اگر قصد سفر به گیلان یا مازندران را داشته باشید احتمالاً این سؤال برایتان پیش آمده است که بهترین ویلاهای شمال در کدام شهرها قرار دارند. گرچه شمال ایران سراسر زیبایی و جذابیت است؛ اما برخی شهرهای آن طرف‌داران بیشتری دارند. عواملی مانند دسترسی به دریا، بکر بودن طبیعت و امکانات رفاهی باعث شده تا برخی شهرها مانند نوشهر و چالوس مورد استقبال قرار گیرند. در ادامه به معرفی این شهرهای محبوب‌ می‌پردازیم.

شهرهای شمال اغلب توریستی‌اند؛ اما برخی محبوب‌ترند! به‌طوری‌که در تمام ایام سال پذیرای گردشگران ایرانی و خارجی‌اند. در ادامه به معرفی پرطرف‌دارترین شهرهای خطه شمالی کشورمان می‌پردازیم که لوکس‌ترین ویلاها را در خود جای داده‌اند.

C:\Users\IHC\Downloads\چالوس.jpg

نوشهر

یکی از توریستی‌ترین شهرهای استان مازندران نوشهر نام دارد. این بندر زیبا و سرسبز ۱۲۰ کیلومتر با تهران فاصله دارد و همواره کشتی‌های زیادی در آن پهلو می‌گیرند. آب و هوای مرطوب نوشهر باعث شده تا زمستان‌هایی پربارش و تابستان‌هایی گرم در آنجا وجود داشته باشد. اما آنچه که این شهر را پرطرف‌دار کرده جاهای دیدنی نوشهر است. از جمله جاذبه‌های توریستی آن می‌توان به دریاچه ارواح، دیو چشمه، دزد قلعه و روستای کجور اشاره کرد. همچنین روستاهای این منطقه جان می‌دهند برای جنگل نوردی. وجود آب و هوای خوب در نیمی از سال و جاذبه‌های تماشایی باعث شده تا لوکس‌ترین ویلای ساحلی در این شهر ساخته شود. به‌طوری‌که برای اسکان در آنجا حق انتخاب زیادی دارید. اگر قصد سفر به نوشهر دارید پیشنهاد می‌کنیم که پیش از عزیمت اقدام به اجاره ویلا کنید تا سفری بدون دغدغه داشته باشید.

C:\Users\IHC\Downloads\نوشهر.jpeg

بابلسر

یکی دیگر از شهرهای شمال که ویلاهای لوکسی را در خود جای داده می‌توان به بابلسر اشاره کرد. این شهر آرام در کنار دریای خزر واقع شده و پل‌های زیادی از دوره پهلوی را در خود جای داده است. وجود روستاها و طبیعت بکر در این حوالی باعث شده تا همواره مورد توجه توریست‌های ایرانی قرار گیرد. همچنین وجود چندین کارخانه به رونق این شهر کمک کرده است. آب و هوای بابلسر یکی از دیگر از ویژگی‌های خوب این شهر است که به محبوبیت آن افزوده است. از جمله جاهای دیدنی این شهر می‌توان به ساحل می‌رود، منطقه گردشگری کرفون، اسکله قایقرانی و بقعه امامزاده ابراهیم اشاره کرد. اجاره ویلا در بابلسر به دلیل وجود این همه جاذبه امری پررونق در این شهر است؛ لذا توصیه می‌کنیم که با کمک سفرمارکت پیش از عزیمت محل اسکان خود را رزرو کنید.

رامسر

مگر می‌شود صحبت از مجلل‌ترین ویلا شمال باشد و نام رامسر در میان نباشد؟ این شهر رؤیایی استان مازندران دسترسی خوبی به دریا و رشته‌کوه‌های البرز دارد. همچنین وجود امکانات تفریحی متنوع در آنجا باعث شده تا موردتوجه گردشگران کشورهای حاشیه خلیج فارس هم قرار گیرد. رامسر جاهای دیدنی زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به بلوار معلم، قلعه مارکوه، آبشار ایج و چشمه‌های آبگرم اشاره کرد. همچنین تفریحات رامسر کم نیست. از محبوب‌ترین آن‌ها می‌توان به پاراسل، شاتل، جت اسکی، فلای بورد و تله کابین اشاره کرد. وجود این همه جذابیت در رامسر سبب شده تا همواره یکی از شلوغ‌ترین شهرهای شمال ایران باشد. گرچه بهترین زمان سفر به رامسر اردیبهشت و پاییز است؛ اما تقریباً در تمام ایام سال گردشگران به آنجا سفر می‌کنند.

C:\Users\IHC\Downloads\رامسر.jpg

متل قو

تقریباً هر کسی که به گیلان سفر می‌کند سری هم به متل قو می‌زند. این شهر که ساقی کلایه یا سلمان شهر هم شناخته می‌شود در کنار جنگل و دریا قرار گرفته است. وجود تفریحات آبی در متل قو باعث شده تا انواع ویلا در آنجا ساخته شود. از ویلاهای ساده گرفته تا ویلاهای مدرن همگی در این شهر از قیمت‌های قابل قبول برخوردارند. ناگفته نماند که دیدنی‌های متل قو نیز در جذب گردشگر به این شهر نقش زیادی دارند. از جمله آن‌ها می‌توان به غار آبی دانیال، مجتمع قو، روستای اسب چین و جنگل تیلا کنار اشاره کرد. اگر دوست دارید تا در یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران اسکان کنید پیشنهاد می‌کنیم که متل قو را از دست ندهید. فراموش نکنید که بهار و تابستان بهترین زمان سفر به متل قو است و طبیعت در اوج زیبایی خود به سر می‌برد. اگر در این ایام راهی این منطقه شدید دوربین عکاسی خود را فراموش نکنید و زیباترین تصاویر را به ثبت برسانید.

چالوس

یکی از زیباترین شهرهای شمال چالوس است. این شهر زیبا هم طبیعتی بکر دارد و هم جاده‌ای رؤیایی! برخی از گردشگران مسیر سفر خود را به گونه‌ای می‌چینند که از جاده چالوس عبور کنند. علاوه بر آن وجود کوهستان سرسبز، چشمه و جنگل کاری کرده تا در تمام سال زیبایی خود را داشته باشد. این همه ویژگی باعث شده تا چالوس یکی از محبوب‌ترین شهرها برای اجاره ویلا باشد. تقریباً با هر سلیقه‌ای که باشید می‌توان بهترین ویلاها را در آنجا پیدا کرد.

چگونه ویلا رزرو کنیم؟

حالا که دانستیم که بهترین شهرها برای اجاره ویلا کدام‌اند لازم است تا با نحوه رزرو نیز آشنا شوید. درگذشته رزرو به صور حضوری انجام می‌شد که معایب خاص خود را داشت. امروزه به یمن وجود اینترنت می‌توان به‌صورت آنلاین اقدام به رزرو ویلاهای لوکس در شمال کرد. برای این کار کافی است از طریق یکی از آژانس‌های مسافرتی مانند سفرمارکت شهر موردنظر خود را جستجو کنید. سپس ویلاهای موجود به شما نمایش داده می‌شود. در نهایت با انتخاب بهترین گزینه وارد درگاه پرداخت شده و رزرو خود را قطعی می‌کنید.

رزرو ویلا از سفرمارکت

اجاره ویلا از سفرمارکت خیلی آسان است و در کمترین زمان انجام می‌شود. برای این کار باید وارد بخش ویلا و اقامتگاه شده و مقصد و تاریخ سفرتان را انتخاب کنید. در نهایت گزینه‌های موجود به شما نشان داده می‌شود. تیم ما تلاش کرده تا متنوع‌ترین و ارزان‌ترین ویلاها را معرفی کند. اگر در طول پروسه رزرو با سؤال مواجه شدید می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما راهنمایی بخواهید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید