خرید رنگ ترکیبی یکی از اولین اقداماتی است که برای طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها به آن نیاز است. به همین دلیل سوالات زیادی در رابطه با آن مطرح می‌شود.

برای مثال، آیا می‌توان از رنگ سال 2024 برای دیوار ساختمان استفاده کرد؟ ترکیب رنگ سال و دیگر رنگ‌ها چگونه ساخته می‌شوند؟ این رنگ‌ها چه قیمتی دارند و آیا محدودیتی در انتخاب رنگ موجود است؟

برای پاسخ به این سوالات در این مقاله با ما همراه باشید تا در خصوص رنگ‌های ترکیبی با شما صحبت کنیم. همچنین با معرفی انواع رنگ‌های روغنی و اکریلیک، اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل کنیم.

تا چه اندازه با رنگ سال 2024 آشنا هستید؟

اگر جزء افرادی باشید که ترندها را دنبال می‌کنند، قطعا اطلاع دارید که شرکت پنتون، رنگ هلویی (PeachFuzz) مخملی را به‌عنوان رنگ سال 2024 معرفی کرده است.

این رنگ با هدف القای حس آرامش و طراوت انتخاب شده و اکثر افرادی که به الگوهای مدرن علاقه دارند، برای اضافه‌کردن رنگ هلویی (PeachFuzz) به استایل و دکوراسیون داخلی منزل خود، اقدام کرده‌اند.

رنگ هلویی سال 2024 دارای کد هگزا دسیمال f87c56 است و تفاوت‌های زیادی با رنگ سال 2023 و Viva Magenta دارد. به‌طوری که اگر به خاطر داشته باشید، Viva Magenta رنگی مایل به زرشکی بود و 2 سال پشت‌سرهم به‌عنوان رنگ سال انتخاب شد.

باید بگوییم که در سال گذشته از رنگ سال 2023 در خرید لوازم خانه، دکوراسیون داخلی، رنگ دیوار ساختمان‌ها و درنهایت پوشاک و استایل استفاده شد و نتایج فوق‌العاده‌ای در پی داشت.

ازاین‌رو جای تعجب ندارد که امسال هم، افراد زیادی برای استفاده از رنگ PeachFuzz داوطلب شوند و با خرید انواع رنگ ترکیبی، جلوه تازه‌ای به ظاهر زندگی خود ببخشند. در ادامه بیشتر در مورد این موضوع صحبت می‌کنیم.

فضای خانه خود را با رنگ هلویی 2024 رویایی کنید!

کسانی که در دریای ترندها موج‌سواری می‌کنند، احتمالا تاکنون به فکر تغییر دکوراسیون منزل خود و اضافه‌کردن رنگ هلویی سال 2024 افتاده باشند. به همین دلیل باید به این نکته اشاره کنیم که خرید رنگ ترکیبی، تنها اقدامی است که می‌توان در رابطه با این موضوع انجام داد.

به سخن دیگر، رنگ ترکیبی متریالی است که از رنگ روغنی یا اکریلیک ساخته می‌شود و نتیجه آن، دقیقا مشابه رنگی است که مشتری آن را سفارش داده است. اما سوال اینجاست که چه تفاوتی میان رنگ روغنی و اکریلیک وجود دارد؟ آیا آن‌ها نسبت به هم برتری دارند یا نه؟ در ادامه به این سوال پاسخ داده‌ایم.

یک صحبت کوتاه در مورد رنگ روغنی و ویژگی‌های آن!

در بحث خرید رنگ ترکیبی و انواع رنگ ساختمانی، امکان ندارد که پای رنگ روغنی به‌میان نیاید. زیرا در هنر نقاشی رنگ روغن، نقاش مجبور است برای پیاده‌سازی تصویر ذهنی خود، از رنگ‌های مختلفی استفاده کند، تا از ترکیب آن‌ها، جلوه‌های تازه‌ای خلق شود.

بنابراین با توجه به اینکه رنگ‌آمیزی دیوارهای ساختمان هم نوعی نقاشی روی بوم به‌حساب می‌آید، افراد زیادی هستند که کد رنگ هلویی سال 2024 را در بافت رنگ‌های روغنی سفارش می‌دهند تا آن را با سایر قسمت‌های دکوراسیون منزل خود، ست کنند.

با این‌حال ذکر این نکته مهم است که به‌جز رنگ‌های روغنی، انواع رنگ‌های اکریلیک نیز وجود دارند که نتیجه کار با آن‌ها، بسیار جذاب و چشم‌نواز است. در ادامه به معرفی و توضیح این دسته از رنگ‌ها می‌پردازیم تا انتخاب برایتان ساده‌تر شود.

در خرید رنگ ترکیبی از رنگ اکریلیک غافل نشوید!

رنگ اکریلیک، نوعی رنگ پلاستیک است که به‌دلیل ویژگی‌های بی‌نظیری همچون قابلیت شستشو، در فضای خارج از ساختمان و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با توجه به اینکه به‌عنوان نسل جدید رنگ‌های ساختمانی شناخته می‌شود، محبوبیت بیشتری نسبت به رنگ روغنی کسب کرده است.

این رنگ، مزیت‌های زیادی در مقایسه با رنگ‌های پلاستیکی دارد و در 2 نوع پایه آب و پایه حلال تولید می‌شود که در نمونه اول، دوست‌دار طبیعت است و سرعت خشک‌شدن آن به دمای محیط بستگی دارد. این در حالی است که رنگ اکریلیک پایه حلال از مشتقات نفتی تولید می‌شود و بوی تندی دارد.

با نحوه خرید رنگ ترکیبی آشنا شوید!

اگر سبک زندگی مدرنی دارید و تمام کارهای خود را در بستر دیجیتال انجام می‌دهید، خبر خوب این است که امکان خرید رنگ اینترنتی از طریق برند مینیاتور به‌وجود آمده تا سفارش مشتری‌ها در اسرع وقت حاضر شود.

نحوه ثبت سفارش هم به این گونه است که مشتری رنگ مورد نظر خود را از روی کاتالوگ انتخاب می‌کند و با توجه به نوع رنگ درخواستی (روغنی یا اکریلیک) سفارش او در بسته‌های یک کیلویی، 4 کیلویی و 10 کیلویی آماده می‌شود.

دقت داشته باشید که فرآید خرید رنگ اینترنتی به‌کمک دستگاه‌های خاص که وظیفه تولید رنگ بر عهده دارند تکمیل می‌شود. این دستگاه‌ها هیچ محدودیتی در ترکیب و ساخت رنگ‌های جدید ندارند و درصورتی‌که برای دکوراسیون داخلی منزل خود، علاقه‌مند به استفاده از رنگ هلویی 2024 باشید، می‌توانید به‌راحتی سفارش خود را ثبت کنید.

به‌جای کاتالوگ، از فناوری انتخاب رنگ بهره‌مند شوید!

خبر خوب این است که برند مینیاتور از یک فناوری در وب‌سایت خود استفاده کرده که به‌کمک آن، مشتری از بررسی کاتالوگ بی‌نیاز می‌شود.

این تکنولوژی به این صورت کار می‌کند که یک پالت رنگ (متشکل از تمام رنگ‌ها) در اختیار مشتری قرار می‌گیرد و او می‌تواند فرآیند خرید رنگ ترکیبی را بدون نیاز به دخالت کاتالوگ به اتمام برساند.

توجه داشته باشید که در صورت سفارش رنگ ترکیبی روغنی یا اکریلیک از وب‌سایت مینیاتور، با قیمتی بالاتر از 500 هزار تومان، بسته شما به‌صورت کاملا رایگان برایتان ارسال می‌شود.

پس درصورتی‌که به‌دنبال استفاده از رنگ سال 2024 در دکوراسیون منزل خود هستید و قصد خرید و ثبت سفارش از یک برند معتبر را دارید، پیشنهاد ما به شما، فروشگاه مینیاتور با بیش از نیم قرن سابقه در تولید انواع رنگ ساختمانی است.

جمع‌بندی

اگر برای رنگ‌آمیزی داخل و خارج ساختمان خود، قصد خرید رنگ ترکیبی را دارید و هنوز در انتخاب رنگ دودل هستید، توصیه ما به شما این است که از زیبایی و انحصار رنگ هلویی سال 2024 بهره‌مند شوید.

این رنگ که دارای کد هگزادسیمال f87c56 است، پیغام آرامش و طراوت را به زندگی‌تان القا می‌کند و یک فضای رویایی به خانه‌تان می‌بخشد.

بنابراین؛ برای تزریق حس آرامش به محیط خانه، به سایت مینیاتور مراجعه کنید و با استفاده از فناوری انتخاب رنگ این برند، یکی از انواع رنگ‌های روغنی یا اکریلیک را سفارش دهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید