کلاه فرانسوی پاییزی

کلاه فرانسوی از جمله کلاه هایی هست که اغلب تو فصل های پاییز و زمستان استفاده می شود . کلاه های فرانسوی با اسم کلاه برت هم شناخته میشن . کلاه فرانسوی اغلب توسط خانوم ها استفاده می شود اما با این حال می توانید کلاه فرانسوی مردانه هم تهیه کنید . کلاه های فرانسوی که تو پاییز و زمستون برای استایل های پاییزی استفاده می شود اغلب از جنس های نمد و پشمی ، خز ، کتان ، چرم و سوییت و … تولید و استفاده می شود .
کلاه های فرانسوی های با کیفیت اغلب از داخل کلاه دارای آستر و بند تنظیم هستند تا شما بتوانید به سایز کلاه را متناسب با دور سر خود تنظیم نمایید .
اغلب این کلاه ها در رنگ های گرم و پاییزی نظیر کرم ، شتری ، مشکی ، سبز ، خاکستری و …  تولید می شوند . کلاه فرانسوی برای استایل های خانومانه فوق العاده می باشند. کلاه فرانسوی در کنار پالتو های پاییزی و زمستانی و یک بوت یا نیم بوت می تواند تکمیل کننده یک استایل خاص و لوکس باشد .

کلاه شهرزادی هانیل

کلاه فدورا و خاخامی زیبا برای استایل کلاسیک

کلاه های فدورا یا خاخامی از دیگر کلاه هایی است که می تواند هم برای آقایان و هم خانوم ها استفاده شود . این نوع کلاه ها علی رغم مناسب بودن برای استفاده تمامی افراد ، استفاده از آن ها بیشتر توسط آقایان صورت می گیرد . کلاه های خاخامی و فدورا را گاها با نام کلاه شاپو نیز می شناسیم . این مدل کلاه ها در جنس های نمدی و فوتر یا مخمل کاملا مناسب پاییز و زمستان است . رنگبندی این کلاه ها هم همانند کلا های فرانسوی برای فوصل سرد یکی می باشد . در استایل های مردانه به زیبایی هرچه تمام تر می توانید کلاه شاپو یا خاخامی و همچنین فدورا را در کنار یک پالتو یا جکت و بوت  نیم بوت استفاده کنید .

کلاه کپ زمستانی

کلاه کپ به دلیل داشتن نقاب اصولا برای فصل های بهار و تابستان می باشد اما با این حال امروزه در جنس های تدی ، خز و پشمی تولید می شود تا شما بتوانید در فصل های پاییز و زمستان نیز از آن ها استفاده کنید . کلاه کپ سبک اسپرت دارد و اصولا مناسب استایل های اسپرت نیز می باشد .

کلاه کاپیتانی انگلیسی هانیل

کلاه کاپیتانی کلاهی مناسب استایل های خاص

این نوع کلاه ها دارای نقاب کوتاه تری نسبت به مدل کپ می باشد و فرم گردی قسمت سر متفاوت می باشد. کلاه کاپیتانی را می توانید در تمامی فصول نسبت به پارچه و متریال تولیدی که دارد استفاده کنید. این کلاه ها در طرح های کارتیه ، پانچی ، چرم و طرح های برند می تواند در استایل های شما استفاده شود .

کلاه برت فروشگاه هانیل

کلاه بافتنی مناسب تمام استایل ها

شاید برای استایل های زمستانی از سال های دور تا به امروز ، شما به دفعات نام کلاه بافت را شنیده باشید . کلاه بافت ها امروزه در طرح های بسیار متنوعی نسبت به سال های قدیم تولید می شوند . امروزه کلاه بافت ها را شما می توانید در مدل های کلاه لئونی بافت و فرانسوی نیز تهیه کنید . کلاه بافت ها برای استایل های زمستانی فوق العاده است و می توانید در تمامی استایل ها این کلاه ها را استفاده کنید . کلاه بافت متناسب با طرح و رنگ هایی که تولید می شوند ، برای تمامی افراد از جمله آقایان ، خانوم ها و کودکان می تواند استفاده شود .
کلاه کاپیتانی از جمله کلاه هایی است که در استایل های فوق العاده خاص و جذاب استفاده می شود . شما می توانید جدید ترین مدل های کلاه کاپیتانی را از فروشگاه هانیل اسکارف با بهترین متریال و قیمت مناسب تهیه نمایید .

کلاه بافت هانیل اسکارف

کلاه استایل های هنری و خاص

کلاه شهرزادی از جمله کلاه هایی هست که می توان گفت کاملا مناسب خاص پسندان است . این کلاه در مدل های لبه بلند و لبه کوتاه تولید می شود . اصولا خانوم ها از مدل های لبه کوتاه این کلاه در استایل های پاییزی و زمستانی خود استفاده می کنند. کلاه شهرزادی همانند سایر کلاه در جنس های مختلفی تولید می شود اما بهترین نوع آن را می توان جنس نمدی معرفی کرد . در کلاه های شهرزادی قسمت تاج کلاه با اکسسوری های مختلفی نظیر گل ، پر ، پاپیون و … تزیین می شود . شما می توانید قسمت تاج کلاه را منسب با سلیقه خود طراحی کنید .

شما می توانید جدید ترین مدل های کلاه ها را از فروشگاه هانیل اسکارف www.HanilScarf.ir که به صورت تخصصی در زمینه کلاه فعالیت می کند ، با بهترین متریال تولید و مناسب ترین قیمت تهیه نمایید .

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید