تمامی عوامل لوله بازکنی نوین پیشاپیش فرارسیدن عید نوروز و ماه مبارک رمضان را تبریک عرض میکند و بمناسبت این ایام تمامی خدمات از جمله: لوله بازکنی تهران، تخلیه چاه، لوله کشی و… را با 45% تخفیف برای تمامی افراد در تهران انجام می دهد.

برای درخواست سرویسکار لوله بازکن در تهران کافیست وارد صفحه ی لوله بازکنی در تهران در google شوید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. پشتیبانی ما 24 ساعته آماده ی پاسخگویی به شماست. پس از دریافت آدرس محل شما، بلافاصله متخصص مربوط به همان خدمات را اعزام می کنند.

خدمات لوله بازکنی تهران را با بهترین کیفیت انجام می دهیم

لوله بازکنی نوین با 25 سال سابقه فعالیت در تهران و سایر شهر ها، تمامی خدمات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب انجام می دهد. متخصصین با تجربه ای در این زمینه فعالیت می کنند که مشکل شما را بدون کوچک ترین آسیب و به صورت تمیز و بهداشتی انجام مس دهند. از جمله مزایای انتخاب لوله بازکنی نوین:

  1. کیفیت بالای خدمات
  2. دریافت قیمت مناسب
  3. سرویس دهی شبانه روزی
  4. تجهیزات پیشرفته
  5. افراد باتجربه
  6. تنظیم فاکتور پس از اتمام کار
  7. %45 تخفیف برای تمامی مشتریان
  8. شبانه روزی
  9. گارانتی خدمات لوله بازکنی به مدت 2 ماه

چه زمانی به متخصص لوله بازکنی نیازمندیم؟

مشکلات گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر ساعت اتفاق بیفتد. اما قبل از گرفتگی فاضلاب باید بدانید که چه مواقعی نیاز به افراد لوله بازکنی دارید. با چند علائم ساده میتوانید بفهمید که لوله فاضلاب مشکل گرفتگی دارد و باید با افراد لوله بازکن تماس بگیرید:

  • شنیدن صدای قل قل آب از لوله
  • تخلیه کند آب از سینک آشپزخانه
  • استشمام بوی فاضلاب از لوله ها ی توالت و آشپزخانه
  • بالا و پایین شدن آب در کاسه توالت هنگام استفاده از فلاش تانک
  • بالا ایستادن آب از خط استاندارد در سیفون توالت یا آشپزخانه
  • راکد ماندن آب در لوله
  • سیاه شدن اطراف فاضلاب

ساکنین عزیز در شهر کرج میتوانند برای درخواست سرویسکار لوله بازکن به صفحه ی لوله بازکنی در کرج مراجعه فرمایند. همکاران ما به صورت شبانه روزی حتی بدون تعطیلی در این شهر آماده ی خدمات رسانی هستند.

دلایل گرفتگی لوله فاضلاب چیست؟

در اینجا سوال پیش می آید که چیزی باعث گرفتگی مسیر فاضلاب میشود. افرادی هستند که خیلی مراقبت میکنند و آشغال و پسماند را درون فاضلاب نمیریزند، اما همچنان مشکل گرفتگی در لوله فاضلابشان ایجاد میشود. در ادامه به چند مورد از دلایل گرفتگی در لوله فاضلاب را شرح می دهیم.

  1. تجمع چربی و رسوبات درون لوله فاضلاب

زمانی که ظرف میشورید یا از ماشین ظرفشویی استفاده میکنید، روغن ظرف یا پسماند غذایی درون لوله جمع میشوند و به اطراف لوله فاضلاب می چسبند. با گذشت زمان قسمت داخلی لوله باریک شده و پیچ و خم لوله پر از چربی و پسماند غذایی میشود که یکی از دلایل گرفتگی لوله است.

  1. افتادن وسیله در چاه

اجسام ریز که در بغل آینه دستشویی میگذارید ممکن است یک روز منجر به انسداد لوله فاضلاب شود. وسایل دیگری مانند افتادن تیغ و ژیلت، درب شامپو، سرشیر توالت یا فرچه درون فاضلاب میتواند مسیر فاضلاب را مسدود کند. پس مراقب باشید که هیچ وسیله ی به داخل لوله نیفتد.

  1. لوله کشی نامناسب

برخی خانه ها دارای لوله کشی قدیمی یا نامناسب هستند البته این مورد در ساختمان های جدید بیشتر است. عدم شیب بندی مناسب لوله باعث میشود تا آشغال کف لوله بماند و مسیرفاضلاب را مسدود کند. استفاده از لوله های آهنی یا زانویی نامناسب از دیگر علت ایجاد این مشکل است.

  1. مصالح ساختمانی

ساختمان های در حال ساخت یا بازسازی، بیشتر با این مشکل مواجه میشوند. کارگران ساختمانی خروجی لوله ها را باید با پارچه بپوشانند تا مصالح ساختمانی درون فاضلاب نریزد. ریختن سیمان و ماسه درون لوله فاضلاب میتواند گرفتگی شدید را ایجاد کند که با دستگاهای لوله بازکنی نیز باز نمیشود.

برای جلوگیری از گرفتگی لوله فاضلاب چه باید کرد؟

  • بعد از شستن ظروف می توانید مقداری آب جوش را با پودر لباسشویی مخلوط کرده و داخل لوله فاضلاب بریزید تا روغن به دیواره لوله نچسبد و چربی ها را بشویید.
  • یک توری محافظ در خروجی کف نمکی حمام یا آشپزخانه نصب کنید تا موهای زائد یا تیغ ها به فاضلاب نریزند.
  • هر 10 روز از محلول های تمیز کننده لوله استفاده کنید.
  • سیفون و اتصالات زیر سینک را باز کنید و هر از چند گاهی آنها را تمیز کنید.
  • دستمال کاغذی یا وسایل کوچک را داخل فاضلاب نریزید و از سطل زباله استفاده کنید.

نحوه ارائه خدمات متخصصین لوله بازکنی در تهران

ما بهترین کارشناسان را از بین چاه بازکن ها برای ارائه خدمات رفع گرفتگی فاضلاب با بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تمیز و بهداشتی و بدون تخریب و آسیب به لوله ها انتخاب می کنیم. با انتخاب این کارشناسان دیگر خیالتان از بابت مشکلات لوله ها راحت خواهد شد. کار با فاکتور و با قیمت قطعی انجام می شود و دارای 2 ماه گارانتی بعد از سرویس می باشد.

سایت لوله بازکنی نوین یکی از معروف ترین و قدیمی ترین وب سایت های خدماتی در این زمینه با سابقه 25 سال فعالیت در تهران و شهرستان ها می باشد. خدمات ارائه شده توسط این وب سایت برای مشتریان کاملا تضمینی و مورد رضایت مردم است. دفتر مرکزی این شرکت در منطقه لوله بازکنی در ستارخان می باشد.

کافیست تلفن همراه خود را بردارید و با وب سایت لوله بازکنی نوین تماس بگیرید تا از خدمات عالی، 24 ساعته، فوری و بدون دردسر بهره مند شوید.

کارشناسان لوله بازکنی تهران چه خدماتی را ارائه می دهند؟

  1. حذف تضمینی بوی بد فاضلاب توالت یا آشپزخانه
  2. فنر زنی توالت فرنگی و ایرانی با تجهیزات پیشرفته
  3. خارج کردن اشیای قیمتی از چاه مانند طلا، انگشتر، کلید ماشین و … از چاه توالت
  4. رفع هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب از جمله گرفتگی لوله فاضلاب در حیاط آپارتمان ها و مجتمع ها و منازل مسکونی و تجاری
  5. لوله کشی آب و فاضلاب، نصب و تعمیر شیرآلات، نصب سرویس بهداشتی
  6. تخلیه چاه فاضلاب با تانکرهای بزرگ و کوچک

منبع: https://loolebazkoni.com

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید