سفر رفتن همواره یکی از جذاب‌ترین و لذت‌بخش‌ترین روش برای گذراندن اوقات فراغت است. موقعیت‌های مختلفی مثل تعطیلات رسمی، عید نوروز، تعطیلات آخر هفته‌ها و… زمان مناسبی برای سفر رفتن خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم قبل از شروع سفرتان نسب به رزرو محل اقامت خود اقدام کنید. اقامت در مکانی زیبا و مناسب باعث افزایش میزان رضایت شما از سفرتان خواهد شد و در نهایت سفری خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. به‌منظور کاهش هزینه‌های سفرتان پیشنهاد می‌کنیم از کد تخفیف پلتفرم‌های مختلف که به‌صورت آنلاین در حوزه رزرو اقامتگاه فعالیت می‌کنند استفاده کنید. در ادامه سامانه رزرو اقامتگاه شب و اتاقک را به شما معرفی خواهیم کرد.

رزرو هتل

اتاقک؛ سامانه رزرو اقامتگاه

زمانی بود که با توجه به آنلاین شدن بسیاری از کسب‌وکارها، جای خالی مجموعه‌ای که بتوانید از طریق آن اقامتگاه مدنظر خود را رزرو کنید به چشم می‌خورد. در همین راستا، اتاقک فعالیت خود را آغاز کرد. امروزه با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن اتاقک می‌توانید از بین حدود 13 هزار ویلا، سوییت و… در حدود 310 شهر ایران، اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو کنید. این مجموعه خدمات متنوعی را در اختیار مسافرانش قرار داده است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

امکان مقایسه اقامتگاه‌های مختلف

تصور کنید در دسته افرادی هستید که پیش از سفر نسبت به رزرو محل اقامت خود اقدام نکرده‌اید. در چنین شرایطی باید زمانی که به مقصد مورد نظرتان می‌رسید، هتل‌ها و ویلاهای مختلف را بررسی کنید تا جایی مناسب را پیدا کنید. توجه کنید که در رزرو اقامتگاه به‌شکل حضوری، دست شما باز نیست و در نهایت باید از بین 4 الی 5 اقامتگاه، یکی را انتخاب کنید.

این در حالی است که اگر پیش از سفر وارد وب‌سایت اتاقک شوید، می‌توانید از بین هزاران ویلا، مسافرخانه، سوییت، هاستل و… محل اقامت دلخواهتان را رزرو کنید. در چنین شرایطی می‌توانید وضعیت مکان‌های مختلف را نیز با یکدیگر مقایسه و در نهایت مناسب‌ترین را رزرو کنید.

امکان استفاده از تخفیف‌های اتاقک

در هنگام رزرو اقامتگاه از اتاقک، توجه کنید که از کدهای تخفیف این مجموعه غافل نشوید. اتاقک به‌منظور افزایش سطح رضایت شما و همچنین افزایش تعداد کاربرانش، کدهای تخفیف متنوعی را ارائه داده است. استفاده از کد تخفیف اتاقک باعث می‌شود بتوانید با پرداخت هزینه کمتر برای رزرو محل اقامت، از سفر خود لذت ببرید. در این قسمت قصد داریم چند کد تخفیف فعال اتاقک را برای استفاده شما معرفی کنیم:

کد تخفیف اتاقک

  • کد: otgmopat23
  • مبلغ تخفیف: 150 هزار تومان
  • حداقل مبلغ رزرو برای اعمال تخفیف: 2 میلیون تومان

کد تخفیف سایت اتاقک

  • کد: otgmop5d
  • مبلغ تخفیف: 5 درصد تا سقف 130 هزار تومان
  • حداقل مبلغ رزرو برای اعمال تخفیف: 1 میلیون تومان

کد تخفیف اتاقک

  • کد: otgmop250
  • مبلغ تخفیف: 250 هزار تومان
  • حداقل مبلغ رزرو برای اعمال تخفیف: 4 میلیون تومان

امکان مقایسه قیمت‌ها

یکی از مهم‌ترین محاسن رزرو آنلاین اقامتگاه نسبت به رزرو حضوری، امکان مقایسه قیمت‌هاست. زمانی که شما به وب‌سایت اتاقک مراجعه می‌کنید می‌توانید قیمت و امکانات هزار اقامتگاه را با یکدیگر مقایسه کنید. این کار باعث می‌شود در نهایت با توجه بودجه خود بهترین مکان را رزرو کنید.

کد تخفیف اتاقک موپُن

با سامانه شب خیالتان از بابت اقامتگاه راحت است!

پلتفرم شب از سال 95 فعالیت خود را در راستای ارائه اقامتگاه در سراسر کشور آغاز کرد. با استفاده از این مجموعه نیز همانند اتاقک می‌توانید قبل از آغاز سفر خود، نسبت به رزرو محل اقامتتان اقدام کنید. مجموعه شب به‌منظور افزایش سطح رضایت مسافرانش، خدمات متنوعی را در اختیار آنان قرار داده است. در ادامه برخی از مزایای پلتفرم شب را به شما معرفی خواهیم کرد.

امکان رزرو اقامتگاه به‌صورت 24 ساعته

مجموعه شب این امکان را برای کاربرانش مهیا کرده تا بتوانند در هر ساعتی از شبانه‌روز نسبت به رزرو محل اقامت مورد نظرشان اقدام کنند. به این ترتیب شما می‌توانید به‌صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته وارد وب‌سایت شب شوید و با دیدن اقامتگاه‌های مختلف و بررسی قیمت و کیفیت هر مکان، در نهایت مناسب‌ترین گزینه را رزرو کنید.

پشتیبانی عالی

پشتیبانی خوب یکی از نکاتی است که باعث افزایش رضایت کاربران می‌شود. زمانی که شما با مشکلی مواجه می‌شوید می‌توانید با اپراتورهای قسمت پشتیبانی مجموعه تماس بگیرید. پلتفرم شب به‌منظور افزایش رضایت و راحتی مسافرانش، از یک پشتیبانی خوب و عالی استفاده کرده است. از طریق تماس با اپراتورهای پشتیبانی شب، می‌توانید تمام مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را با این مجموعه در میان بگذارید.

ارائه تخفیف‌های متنوع

ارائه تخفیف یکی از جذاب‌ترین خدماتی است که شب در اختیار کاربرانش قرار داده است. از طریق کد تخفیف شب می تواند محل اقامت مورد نظر خود را با پرداخت هزینه کمتر رزرو کنید و در نهایت سفری اقتصادی را تجربه کنید. برای دسترسی به کدهای تخفیف شب، پیشنهاد می‌کنیم وارد اپلیکیشن یا وب‌سایت موپُن www.mopon.ir شوید.

موپُن به عنوان یک منبع جامع در حوزه ارائه کد تخفیف فروشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف فعالیت می‌کند. پس از ورود به موپُن، در نوار جست‌وجو “شب” را سرچ کنید تا تمام کدهای تخفیف فعال این مجموعه به شما نشان داده شود.

برای راحتی کار شما، در ادامه همین متن نیز چند مورد از کاربری‌ترین کدهای سامانه شب آورده شده است:

کد تخفیف سایت شب

  • کد: afmo5pda
  • مبلغ تخفیف: 5 درصد تا سقف 300 هزار تومان

کد تخفیف شب

  • کد: afmo450a1
  • مبلغ تخفیف: 450 هزار تومان
  • حداقل مبلغ رزرو برای استفاده از تخفیف: 4 میلیون و 500 هزار تومان
  • مخصوص اولین رزرو از اپلیکیشن شب

کد تخفیف شب در تهران

  • کد: afmo8pda
  • مبلغ تخفیف: 8 درصد تا سقف 350 هزار تومان
  • مخصوص رزرو اقامتگاه در شهر تهران

ارائه بیمه حوادث

یکی از خدمات منحصر به فرد شب، ارائه بیمه حوادث برای مسافرانش است. با استفاده از این بیمه، اگر هر گونه اتفاق غیرمنتظره‌ای برای شما رخ دهد، شب در کنار شما خواهد بود. ممکن است در حین سفر نیاز به خدمات درمانی داشته باشید و یا سرقتی صورت بگیرد؛ در چنین موقعیت‌هایی می‌توانید روی کمک مجموعه شب حساب باز کنید.

امکان گفت‌وگو با میزبان

به کمک مجموعه شب می‌توانید قبل از رزرو محل اقامت خود، با میزبان (فردی که خانه را اجاره می‌دهد) صحبت کنید. به این ترتیب شما می‌توانید تمام سوالات خود را درباره ویلا، سوئیت و… با صاحب خانه در میان بگذارید و در نهایت بهترین تجربه را به ثبت برسانید.

کد تخفیف شب موپًن

جمع‌بندی

به‌منظور افزایش کیفیت سفر خود پیشنهاد می‌کنیم قبل از آغاز سفر نسبت به رزرو محل اقامتتان اقدام کنید. در سال‌های اخیر با توجه به ایجاد بستری مناسب برای فعالیت کسب و کارها به‌شکل آنلاین، پلتفرم‌های مختلفی در راستای رزرو اقامتگاه راه‌اندازی شده‌اند. می‌توانید از طریق این پلتفرم‌ها، اقامتگاه‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید و در نهایت با توجه به بودجه خود بهترین را انتخاب کنید. پلتفرم‌های اتاقک و شب دو نمونه از پلتفرم‌هایی هستند که پیش از سفر می‌توانید از طریق آن محل اقامت خود را رزرو کنید. برای پرداخت هزینه کمتر نیز، این مجموعه‌ها کدهای تخفیفی را در اختیار کاربرانشان قرار داده‌‌اند که می‌توانید از طریق موپُن، از این کدهای تخفیف‌ استفاده کنید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید