امروزه عکاسی پیشرفت شایانی داشته و روز به روز به تجهیزات عکاسی اضافه می شود. پهپاد های عکاسی و فیلمبرداری یکی از بهترین تجهیزات برای عکاسان حساب می شوند. اگر برای خرید هلی شات دچار دو دلی و شک شده اید، در این مقاله از تکنولوژی پارس مگ بهترین هلی شات دوربین دار 2022 را به شما معرفی کرده ایم. تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پهپاد - بهترین هلی شات دوربین دار

فهرست محتوا نمایش

هلی شات دوربین دار دقیقأ چیست؟

یک پهپاد دوربین دار (هلی شات) به پهپادی گفته می شود که دارای دوربین بوده یا قابلیت حمل دوربین را داشته باشد. این محصولات باید از قابلیت های ویژه ای برای ثبت فیلم ها و عکس های با کیفیت بهرمند باشند که از مهمترین این موارد می توان به دوربین با کیفیت، لرزشگیر مناسب، زمان پرواز بالا، مکان یاب ماهواره ای و تعادل ویژه برای پروازی صاف و بدون لرزش اشاره کرد.

یک پهپاد دوربین دار چه کاربردهایی دارد؟

مطمئنا یک هلی شات یا پهپاد دوربین دار می تواند در زمینه های زیادی به کاربران خود خدمات رسانی کند که مهمترین آنها استفاده در آتلیه های عروسی، فیلم های سینمایی و تلویزیونی، تهیه نقشه های هوایی و نظارت بر پروژه ها عمرانی از فاصله دور می باشد. با ورود این تکنولوژی به بازار جهانی شاهد استقبال فراوان عکاسان و کاربران از محصولات بوده ایم که نشان از رضایت کاربران و همچنین کاربردی بودن این ربات های پرنده را دارد.

نحوه انتخاب کواد کوپتر مناسب برای شما چگونه است؟

نکته مهم برای شروع بودجه است. تمرکز این راهنمایی بر روی کوادکوپتر های دارای دوربین برای گرفتن عکس و ویدیوهای هوایی است که معمولا گران تر از کواد کوپتر های معمولی است که برای سرگرمی استفاده می شوند.

اگر شما به ویدیو با وضوح تصویر (کیفیت) 4k دارید پس باید حداقل 400 دلار از بودجه خود را صرف کنید. اما اگر به دنبال کواد کوپتر مقرون به صرفه جهت بهبود مهارت پرواز به جای گرفتن عکس های با کیفیت بالا هستید پس شما میتوایند مبلغ کمتری به طور مثال برای Rzye Tello که قیمت ان تنها 99 دلار است خرج کنید.

انواع دوربین کوادکوپتر

  •  دوربین رم خور : این دوربین‌ها تصاویر را بر روی مموری که درون دوربین قرار می‌گیرد ذخیره می‌کنند پس از فرود می‌توانید تصویر را مشاهده نمایید. بدلیل عدم ارسال تصویر همزمان، دقت تصویربرداری این نوع هلی شات پایین است و این پهپادها معمولا قیمت ارزانی دارند.
  •  دوربین ارسال تصویر (FPV) : این نوع دوربین‌ها مجهز به سیستم ارسال تصویر Wifi هستند که می‌توانند تصاویر را در همان لحظه بر روی تبلت یا گوشی‌های هوشمند مشاهده کنید.
  •  دوربین رم خور و ارسال تصویر : این نوع دوربین‌ها هم رم خور هستند و هم قابلیت ارسال تصویر همزمان را دارند. بنابراین بیشتر دقت و کیفیت در تصویربرداری را می‌توان با این کواد کوپتر دوربین دار داشته باشید.

عکاسی با کوادکوپتر - بهترین هلی شات دوربین دار

چه نکاتی را هنگام خرید بهترین هلی شات دوربین دار باید در نظر بگیرید؟

امروزه برندهای جهانی با استفاده از تکنولوژی های خاص و متفاوت توانسته اند محصولاتی با قابلیت ها و قیمت های متنوع به بازار عرضه کنند.

اما در میان این همه برند جهانی کمپانی دی جی آی توانسته در تمامی زمینه ها سرآغاز تکنولوژی های جدید باشد و به همین خاطر محصولات آن از جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی ها بهره میبرند. مطمئنا امروزه کاربران می توانند با کمتر از 400 دلار یک هواپیمای دوربین دار نیمه حرفه ای داشته باشند.

اما کاربرانی که به دنبال خرید یک هلی شات صنعتی و بسیار پیشرفته برای ساخت فیلم های سینمایی می باشند باید به فکر هزینه بیش از 2000 دلار باشند، تا بتوانند یک مدل مناسب با نیاز خود را خریداری کنند. اما هنگام خرید هلی شات باید به 6 نکته مهم توجه داشته باشید که در پایین به بررسی آنها می پردازیم.

بهترین هلی شات دوربین دار باید ایمنی بالا و قابل اطمینان در پرواز باشد

یکی از نکاتی که هنگام خرید پهپاد مشتریان توجه ویژه ای به آن دارند، سطح ایمنی پهپاد است. برای یک پرواز کنترل شده نیاز به یک سیستم کنترل پرواز پیشرفته می باشد تا دستورات شما را با بهترین کیفیت و سرعت برای کنترل دقیق پرنده انتقال دهد.

بنابراین هر چه این سیستم پیشرفته تر عمل کند میزان ایمنی آن افزایش می یابد که نتیجه آن یک پرواز کارآمد و مفید می باشد. برترین هلی شات های دنیا از سیستم موقعیت یابی دقیق بهره می برند که با استفاده از آن می توانند به صورت اتوماتیک به محل پرواز برگردند یا قابلیت های دیگری نظیر تعقیب سوژه و پرواز بر روی مسیر دلخواه را فرا بگیرند.

سیستم تصویر برداری

خوب مطمئنأ یکی دیگر از ویژگی های اصلی یک پهپاد دوربین دار یا قابلیت حمل دوربین آن می باشد که بر کاربردهای آن می افزاید. برای ثبت تصاویر و ویدئوهای صاف و بدون لرزش به صورت هوایی نیاز است تا بر روی کواد کوپتر یک دوربین و گیمبال مناسب نصب شود.

در این زمینه پهپادهای دی جی آی بهترین و با کیفیت ترین می باشند. هلی شات های سطح حرفه ای دارای سنسورهای 1 اینچی هستند و می توانند تصاویر 12 مگاپیکسل و فیلم را با کیفیت 4K یا حتی 5.2K و RAW به ثبت برسانند.

بهترین هلی شات - بهترین هلی شات دوربین دار

اما لرزشگیر هم به همان اندازه بر چگونگی کیفیت تصاویر و فیلم ها تاثیر گذار می باشد، به همین دلیل ما بر انتخاب یک گیمبال خوب تاکید داریم. اخیرا در بازار جهانی از گیمبال های سه محوره استقبال فراوانی می شود که قدرت بیشتری برای خنثی کردن لرزش ها و ناهمواری های پروازی دارد.

سیستم انتقال ویدئو یا FPV

یکی از دیگر جنبه های مهم و اساسی در پهپادهای دوربین دار سیستم انتقال ویدئوی آنها می باشد که باعث می شود تا با دریافت لحظه ای تصاویر و فیلم ها از دوربین بتوانید به خوبی بر نحوه فیلمبرداری و تصویربرداری نظارت داشته باشید.

کمپانی دی جی آی اخیرا برای هواپیماهای دوربین دار خود از تکنولوژی OcuSync به کار گرفته که با کاهش تداخل امواج مغناطیسی عکس ها و فیلم های تهیه شده را با کیفیت HD برای مشاهده لحظه ای در اختیار خلبان قرار خواهد داد.

سیستم انتقال پیشرفته برای مقاومت در برابر تداخل بیشتر و فاصله طولانی از امواج قوی 2.4GHZ و 5.8GHZ پشتیبانی می کند.

قابلیت های هوشمند

هواپیما های بدون سرنشین و دوربین دار با تعداد کمی از قابلیت های هوشمند مجهز شده اند که باعث می شود تا فیلمبرداران بتوانند در موقعیت های دشوار تصاویر و فیلم های مورد نظر خود را به آسانی تهیه کنند.

به عنوان مثال ویژگی ActiveTrack باعث می شود تا هنگامی که شما یا سوژه مورد نظر خود در حال حرکت هستید دوربین به صورت اتوماتیک آن را دنبال کرده و با نگهداشتن سوژه در قاب دوربین تمامی جزئیات آن را به ثبت برساند. توصیه ما به شما علاقمندان به پهپاد دوربین دار حتما هنگام خرید این مورد را بررسی کنید.

طراحی مناسب و قابل حمل بودن بهترین هلی شات دوربین دار

حمل یک پهپاد برای کاربران گاهی اوقات امری ناخوشایند میباشد که دلیل آن هم وزن و طراحی نامناسب محصول می باشد. در این مورد هم دی جی آی توانسته با ساخت کوادکوپترهای تاشو و سبک وزن این مشکل کاربران را حل کند.

دیگر فرقی نمی کند به مسافرت می روید ، در حال پیاده روی هستید یا مهمانی یا هر جای دیگر هواپیمای دوربین دار خود را همراهتان داشته باشید و در هر لحظه برای تصویر برداری و فیلم برداری از آن استفاده کنید و بعد از پرواز با جمع کردن بال های تاشوی آن از مشکلات حمل و نگهداری آن راحت شوید.

خدمات پس از فروش کوادکوپتر

یکی دیگر از موارد مهمی که هنگام خرید پهپاد باید نسبت به آن توجه داشته باشید خدمات پس از فروش آن است که باعث می شود تا مشتریان بعد از خرید آن بتوانند لوازم یدکی کوادکوپتر مورد نظر خود را تهیه کرده و کوادکوپتر خود را سرویس کنند.

کمپانی های پیشرفته با استفاده از نمایندگی های معتبر و رسمی توانسته اند خدماتی خوب و رضایت بخش به مشتریان خود در اکثر نقاط جهان ارائه دهند و اکنون هم فروشگاه دامزیک به عنوان نمایندگی پهپاد DJI در ایران و کشور امارات در حال انجام بهترین و با کیفیت ترین خدمات نظیر فروش انواع کوادکوپتر صنعتی ، دوربین دار ، حرفه ای و نیمه حرفه ای ، پهپادهای کشاورزی و فروش تمامی قطعات یدکی و جانبی محصولات DJI به مشتریان خود می باشد.

بهترین هلی شات دوربین دار 2022 کدامند؟

مویک 3 (DJI Mavic 3)

هلی شات مویک 3 - بهترین هلی شات دوربین دار

پهپاد مویک 3 با جدیدترین فناوری های هوایی جهت فیلم برداری حرفه ای و سینمایی توسط DJI عرضه شد.

  1. سنسور “CMOS 4/3
  2. فیلم های 5.1K, Apple ProRes
  3. تصاویر 20 مگاپیکسل
  4. 46 دقیقه زمان پرواز
  5. سیستم تشخیص موانع همه جانبه
  6. 15 کیلومتر محدوده انتقال فیلم و تصویر به صورت زنده

کوادکوپتر مویک 3 معرف دوربین 4/3 در پهپادهای نیمه حرفه ای و کامپکت شرکت DJI می باشد. پهپادی که در تاریخ 6 نوامبر 2022 با آخرین فناوری های هوایی شرکت DJI و دوربین هاسلبلاد معرفی شد.

پهپادی که اکنون جایگزین مویک 2 پرو پرچمدار چند سال گذشته دی جی آی است. Mavic 3 با سنسور CMOS 4/3 اینچ عرضه می شود که تا قبل از این در پهپادهای مویک دیده نمی شد. سنسور 1 اینچی از مویک 2 پرو و ایر 2 اس به 4/3 اینچ ارتقاع یافت.

مهمترین اصل یک پهپاد دوربین دار کیفیت فیلم و تصاویر آن است. مویک 3 قادر به ثبت تصاویر 20 مگاپیکسل و فیلم های 5.1K/50fps می باشد. البته مویک 3 یک مدل پیشرفته برای حرفه ای ها دارد. مویک 3 سین مدل حرفه ای پهپاد Mavic 3 فیلم های Apple ProRes HQ422 را برای ایده های بهتر و فیلم برداران حرفه ای ثبت می کند.

علاوه بر کیفیت بی نظیر مویک 3 در فیلم برداری، این هلی شات دارای 46 دقیقه زمان پرواز با یک بار شارژ باتری لیتیومی و 5000 میلی آمپر می باشد. جزئیات بیشتر را می توانید از نقد و بررسی محصول در بخش فروشگاه دامزیک مطالعه کنید.

کوادکوپتر دوربین دار باگز

هلی شات باگز - بهترین هلی شات دوربین دار

کمپانی ام جی ایکس یکی دیگر از برندهای معروف در زمینه ساخت کوادکوپتر دوربین دار می باشد که اخیرا با ساخت کوادکوپتر باگز 4 دبلیو تا حدودی فناوری ساخت این محصولات را ارتقا داده و محصولی تاشو با دوربین با کیفیت ، مکان یاب ماهواره ای و قابلیت های پروازی مناسب به بازار عرضه کرد. علاوه بر این هواپیماهای بدون سرنشین و دوربین دار ام جی ایکس با قیمت بسیار مناسب تر نسبت به دی جی آی به بازار عرضه می شوند.

مویک مینی 3 پرو (Dji Mini 3 Pro) بهترین هلی شات دوربین دار

مویک مینی 3 پرو - بهترین هلی شات دوربین دار

هلی شات مویک مینی 3 پرو با عملکردی متفاوت از پهپادهای مینی شرکت DJI معرفی شد. و از آن به عنوان یک پهپاد حرفه ای، سبک، تاشو و ارزان قیمت می توان نام برد.

  1. 34 دقیقه زمان پرواز
  2. فیلم های 4K/60fps و HDR با سرعت 30 فریم بر ثانیه
  3. سیستم سنجش موانع از سه طرف (جلو/پایین/عقب)
  4. پشتیبانی از کنترلر جدید DJI RC Pro
  5. پشتیبانی از باتری پرواز پلاس با دوام شارژی 46 دقیقه
  6. حداکثر محدوده پرواز: 25 کیلومتر با باتری پرواز پلاس
  7. نمایش زنده دوربین: 1080p/30fps

در میان 5 کوادکوپتر دوربین دار برتر سال 2022 مویک مینی 3 پرو جدیدترین محصول شرکت DJI است. که اخیرا از راه رسیده و آخرین تحولات و فناوری را دریافت کرده است. این یک مینی پهپاد 249 گرمی است و نباید توقع سینمایی از آن داشته باشید. اما می تواند فیلم های 4K/30fps و همچنین HDR با حداکثر سرعت 30 فریم بر ثانیه به ثبت برساند.

مینی 3 پرو بر خلاف مینی اس ای که پیش از این روانه بازار شده، فراتر از یک پهپاد اسباب بازی است. Mini 3 Pro اکنون مجهز به یک سنسور بزرگ و 1 اینچی است که می تواند همانند ایر 2 اس تصاویر 48 مگاپیکسل به ثبت برساند.

برای هدایت کردن پهپاد هم دو گزینه پیش رو دارید. کنترلر RC Pro که پیش از این همراه مویک 3 عرضه شده و دارای صفحه نمایش 5.5 اینچی و لمس 10 نقطه ای می باشد و RC N1 که فاقد صفحه نمایش است و قبلا با ایر 2 اس و مویک مینی 2 عرضه می شد.

هلی شات Syma X8 pro

هلی شات Syma X8 pro - بهترین هلی شات دوربین دار

کمپانی سایما که بیشتر در زمینه ساخت پهباد های هابی فعالیت دارد توانسته با ساخت کوادکوپتر دوربین دار سایما ایکس 8 پرو پا به عرصه ساخت کوادهای فیلم برداری بگذارد. محصولی که با دوربین 720 پیکسل ، 12 دقیقه پرواز مداوم و قیمت مناسب می تواند گزینه مناسبی برای خرید و فیلم برداری تفریحی باشد.

مویک ایر 2 اس (Dji Air 2s)

هلی شات مویک ایر 2 اس - بهترین هلی شات دوربین دار

مویک ایر 2 اس یک پهپاد سبک وزن، با قابلیت AirSense و فیلم برداری 5.4K گزینه ای ارزان و قابل حمل برای طبیعت گردی و استفاده شخصی می باشد.

  1. قدرتمند، حرفه ای و قابل حمل
  2. دوربین 5.4K/30fps
  3. سیستم اجتناب از موانع 4 جهته
  4. تا 12 کیلومتر محدوده انتقال ویدئو با کیفیت 1080p
  5. کاهش نویز پرواز با آیرودینامیک جدید
  6. 31 دقیقه زمان پرواز با یک بار شارژ کامل
  7. میزان بیت ریت دوربین به 150 مگابیت بر ثانیه افزایش پیدا کرده است

مویک ایر 2 اس به عنوان سومین پهپاد دوربین دار برتر سال 2022 می تواند محصولی ایده آل برای ماجراجویی های شما باشد. Air 2s با دوربین 1 اینچی و فیلم های 5.4K حدود 30 دقیقه فیلم برداری و تصویر برداری هوایی را فراهم می آورد. از سیستم تشخیص موانع در 4 جهت بهره می برد، که یک سطح ایمنی بسیار قوی در مقابل موانع و خطرات احتمالی می باشد.

ایر 2 اس اولین پهپاد مصرفی مجهز به تکنولوژی AirSense سیستم هشدار DJI است که سیگنالهای کنترل نظارت خودکار (ADS-B) را به صورت خودکار از هواپیماهای سرنشین دار دریافت می کند و مکان آنها را بر روی صفحه کنترل از راه دور نشان می دهد.

 Mavic Air 2s به شما کمک می کند تا بتوانید فیلم ها و تصاویر هوایی مورد نظر خود را با کمترین هزینه به ثبت برسانید. برای کاربران عادی، آتلیه های عروس و داماد و به خاطر طراحی تاشو و قابل حملی که دارد برای طبیعت گردی و مسافرت گزینه بسیار مناسبی است.

پهپاد DJI FPV

پهپاد DJI FPV - بهترین هلی شات دوربین دار

کوادکوپتر DJI FPV یکی از جدیدترین و منحصربفردترین هلی شات های طراحی شده توسط برند DJI می باشد که در سال 2021 از آن رونمایی شد . این هلی شات به همراه عینک می باشد و دارای قابلیت FPV است و در زمره ی هلی شات های ریس و مسابقه ای قرار می گیرد . در واقع می توان گفت اگر به دنبال تفریح و سرگرمی خاص و هیجان انگیز هستید این مدل برای شما می تواند بسیار کار آمد باشد .

مویک مینی 2 (DJI Mini 2)

هلی شات مویک مینی 2 - بهترین هلی شات دوربین دار

مویک مینی 2 به عنوان کوچکترین و ارزان ترین پهپاد مویک شرکت DJI می تواند گزینه هدف بسیاری از کاربران مبتدی و عادی باشد.

  1. سبک و قابل حمل با 249 گرم وزن
  2. سیستم انتقال ویدئو OcuSync 2.0
  3. سنسور تصویر CMOS 1 / 2.3 اینچ
  4. دیافراگم F2.8 (ثابت)
  5. وضوح عکس 12MP
  6. تصاویر JPEG + RAW
  7. فیلم 4K / 30fps و 1080p/60fps (نرخ بیت 100 Mbps)
  8. بزرگنمایی تا 4 برابر (2 برابر بدون افت)
  9. حدود 30 دقیقه زمان پرواز

مویک مینی 2 به عنوان چهارمین پهپاد دوربین دار برتر سال 2022 در این لیست قرار گرفته است. پهپادی که این جایگاه را مدیون ویژگی هایی نظیر وزن سبک، طراحی تاشو و قیمت پایین خود میباشد.

بارزترین ویژگی مویک مینی 2 وزن کمتری از 250 گرم آن است. اکنون DJI با مویک مینی 2 بازگشته است، که مهمترین خواسته های کاربران خود را از پهپادهای مویک برطرف کند و همچنان پیشتاز در فناوری ساخت پرنده های هدایت پذیر از راه دور و دوربین دار می باشد.

در این روند، مارک تجاری Mavic از نام محصول حذف شده است. در مورد طراحی کلی Mini 2 چیز زیادی تغییر نکرده است. بدنه آن جمع و جور است، پروانه های آن باید پیچ ​​شوند، پایه ها تاشو هستند، باتری و اسلات MicroSD در قسمت عقب قرار دارند و سنسورهای موقعیت دید در پایین هواپیما قرار می گیرند. اگر حروف ‘4K’ روی دوربین و آرم ‘Mini 2’ در بازوی سمت چپ بالای وسیله نقلیه نبود، تشخیص آنها از یکدیگر دشوار بود.

کوادکوپتر اسپارک کمبو – Spark dji بهترین هلی شات دوربین دار

کوادکوپتر اسپارک کمبو - بهترین هلی شات دوربین دار

کوادکوپتر اسپارک اولین محصول کوچک و قابل حمل راحت کمپانی دی جی آی می باشد که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد کوادکوپتر اسپارک به خاطر سایز کوچکش که به اندازه یه قوطی نوشابه کوکاکولا می باشد شهرت پیدا کرد ولی نباید از ویژگی های منحصر به فرد آن غافل بشویم.

مهمترین ویژگی اسپارک سنسور تشخیص مانع ۳D اسپارک می باشد که قادر است در محیط های بسته و محدود بدون ترس پرواز کند و خیال شما را از نظر برخورد با موانع پیشرو راحت کند. سنسور تشخیص مانع اسپارک تنها در بخش جلویی کوادکوپتر اسپارک قرار دارد.

کیفیت دوربین اسپارک فول اچ دی می باشد که بر روی گیمبال دو محوره کوچک خود سوار شده است.

مشخصات کلی پهپاد اسپارک کمبو

  • دوربین با کیفیت Full HD
  • عکاسی ۱۲ مگاپیکسل
  • سنسور تشخیص مانع در جلو
  • مداومت پروازی ۱۶ دقیقه
  • برد پروازی ۲ کیلومتر
  • ماکزیمم ارتفاع پروازی ۵۰۰ متر
  • قابلیت کنترل با دست و حالت های خاص
  • گیمبال دو محوره
  • پک کمبو به همراه یک باتری اضافه ( کلا دو باتری )
  • حداکثر سرعت تحمل در باد ۴۰ کیلومتر بر ساعت
  • ابعاد ۱۴۳x143x55 میلی متر
  • وزن ۳۰۰ گرم
  • ظرفیت باتری ۱۴۸۰ میلی آمپر ساعت

شاید تا پارسال در مورد پهپادی با قیمت کم و کارای مناسب ( نه بالا) برای خرید مشاوره می خواستید بدون شک اسپارک یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما بود.

فانتوم 4 پرو وی 2 (Dji Phantom 4 Pro V2.0)

فانتوم 4 پرو وی 2 - بهترین هلی شات دوربین دار

فانتوم 4 پرو وی 2 همانند دیگر پهپادهای فانتوم قربانی سبک بال های ثابت و طراحی غیر تاشو شده است. اما کیفیت بی نظیری که در پرواز و فیلم برداری دارد قابل ستایش است. البته هر چند قابلیت حمل و نگهداری مناسبی همانند پهپادهای مویک ندارد، ولی هنوز هم یک مدل بسیار محبوب به خصوص برای آتلیه های عروسی می باشد.

  1. کوادکوپتر دوربین دار با فیلم های 4K
  2. دوربین 20 مگاپیکسل
  3. زمان پرواز: 30 دقیقه
  4. برد قابل کنترل 7 کیلومتر
  5. سرعت: 72 کیلو متر بر ساعت

فانتوم 4 پرو وی 2 به لطف سنسور 1 اینچی، دیافراگم قابل تنظیم، شاتر مکانیکی و ضبط ویدئو تا 4K / 60p ، یک پهپاد بسیار قدرتمند برای عکس و تولید فیلم است. با سرعت، قدرت و کنترل های بسیار پاسخگو، اگر بسیار راحت تر از Mavic 2 Pro نیست ، برای عکاسان حرفه ای و فیلمبردار گزینه ای عالی است.

مشتریان و علاقمندان خرید کوادکوپتر دوربین دار می توانند این 5 هلی شات برتر بازار جهانی را با قیمت مناسب از همین فروشگاه یعنی دامزیک نمایندگی محصولات دی جی آی خریداری کنند.

شرکت DJI توانسته با ساخت پهپادهای سمپاشی و کشاورزی و همچنین کوادکوپتر صنعتی نظیر ماتریس خدمات ایده آلی به کاربران خود ارائه دهد. در عوض کاربران هم با ورود این محصولات به بازار از آنها استقبال ویژه ای می کنند که همین عامل باعث شده تا این شرکت چینی روحیه مضاعف برای تولید و عرضه محصولات خود داشته باشد.

امیدوارم با مطالعه این محتوا بتوانید هلی شات مورد دلخواه و نیاز خود را خریداری کنید. کاربران می توانند برای ثبت تصاویر با کیفیت در آتلیه های عروسی از پهپادهای فانتوم و مویک استفاده کنند که با وجود کیفیت عالی که دارند قیمت آنها هم به صرفه می باشد.

برای ساخت فیلم های سینمایی فیلمبرداران حرفه ای از کوادکوپترهای صنعتی ماتریس استفاده می کنند تا بتوانند دوربین های سنگین وزن و سینمایی را حمل و جابجا کنند.

اینسپایر 2 بهترین هلی شات دوربین دار

اینسپایر 2 نیز یکی از هلی شات های تخصصی dji است که دارای رنج قیمتی بالایی بوده و برای کاربران تخصصی و مصارف خاص پیشنهاد می شود . این هلی شات می تواند دوربین های تخصصی عکاسی و فیلم برداری را با خود حمل کرده و خروجی بسیار باکیفیتی ارائه کند .

از آنجایی که اینسپایر 2 دارای مصارف تخصصی و تجاری می باشد برای کاربرانی که به دنبال تفریح و سرگرمی هستند پیشنهاد نمیشود و مناسب نیست . اما کاربران حرفه ای که از آن برای مصارف حرفه ای استفاده کرده اند بسیار راضی هستند .

  •  کوادکوپتر دوربین دار با فیلم برداری 4K
  •  دوربین 20 مگاپیکسل
  •  زمان پرواز: 27 دقیقه
  •  برد قابل کنترل 7 کیلومتر
  •  سرعت: 94 کیلو متر بر ساعت
  •  باتری 4280 میلی آمپر
  •  سنسور عدم برخورد به مانع
  •  مکان یاب ماهواره ای GPS

هلی شات - بهترین هلی شات دوربین دار

بهترین هلی شات دوربین دار برای چه کسانی مناسب است؟

کوادکوپترهای دوربین دار همان‌طور که از اسم آن مشخص است، برای عکس‌برداری و فیلم‌برداری حرفه ای و تخصصی کاربرد دارد. اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که به طبیعت‌گردی علاقه دارید و دوست دارید که در طبیعت از همه‌ی لحظه‌هایی که سپری می‌کنید، عکس‌برداری کنید، هلی شات یکی از بهترین گزینه‌ها است.

عکاسی کردن و ثبت تصویرهای لحظه‌ای یکی از بهترین امکاناتی است که این کوادکوپترهای دوربین دار دارند و این قابلیت را دارد  که به‌طور خودکار از مناظر طبیعت و سوژه‌های مختلف عکس بگیرد و فیلم‌برداری کند.

در آتلیه‌های تخصصی و فیلم‌برداری هم به‌وفور می‌بینید که جهت عکاسی و فیلم‌برداری، از فاصله‌های بسیار دور از هلی شات استفاده می‌کنند و عکس‌ها و ویدیوهایی بسیار جذاب به کمک آن‌ها ثبت می‌شود. همچنین افرادی که در کارهای معماری و عمرانی هستند هم از این کوادکوپتر های دوربین دار استفاده می‌کنند؛ با کمک هلی شات جزئیات سوژه موردنظر آن‌ها بهتر و دقیق‌تر ثبت می‌شود.

در چه محیطی از کوادکوپتر دوربین‌ دار (هلی شات)  استفاده می‌شود؟

کوادکوپترهای دوربین دار، با ثبت کردن لحظه‌هایی که در سفر هستید یا همراه به خانواده خود به طبیعت رفته‌اید یا هنگامی‌که در حال آفرود هستید، می‌تواند همیشه یاد و خاطره‌ی آن لحظات را در ذهن شما نگه دارد. عکاسی و فیلم‌برداری با استفاده از این کوادکوپترهای حرفه ای دوربین دار، برای افرادی که بسیار به کار عکاسی علاقه‌مند هستند، یکی از بهترین گزینه‌هاست.

در چه بازه زمانی از کوادکوپتر دوربین‌ دار (هلی شات) استفاده می‌شود؟

این دسته از کوادکوپترها در دسته هلی‌شات‌ها قرار می‌گیرند و همان‌طور که از اسم آن مشخص است، برای زمانی مناسب هستند که یک فیلم‌برداری هوایی یا عکاسی انجام می‌گیرد. هنگامی‌که بادهای شدید می‌وزد و شرایط آب‌وهوایی بسیار بد است هم شما قادر هستید با کمک این نوع از کوادکوپترها که دوربین دار هستند، عکس‌ها و فیلم‌هایی ثبت کنید که هیچ‌گونه لرزش و تاری نداشته باشد.

درواقع کوادکوپتر دوربین دار با کمک موتورهای قوی خود و عملکردی که دارند در هنگامی‌که آب‌وهوا و جو بسیار بد است هم کارایی بالایی از خود نشان می‌دهند و لرزشی ندارد و همین امر سبب می‌شود که عکس‌هایی که ثبت می‌کنند از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

چرا هلی شات دوربین‌ دار از محصولات مشابه رقبای خود مفیدتر یا بهتر است؟

عکس‌برداری و فیلم‌برداری به کمک این کوادکوپترهای دوربین دار که فقط برای این کار طراحی و ساخته‌شده‌اند، بسیار لذت‌بخش است. عکس‌هایی که به‌وسیله‌ی هلی شات ها ثبت می‌گردد کیفیت خیلی بالایی دارند، به‌طوری‌که سبب شده کوادکوپترهای دوربین دار را از رقبای خود، پیشی بگیرد و عملکرد بهتری داشته باشد.

اغلب این نوع از کوادکوپترها، با کمک باتری‌های قدرتمند خود، حدود نیم ساعت می‌توانند پرواز کنند و در هوا بمانند و از سوژه‌های موردنظر شما عکس‌برداری و فیلم‌برداری کنند. هنگامی‌که در طبیعت هستید و نمی‌خواهید هیچ منظره‌ای را از دست بدهید، این میزان زمان عکس‌برداری بسیار اهمیت پیدا می‌کند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید