فیشیال یا همان پاکسازی پوست صورت، روز به روز طرفداران بیشتری پیدا کرده و مشتریان برای بهبود ظاهر پوست صورت خود از آن استفاده می‌کنند. فیشیال یک شیوه برای زیبایی پوست صورت است و شامل یک سری مراحل حرفه‌ای است که متخصص آن را روی پوست صورت شما پیاده‌سازی می‌کند. حال خیلی از علاقه‌مندان را هم داریم که به این رشته علاقه‌مند بوده و به دنبال حرفه‌ای شدن در این رشته هستند. برای تبدیل شدن به یک متخصص فیشیال و داشتن مشتریان متعدد، باید مسیری را طی کنید که استاندارد و آموزه‌های لازم را در اختیارتان می‌گذارد.

تنها آموزه‌های تئوری و حتی عملی لازم و کافی نیستند و باید تجربه کاری خود را هم بالا ببرید. یقینا در صورت فعالیت مستقل در همان روزهای ابتدایی، به‌دلیل عدم تجربه، ممکن است که یک سری از مشتریان بالقوه خود را از دست بدهید. بنابراین، کار به‌عنوان کارآموز می‌تواند روش بهتری برای شما باشد. حرفه‌ای شدن در رشته فیشیال هم به تجربه و هم به یادگیری تکنیک‌های خاص این رشته بستگی دارد و باید از صفر تا ۱۰۰ این رشته را با علاقه و پشتکار خود دنبال کنید. ما در ادامه مسیر درستی که باید طی کنید را به‌طور اجمالی شرح خواهیم داد.

دوره فیشیال دترلند

ثبت نام در آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای

در اولین گام باید آموزه‌های خود را در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای دنبال کنید. فیشیال باید توسط یک متخصص و مجرب حرفه‌ای آموزش داده شده و روند کامل درمانی برای بهبود ظاهر و زیبایی پوست در اختیار شما قرار گیرد. در این دوره‌ها یاد می‌گیرید که پوست شامل چه ساختاری بوده و آنالیز آن به چه شکلی است. پوست انواعی دارد و تعدد مشتریان شما هم الزام می‌کند که با همه این انواع پوست آشنا شوید. در فیشیال پوست صورت از یک سری ماسک‌ها و اسکراب‌ها هم استفاده می‌شود که در این دوره‌ها باید به‌صورت اصولی با آن‌ها کار کرده و حتی ساخت ماسک‌ها را هم یاد بگیرید.

باید با آلودگی‌های پوست صورت آشنا شده و بدانید که چه مواد معدنی برای آن نیاز است تا شادابی به پوست صورت بازگشته و در عین حال، منافذ پوست هم تمیز شود تا آبرسانی بدن به آن انجام شود. شما با شرکت در آموزش فیشیال فنی حرفه ای در آینده می‌توانید در آزمون‌های بین‌المللی این سازمان هم شرکت کرده و مدرک لازم برای تاسیس سالن را هم کسب کنید. فیشیال احتمالا بیش از رشته‌های دیگر شامل کار با دستگاه‌ها و ابزارهای پزشکی است و بنابراین، احتمالا مسیری سخت‌تر از رشته‌های دیگر دارید. بنابراین، تنها یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای و کاربلد می‌تواند مسیری درست در قبال آموزش در اختیار شما گذارد.

فعالیت کارآموزی

در دومین قدم و وقتی که آموزش‌های لازم را در سطح مبتدی و حرفه‌ای گذراندید، باید به سراغ کارآموزی بروید. وارد شدن به بازار کار دقیقا بعد از طی دوره‌های آموزشی، نمی‌تواند انتخاب درستی باشد. چرا که شما ابتدا باید تجربه کسب کرده و بدانید که از ذهن آماده خود چگونه باید استفاده کنید. تنها آموزش فیشیال فنی حرفه ای کافی نیست و برای استفاده بهتر از هزینه دوره های آرایشگری که صرف آموزش خود کرده‌اید، باید دوره کارآموزی را هم برای چندین ماه طی کرده و حتی روابط خود را هم در این رشته قوی کنید. در این دوره‌ها خواهید دانست که برای کار مستقل و تاسیس سالن به چه چیزهایی نیاز دارید.

مدرن و به‌روز باشید

به‌روز بودن در رشته آرایشگری یکی از الزامات کسب مشتریان بیشتر است. این موضوع در کشوری مانند ایران که توجه زیادی روی زیبایی و رشته‌های آرایشگری وجود دارد، چند برابر بیشتر است. مشتریان معمولا به‌روز هستند و شما نیز باید همپای آن‌ها بوده و مهارت خود را ارتقا دهید. اگر صرفا به سنت پایبند بوده و تکنیک‌های به‌روز را مورد توجه قرار ندهید، مشتریان از سمت شما پراکنده خواهند شد. این گونه هزینه دوره های آرایشگری صرف شده توسط شما هم آن‌طور که باید نتیجه‌اش را در کسب درآمد نشان نمی‌دهد. بنابراین، همیشه با آموزه‌های جدید به‌روز بوده و مطالعات خود را در رشته‌های آرایشگری ادامه دهید.

پاکسازی پوست دترلند

شرکت در دوره‌های آموزشگاه دترلند

آموزشگاه آرایشگری دترلند می‌تواند اولین گام محکم شما در حرفه‌ای شدن باشد و آینده‌ای پر رونق در کار خود می‌توانید داشته باشید. رشته‌های مهم و پول‌ساز دیگری  مانند آموزش کاشت ناخن، آموزش میکاپ، آموزش شینیون و …. در دترلند آموزش داده می‌شود. همچنین در حوزه مو، پوست و گریم می‌توانید از دوره‌های آموزشی بهره مند شوید. از مزایای دوره‌های دترلند می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از ابزارها و دستگاه‌های حرفه‌ای
  • مربیان کاربلد و با تجربه
  • امکان شرکت در روزهای تعطیل برای هموطنان خارج از تهران
  • ارائه مدرک حرفه‌ای

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت  deterland.com اطلاعات بیشتری در مورد رشته فیشیال دریافت کرده و با هزینه دوره های آرایشگری نیز آشنا شوند. این هزینه‌ها معمولا در دو دوره مبتدی و پیشرفته تقسیم شده و بسته به دوره‌های خصوصی و نیمه خصوصی تعیین می‌شود. از طریق تماس با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ هم می‌توانید سوالات خود را مطرح کرده و مشاوره‌های بیشتری در این خصوص دریافت کنید.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید