طراحی سایت ارز دیجیتال تخصصی‌ترین خدمت ما در گروه منتوروید می‌باشد. ما در تیم منتوروید از سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف توسعه نرم افزارهای مالی شروع کردیم و در تمامی این سالها با تلاش شبانه روزی تمامی اعضای گروه مان توانسته ایم ۵ اسکریپت صرافی مناسب با نیازهای کسب و کارها را آماده و به بازار عرضه و ارائه نماییم. در تمامی این سال ها هدف ما تمرکز روی صرافی های ارز دیجیتال و ارائه سیستمی متمایز در این زمینه است.

چراکه این اکوسیستم مالی این روزها رو به همه گیری در حال حرکت است و از محبوبیت بسیار بالایی در میان اقشار محتلف جامعه برخوردار است.

چرا از خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال منتوروید استفاده کنیم؟

شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن و پنل کاربری منتوروید سفارش خود را به سادگی و با چند کلیک ثبت نمایید.برای تمامی مشتریان خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته را به صورت چت آنلاین، تیکت و تماس تلفنی در نظر گرفته‌ایم تا به راحتی قادر به برقراری ارتباط با ما باشید. برای رفاه حال شما عزیزان توانسته‌ایم تا هزینه‌های مرتبط با دستمزد ارائه خدمات و پشتیبانی را به شدت کاهش داده و کیفیت را ارتقاء دهیم.

باتوجه به اینکه به صورت تخصصی در زمینه طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال فعالیت می‌نماییم، توانسته‌ایم تا انواع اسکریپت تخصصی در این زمینه را طراحی و اجرا نماییم.

مفتخریم که توانسته‌ایم بیش از ۹۵ درصد از خدمات خود را به صورت آنی و سریع ارائه نماییم و به هیچ عنوان نیازی به انتظار کشیدن نخواهید داشت.

چرا به خدمات طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال نیاز دارید؟

صعودی بودن رمز ارزها سبب شده تا بازار ارز دیجیتال به عنوان یک بازار محبوب و جذاب معرفی شود. از طرفی با توجه به نزولی بودن بازار بورس، اغلب افراد به سمت بازارهای ارز دیجیتال رهسپار شده‌اند. در زمان های گذشته تبدیل ارز به واسطه صرافی ها انجام می‌شد. و فقط ارزهای فیزیکی مانند دلار، یورو،ریال و ….. مبادله می‌شدند. اما با ظهور ارزهای دیجیتال شاهد یک تغییر اساسی در این رویه شده‌ایم. به همین دلیل است که اغلب صرافی‌هایی که قصد دارند تا در بازار حضور داشته باشند لازم است تا خدمات ارز دیجیتال را نیز ارائه نمایند.

برای ارائه خدمات در بازار ارز دیجیتال و همچنین داشتن تغداد مشتریان بیشتر لازم است تا طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را انجام دهید. طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال شما هرچقدر حرفه‌ای تر انجام شود قطعا می‌توانید تعداد مشتریان بسیار زیادتری داشته باشید.

پس از طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌توانید تمامی خدمات مرتبط با ارزهای دیجیتال و فیات، خدمات تبدیل ارزها به یکدیگر، نقد کردن ارزها و واریز نمودن آنها به حساب مشتریان را به صورت آنلاین و به سرعت انجام دهید. لازم به ذکر است که در صورت بروز هرگونه مشکلی در سیستم طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال ممکن است تمامی دارایی کاربران شما از بین رود. در نتیجه لازم است تا در این زمینه دقت بسیار زیادی را به کار بسته و با حساسیت بالایی تیم طراحی سایت خود را انتخاب نمایید.

ما در این زمینه مدعی هستیم که می‌توانیم امنیت بالایی را برای شما عزیزان به ارمغان آورده و بهترین خدمات ممکن را در این زمینه به شما عزیزان ارائه نماییم. تیم متخصص ما در گروه منتوروید متشکل از افراد زبده و متخصصی می‌باشند که با تجربه چندین ساله خود توانسته‌ایم حداکثر نکات امنیتی را برای شما عزیزان اعمال نمایند. همچنین با پشتیبانی شبانه روزی خود توانسته ایم تا در رفع تمامی مشکلات امنیتی هوشیار باشیم. ما به شما بالاترین امنیت ممکن را هدیه می‌دهیم.

ویژگی های پنل ادمین و مدیریت در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال منتوروید

در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال قطعا پنل مدیریت و پنل ادمین از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند. به همین منظور تلاش نموده‌ایم تا بتوانیم بهترین پنل مدیریت ادمین را به شما عزیزان عرضه و ارائه نماییم. از مهم ترین بخش های این پنل ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

مدیریت حرفه‌ای کاربران؛ در این بخش برای شما عزیزان امکاناتی ویژه مانند احراز هویت کاربران، بررسی اطلاعات بانکی جهت تایید و یا رد کردن آن، مسدود سازی اعتبار کاربران، در نظر گرفتن اعتبار دستی برای هر کاربر، لیست کردن کاربران با استفاده از فیلتر کردن و مرتب کردن کاربران براساس ستونها اشاره نمود.

امکان مدیریت سامانه ادمین؛ این قسمت دارای امکاناتی است که از جمله آنها می‌توان به امکان لیست کردن ادمین‌ها، فعالسازی و غیرفعالسازی دستری آنها و نقششان اشاره نمود.

مدیریت مالی در طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال منتوروید؛ در این بخش برای شما عزیزان امکاناتی مانند ساختن کیف پول، مدیریت کارمزدها، تجمع دارایی هر کیف پول، برداشت و واریز وجه به صورت مستقیم از کیف پول، مدیریت کارمزدها، تعیین مبلغ دلار، تعیین محدوده برداشت و واریز کردن هرکاربر، بررسی آدرس ها، دریافت هر کیف پول برای مدیریت مستقیم، تاریخچه تراکنش ها با تفکیک حرفه ای ارزها، مدیریت برداشت‌ها و درخواست های تجمیع و ….

در نظر گرفتن بخش تنظیمات ؛ بخش تنظیمات در پنل سایت صرافی ارز دیجیتال طراحی شده توسط ما در تیم منتوروید دارای قابلیت‌هایی مانند بررسی و مدیریت نمودن سوالات پرتکرار، بررسی و مدیریت نمودن راهنمای کارکرد و قابلیت ایجاد تغییرات در بخش قوانین و مقررات سایت می‌باشد.

محصولات منتوروید جهت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال

در تیم منتوروید توانسته‌ایم تا با تکیه بر دانش چندین ساله خود و با کمک تیم زبده مان بهترین اسکریپت‌های طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال را به شما عزیزان عرضه و ارائه نماییم. از نمونه محصولات ما جهت طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال می‌توان به موارد زیر اشاره نمود؛

  • اسکریپت صرافی ارز دیجیتال کریپتوجت ترید
  • اسکریپت صرافی کریپتوجت پلاس
  • قالب صرافی ارزهای دیجیتال بیت ارز
  • قالب صرافی ارزهای دیجیتال نوبیتکس
  • قالب صرافی ارزهای دیجیتال کافه کریپتو

انتخاب هریک از این محصولات بستگی به اهداف و نیازهای شما عزیزان خواهد داشت. برای اینکه بتوانید بهترین انتخاب ممکن برای طراحی سایت صرافی ارز دیجیتال خود را داشته باشید، می‌توانید از خدمات مشاوره رایگان ما در تیم منتوروید استفاده نمایید. همچنین می‌توانید برای کسب اطلاعات هرچه بیشتر به وب سایت ما به نشانی اینترنتی https://mentorvid.com مراجعه نمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید