ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی کنترل کرده و آن‌ها را مدیریت کنید. پس از انجام هر تراکنش و دریافت پیامک بانک، نرم‌افزار بصورت خودکار پیامک را خوانده و آن را در قسمت واریز یا برداشت بانک مربوطه ذخیره خواهد کرد. با رفتن به پنل نمایش تراکنش‌ها می‌توانید شرح واریز یا برداشت خود را وارد کنید.

نرم افزار حسابداری نیوُ ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

این شرکت سازنده بهترین نرم افزار حسابداری موبایل به نام نرم افزار حسابداری نیو شده است که صرفا در زمینه طراحی و ارائه محصولات حسابداری شخصی نیو مشغول به فعالیت می باشد .

این نرم افزار در سه پلتفرم اندروید، iOS و Web جهت ثبت و بررسی تراکنش‌های مالی در محیطی بسیار ساده و جذاب ارائه شده است. در محیط برنامه امکانات بسیاری در عین سادگی ارائه شده است و برای افرادی که با دانش حسابداری آشنا نیستند هم مناسب می باشد .

ثبت و مدیریت تراکنش‌ها (هزینه، درآمد و انتقال) با جزئیات (شخص، بانک، برچسب، عکس، یادآور و …) گزارش و نمودارهای متنوع از درآمدها، هزینه‌ها، روند پس‌انداز و بودجه‌بندی با اعمال فیلترهای مختلف حساب ابری که امکان استفاده از نیوُ در چند دستگاه را فراهم می‌کند و علاوه بر آن امکان اشتراک ‌گذاری یک کیف پول را میسر کرده است. (به عنوان مثال برای شارژ ساختمان، حساب تنخواه و یا حساب منزل)

 حسابداری شخصی و مدیریت مالی دنگیپ

حسابداری شخصی دنگیپ به شما کمک می کند هزینه‌های شخصی و گروهی خود را ثبت و مدیریت کنید. با سیستم پیشرفته تایید دنگ، همیشه می‌دانید که چقدر طلب کار و یا بدهکار هستید. همچنین می‌توانید جمع هزینه های خود را به صورت ماهانه و سالانه مشاهده کنید.

نرم افزار حسابداری دودوتا ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

یکی دیگر از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل ، نرم افزار حسابداری دودوتا می باشد که همیشه سعی داشته با وجود پیچیدگی بسیار در کارکرد نرم افزار های حسابداری به بهترین نحو و ساده ترین شکل نرم افزاری را طراحی نمایید که کارکرد آن ها حتی در حجم کاری سنگین فقط مختص به حسابداران و افراد متخصص نمی باشد و افرادی که تخصص حسابداری را نیز ندارند می توانند از آن ها استفاده کنید .

یکی از بهترین و بزرگ ترین نرم افزار های حسابداری نرم افزار حسابداری دودوتا می باشد که طبق استاندارد های دارایی نوشته شده است اما به دلیل آفلاین بودن بعد از خرید اطلاعات شما به اداره امور دارای ارسال نمی شود.

ولی در هنگام خرید اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال نمی گردد ولی در زمان خرید اطلاعات لازم به ایمیل شما ارسال می شود تا صورت لزوم بتوانید اطلاعات مالی خود را به اداره امور دارایی تحویل دهید فقط به این موضوع توجه داشته باشید که شرکت حسابداری دودوتا به اطلاعات شما دسترسی ندارد .

برنامه مالی گوشی - بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار حسابداری شخصی پرنس همراه

یکی دیگر از بهترین نرم افزار حسابداری موبایل نرم افزار حسابداری شخصی پرنس همراه می باشد که این نرم افزار عملیات های مالی و دریافت و پرداخت های شما را ثبت می کند و به افراد امکان گزارش گیری از انواع حساب ها در بازه زمانی مشخص را می دهد .

شما می توانید در قالب یک لیست درآمد ها و یا هزینه های یک ماه خود را به صورت تک به تک مشاهده کنید ،برای این که تراکنش های خود را ثبت کنید ابتدا نوع تراکنش خود را انتخاب کنید.

برای مثال انتقال از بانک به صندوق و سپاس اطلاعات مربوطه را وارد می کنید در صفحه گزارشات نیز شما چند دسته بندی را مشاهده می کند که مانند گزارش مانده حساب ها. به طور کلی امکانات این نرم افزار شامل موارد زیر است:

  • تعریف اکثر حساب های پیش فرض و مورد نیاز عموم از قبیل هزینه ها، درآمدها و …
  • امکان تعریف حساب های دلخواه بانک، صندوق، اشخاص و …
  • امکان ثبت تراکنش های مختلف از قبیل هزینه ها، درآمدها، انتقال، دریافت و پرداخت و …
  • امکان ثبت مغایرت گیری بانک و صندوق و کیف پول
  • امکان مشاهده گزارشات مختلف تجمیعی و ریز تراکنش ها
  • امکان تهیه پشتیبان به صورت دستی و خودکار
  • امکان تعیین افراد خانواده و ثبت تراکنش ها بر اساس ایشان
  • امکان مشاهده گزارش تراکنش ها بر اساس اعضای خانواده

اپلیکیشن حسابداری خانه ما ؛ بهترین برنامه حسابداری گوشی

نرم افزار خانه ما نرم افزار رسمی مسابقه تلویزیونی خانه ما است که توسط شرکت کنندگان در این مسابقه استفاده می‌شود. این نرم افزار به شما کمک می‌کند تا کنترل بهتری بر درآمدها و هزینه‌های زندگی تان داشته باشید.

با این نرم افزار می‌توانید تمام هزینه‌ها و درآمدهای خانه و زندگی تان را ثبت و دسته بندی کنید و از گزارش‌های متنوع این نرم افزار برای تصمیم گیری و برنامه ریزی بهتر دخل و خرج خود استفاده کنید.

امکانات نرم افزار:

  • ثبت هزینه‌ها و درآمدها
  • دسته بندی درآمدها و هزینه‌ها
  • گزارش‌های آماری و نموداری بصورت روزانه، هفتگی، ماهیانه و سالیانه و یا در بازه زمانی دلخواه مطابق با تقویم شمسی
  • بودجه بندی و کنترل بودجه برای کارهای بخصوص
  • ایجاد فایل پشتیبان و استخراج اطلاعات جهت استفاده در نرم افزارهای دیگر مانند اکسل

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید