کدام هتل های بندرعباس استخر دارند؟

در جنوبی‌ترین شهر ایران، هتل‌های بسیاری آماده پذیرایی از مسافران و گردشگران عزیز می‌باشند. تنوع هتل‌های بندرعباس با امکانات مختلف و لاکچری، دست گردشگران را برای رزرو هتل بندرعباس باز گذاشته است.

یکی از امکانات ویژه هتل‌ها، استخر و مجموعه آبی هتل‌ها می‌باشد. شنا یکی از بهترین تفریحات ورزشی برای مسافران بندرعباس به شمار می‌آید.

گذراندن اوقات فراغت در استخر هتل‌های بندرعباس، پس از یک روز خسته‌کننده و یا گشت‌وگذار در شهر، می‌تواند یک گزینه عالی، در سفر به بندرعباس باشد. در این مقاله به معرفی هتل های استخردار بندرعباس می‌پردازیم.

هتل های استخردار بندرعباس

وجود استخر و مجموعه آبی، یک امتیاز ویژه و خاص برای تمام هتل‌ها به شمار می‌آید. زیرا گردشگران می‌توانند ساعاتی را بدون خارج شدن از هتل و به صورت رایگان تفریح کنند. علاوه بر این وجود استخر و خدمات مجموعه آبی هتل‌ها، باعث رفع خستگی روزانه مهمانان در سفر خواهد شد.

ورزش شنا در کودکان موجب تمرکز حواس، افزایش یادگیری و پیشرفت در روابط اجتماعی آنها خواهد شد. همچنین اثرات مثبتی بر اعصاب و روان کودکان، اعتماد به نفس و حس استقلال آنها دارد. این ورزش باعث تقویت عضلات و افزایش حجم ریه آنها می‌شود.

ورزش شنا در سنین بالا نیز تاثیرات قابل توجهی دارد. افراد می‌توانند با شنا کردن، فشار را از روی ستون مهره‌های خود برداشته و تمام عضلات بدن را به حرکت درآورند.

گردشگران می‌توانند جهت رفع خستگی سفر و تجدید قوای روحی و جسمانی خود از امکانات ویژه هتل های استخردار بندرعباس بهره‌مند شوند.

کلیه هتل‌ها و اقامتگاه‌ها، نسبت به ستاره‌ای که دریافت می‌کنند باید یکسری امکانات و خدمات خاصی را ارائه دهند. در واقع گردشگرانی که قصد دارند در یک هتل استخردار اقامت کنند؛ باید به سراغ هتل‌های ۵ ستاره، ۴ ستاره و برخی از هتل‌های ۳ ستاره تاپ بروند.

از هتل های استخردار بندرعباس می‌توان به دو هتل 5 ستاره و لوکس این شهر اشاره نمود. هتل بین‌المللی خلیج فارس با مجموعه آبی بسیار کامل و مجهز، و هتل هما بندرعباس با استخری روباز که در محوطه زیبا و سرسبز هتل واقع شده، آماده خدمت‌رسانی به مهمانان عزیز می‌باشند.

هتل های استخردار بندرعباس

هتل بین المللی خلیج فارس

هتل 5 ستاره خلیج فارس، بهترین هتل استخردار بندرعباس می‌باشد. این هتل در سال ۱۳۸۳ ساخته شد و در سال 1399 به جهت بالا بردن سطح کیفی خدمات و امکانات خود، مورد بازسازی قرار گرفت.

هتل بزرگ خلیج فارس دارای مساحتی بالغ بر ۹۸۰۰۰ مترمربع بوده که شامل ۶ طبقه و ۱۵۵ اتاق و سوئیت‌ شیک، می‌باشد. پرسنل و کارکنان هتل تمام تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش مهمانان به کار گرفته‌اند تا اقامتی آرام و خوشی را در این هتل تجربه نمایند.

این هتل در بزرگراه شهید رجائی، خیابان خونسرخ و در منطقه صنعتی بندرعباس واقع شده است. هتل بین‌المللی خلیج فارس به دلیل موقعیت مکانی ویژه‌ای که دارد؛ برای سفرهای کاری، یک گزینه بسیار عالی به شمار می‌آید.

امکانات و خدمات این هتل شامل استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، سالن ماساژ، سالن بدنسازی، سالن همایش و کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، چایخانه سنتی، سالن صبحانه‌خوری، رستوران فضای باز، روم سرویس و… می‌باشد.

رستوران هتل خلیج فارس در طبقه همکف هتل واقع شده و دارای ۲۰۰ نفر ظرفیت می‌باشد. این رستوران با سرو انواع غذاهای ایرانی، دریایی و بین‌المللی افتخار میزبانی از مهمانان عزیز را در هر سه وعده غذایی دارد. این هتل لوکس یکی از بهترین هتل‌ های استخردار بندرعباس به‌شمار می‌آید.

مجموعه آبی هتل خلیج فارس

گردشگران با هر هدفی که از رفتن به استخر، در ذهن خود دارند، می‌توانند در مجموعه آبی هتل خلیج فارس به آن برسند. مهمانی که به بوی کلر حساسیت دارند و یا تمیزی و کیفیت خدمات یک استخر، اولویت اصلی آنها به شمار می‌آید، می‌توانند از استخر و مجموعه آبی هتل خلیج فارس استفاده نمایند.

در این مجموعه آبی از پاکیزگی و کیفیت بالای آب گرفته تا امکانات کامل این مجموعه، که دارای تمامی استاندارها جهت آب درمانی، شنا، سونا خشک و بخار، جکوزی، اسپا، حمام ترکی، اتاق نمک، ماساژ و… است. این هتل از بهترین هتل های استخردار بندرعباس می‌باشد.

هدف مدیریت هتل در این مجموعه آبی، ارائه بهترین خدمات به مهمانان عزیز می‌باشد که کیفیت بالای خدمات خود را بر کمیت آن برتری داده است. این مجموعه آبی برای مهمانانی که به دنبال آب درمانی هستند، شرایط بی‌نظیر و ویژه‌ای را ارائه می‌دهد.

مجموعه آبی هتل خلیج فارس

هتل هما بندرعباس

هتل هما یکی دیگر از هتل های استخردار بندرعباس است که در سال ۱۳۵۰ افتتاح شد. این هتل ۵ ستاره عضوی از گروه هتل‌های هما است که معماری زیبا و مدرنی دارد. هتل هما بندرعباس دارای ۱۷۸ واحداقامتی شیک و مجلل است، که به بهترین امکانات و خدمات مجهز می‌باشد.

هتل هما به عنوان یکی از هتل‌های ساحلی بندرعباس، چشم‌انداز بی‌نظیری از ساحل زیبای خلیج فارس را به نمایش می‌گذارد. این هتل در بلوار پاسداران این شهر قرار گرفته و فاصله کمی تا ساحل دریا دارد. مهمانان در محوطه سرسبز هتل، می‌توانند ترکیب بی‌نظیری از باغ و دریا را در کنار هم، به نظاره بنشینند.

دسترسی راحت به اماکن و مراکز تفریحی و گردشگری بندرعباس همچون پارک ساحلی سورو، سیتی سنتر، موزه مردم شناسی، معبد هندوها، حمام گله‌داری، مجتمع تجاری ستاره جنوب، بازار قدیم بندرعباس، پارک غدیر و… از ویژگی‌های بارز این هتل به شمار می‌آید.

واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌ یک تخته، اتاق دو تخته توئین و دبل، اتاق دو تخته هما کلاس روبه دریا، اتاق سه تخته، سوئیت رویال هما کلاس و ویلای ساحلی ۵ تخته می‌باشد که با بهترین امکانات و خدمات در اختیار مهمانان قرار می‌گیرد.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل، چشم‌اندازی زیبا روبه دریا و فضای سبز هتل دارند. هتل هما یکی از هتل های استخردار بندرعباس به شمار می‌آید.

از امکانات هتل هما بندرعباس می‌توان به استخر روباز، سالن ماساژ، زمین تنیس، رستوران، کافی‌شاپ، رستوران روف گاردن، رستوران فست فود، سالن صبحانه خوری، چایخانه سنتی، سالن کنفرانس و همایش، تالار عروسی، فضای سبز، پارکینگ و… اشاره نمود.

رستوران هتل با منوی متنوعی از غذاهای ایرانی، بین‌المللی، دریایی و فست‌فود با بهترین کیفیت از مهمانان خود در سه وعده غذایی پذیرایی می‌کند. این رستوران در طبقه همکف هتل قرار گرفته و 200 نفر ظرفیت دارد.

استخر هتل هما بندرعباس

این هتل یکی از بهترین هتل های استخردار بندرعباس است که در منطقه‌ای آرام و بی‌نظیری قرار دارد. استخر روباز هتل در میان محوطه سرسبز هتل قرار گرفته که رستوران كنار استخر و کافی شاپ ساحلی آن، فضای بسیار دل انگيزی را برای مهمانان بوجود آورده است.

بدون شک، شنا از بهترین و آرامش‌بخش‌ترین تفریحات آبی به شمار می‌آید که هیچ چیز به اندازه آن، نمی‌تواند خستگی را از تن بیرون کند. استخر زیبای هتل هما با تمامی امکانات و فضایی کاملا بهداشتی و تمیز، آماده میزبانی از مهمانان عزیز می‌باشد.

استخر هتل مجهز به سیستم هوشمند تزریق ازن، کلر و تصفیه آب، جهت ضدعفونی و گندزدایی می‌باشد. به همین خاطر کودکان و افرادی که به بوی کلر و یا آب استخر حساسیت دارند نیز می‌توانند از این استخر استفاده نمایند.

استخر هتل هما بندرعباس

سخن پایانی

در این مطلب با دو هتل استخردار بندرعباس آشنا شدیم که پيشنهاد می‌شود طعم شيرين و به يادماندني اقامت در هتل های استخردار بندرعباس را تجربه نمائید؛ لذتي كه هرگز فراموش نخواهد شد.

برای آشنایی بیشتر با مشخصات این هتل‌ها، مانند لیست اتاق‌ها، امکانات، قیمت، قوانین و نظرات مهمانان قبلی، بهتر است به وب‌سایت ایران هتل آنلاین مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه این وب‌سایت برخوردار شوید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید