آموزش دیلیت اکانت تلگرام به دو صورت موقت و دائمی را همراه با تصویر به شما یاد می دهیم. اگر به هر دلیلی تصمیم به حذف تلگرام گرفته اید این مقاله از تکنولوژی پارس مگ کمکتان خواهد کرد.

مزایای دیلیت اکانت تلگرام چیست ؟

حذف تلگرام - آموزش دیلیت اکانت تلگرام

علاوه بر اینکه دیلیت اکانت تلگرام باعث می شود دسترسی شما به اکانت تان قطع شود ، می تواند باعث شود برخی اتفاقات که در اکانت شما رخ داده است نیز پاک شود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید با استفاده از دیلیت اکانت می توانید از بلاک تلگرام خارج شوید!

بنابراین اگر توسط یکی از دوستان خود در تلگرام بلاک شده اید و پیام های شما به او نمی رسد ، می توانید با استفاده از امکان حذف کردن اکانت خود و ثبت نام مجدد در تلگرام با همان شماره با دوست خود گفتگو کنید و اصطلاحا از بلاک تلگرام خارح شوید. این ترفند به شما کمک خواهد کرد که به افرادی که شما را بلاک کرده اند پیام دهید.

البته باید توجه کرد که در صورت استفاده بیش از حد از این ویژگی ، تلگرام شما را جریمه خواهد کرد و مدتی اجازه ی دسترسی به حساب کاربری تان را نخواهد داد. بنابراین در استفاده از دیلیت اکانت تلگرام خود وسواس به خرج دهید.

آموزش دیلیت اکانت تلگرام به صورت خودکار

حذف خودکار تلگرام - آموزش دیلیت اکانت تلگرام

جالب است بدانید که در تلگرام، قابلیتی وجود دارد که می توانید تعیین کنید حساب تلگرام تان در یک زمان مشخص بطور خودکار حذف گردد. مثلا می توانید تعیین کنید تلگرام شما در یک بازه سه ماهه یا شش ماهه که بدون استفاده بود، بطور اتوماتیک حذف گردد. این گزینه در تنظیمات تلگرام شما با نام Delete my account if away for قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر زیر می بینید، بعد از وارد شدن به منوی تنظیمات و سپس انتخاب گزینه Privacy and Security صفحه زیر برایتان باز می شود و با انتخاب گزینه مشخص شده با رنگ قرمز، می توانید تعیین کنید که در چه مدت زمانی از بلااستفاده بودن تلگرام ، حساب شما بطور خودکار پاک شود:

  • 1 month: یک ماه
  • 3 months: سه ماه
  • 6 months: شش ماه
  • 1 year: یک سال

آموزش دیلیت اکانت تلگرام به روش سریع

حذف تلگرام - آموزش دیلیت اکانت تلگرام

برای حذف فوری اکانت تلگرام همان طور که پیش­‌تر اشاره کردیم، از داخل این برنامه امکان‌پذیر نیست و باید از سایت آن استفاده کنید. برای انجام این کار در مرورگر خود وارد آدرس https://my.telegram.org/auth شوید؛ توجه داشته باشید همان طور که برای استفاده از تلگرام نیاز به تغییر آی پی است، برای ورود به سایت این برنامه هم باید تغییر IP را انجام دهید تا با خطا مواجه نشوید.

حذف دائم تلگرام - آموزش دیلیت اکانت تلگرام

در این صفحه شماره تماس خود را همراه با کد کشور وارد کنید. با تایید شماره تلفن همراهتان، کدی برای شما در تلگرام ارسال می­‌شود که تنها از این طریق می­‌توانید کد را دریافت کنید؛ یعنی اگر به اکانت خود دسترسی نداشته باشید، حذف فوری حساب کاربری تلگرام نیز شدنی نیست. با وارد کردن صحیح کد ارسال شده (به حروف بزرگ و کوچک حساس است)، دسترسی به Delete Account، برایتان امکان‌پذیر می‌شود و در صفحه پیش‌رو می­‌توانید دلیل حذف اکانت خود را بنویسید. با تایید نهایی، حساب کاربری شما به طور کامل حذف شده و پیام زیر به شما نمایش داده می‌شود.

مشکلات پاک کردن اکانت تلگرام

در هنگامی که می خواهید تلگرام خود را حذف کنید شاید دچار مشکلاتی از جمله عدم دریافت کد تایید شوید. با توجه به اینکه کد تایید همیشه به اکانت تلگرام شما ارسال می شود ، بنابراین اگر تلگرام شما هنوز بر روی گوشی یا کامپیوترتان باز است به راحتی می توانید آن را دریافت کنید. در غیر این صورت باید از طریق ارسال SMS درخواست کد تایید کنید.

در این مواقع اگر کاربر دفعات زیادی عملیات حذف کردن اکانت را انجام داده باشد ممکن است کد تایید برایش ارسال نشود و پیغام خطایی صادر گردد. در این حالت باید مدت زمانی را صبر کنید و مجددا درخواست خود را تکرار نمایید.

مشاهده شده است که کاربرانی که بیش از حد از Delete Account استفاده می کنند، کد ورود به تلگرام را دریافت نمی کنند. در این گونه مواقع بهتر است کمی صبر کنید.

حذف موقت تلگرام - آموزش دیلیت اکانت تلگرام

ربات دیلیت اکانت تلگرام

اگر یک جستجو در اینترنت کرده باشید، با عبارت‌های زیادی نظیر ربات حذف تلگرام ، یا ربات دیلیت اکانت تلگرام مواجه می‌شوید. تمامی این سایت‌ها به شما تضمین می‌دهند که در سریعترین زمان ممکن، اقدام به حذف اکانت شما خواهند کرد.

با توجه به فیلتر بودن سایت تلگرام، شاید شما نیز بدتان نیاید که بدون استفاده از تغییر آی پی بخواهید از این ربات‌های به اصطلاح کار راه انداز استفاده کنید. اما نباید فراموش کنید که کار با این برنامه‌ها می‌تواند معایب زیادی داشته باشد.

به عنوان مثال برای حذف اکانت، شما نیاز دارید تا پس از ارسال شماره‌ی همراه خود، کد تاییدی که تلگرام به شما ارسال کرده است را در اختیار این ربات‌ها قرار دهید. فراموش نکنید که دادن پسورد به این ربات می‌تواند سرآغاز سوءاستفاده‌های بعدی باشد. همچنین بسیاری از ربات‌ های در سطح اینترنت کارایی لازم برای انجام دادن هدف شما را نخواهند داشت.

به همین جهت به شما توصیه می‌کنیم که از همان سایت تلگرام اقدام به این کار کنید. حذف حساب کاربری با استفاده از سایت اصلی این برنامه چندان زمان بر نخواهد بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید