پیتزا با نان تست جزو غداهایی که دستور پخت آن فوق العاده ساده است و طعم بی نظیری دارد.با این مطلب از پارس مگ همراه باشید تا طرز تهیه پیتزا با نان تست را به شما آموزش دهیم.

پیتزا با نان تست - سوسیس

مواد لازم پیتزا با نان تست و کالباس

مواد لازم میزان لازم
سوسیس٬کالباس 300 گرم
نان تست  1 بسته
فلفل دلمه ای  1 عدد
قارچ 100 گرم
زیتون 10 عدد
سس کچاپ به میزان لازم
پنیر پیتزا به مقدار لازم
نمک٬ فلفل٬پاپریکا٬آویشن٬پودر سیر به میزان لازم
گوجه گیلاسی  5 عدد

همچنین در پارس مگ بخوانید : طرز تهیه پیتزا مخلوط خانگی به روش فست فودی ها

پیتزا با نان تست - میز غذا

طرز تهیه پیتزا با نان تست

مرحله اول : 

ابتدا فر را روشن کنید و اجازه دهید تا با دمای 185 درجه گرم شود. 

مرحله دوم : 

حالا سینی فر را با مقداری روغن چرب کنید سپس نان تست ها را روی آن بچینید. 

مرحله سوم : 

روی نان تست ها سس کچاپ بریزید و با کم برس یا پشت قاشق پخش کنید. 

مرحله چهارم : 

مقداری پنیر پیتزا روی نان تست بریزید.

پیتزا با نان تست - غذا

مرحله پنجم : 

کالباس و سوسیس را که از قبل ریز و نگینی خرد کرده اید، روی نان تست ها بریزید. 

مرحله ششم : 

قارچ ها را نیز که شسته و به صورت حلقه ای خرد کرده اید روی نان تست بریزید. 

مرحله هفتم : 

در این مرحله نوبت اضافه کردن ادویه ها و سپس مقداری از پنیر است.

مرحله هشتم : 

حالا فلفل دلمه را که شسته و نگینی ریز خرد کرده اید به محتویات روی نان تست اضافه کنید. 

مرحله نهم : 

در ملحه آخر زیتون و گوجه را حلقه حلقه خرد کرده و روی مواد بریزید و باقی پنیر پیتزا را روی پیتزاها بریزید.

پیتزا با نان تست - پیتزا

نکات مهم

ادویه ها و باقی موادی که روی نان تست می ریزید کاملا سلیقه ای می باشد. 

ادویه ها را قبل از استفاده، داخل یک ظرف ترکیب کرده و روی هر نان تست مقداری از آن بریزید. 

شما می توانید از ذرت و نخود فرنگی هم برای خوش طعم شدن پیتزاها استفاده کنید.

پیتزا با نان تست و گوشت و مرغ

مواد اولیه 

برای درست کردن این پیتزای خوشمزه، لازم است تا مواد زیر را آماده کنید:

مواد لازم مقدار مورد نیاز
گوشت چرخ کرده یا سینه مرغ 400 گرم
پیاز 1 عدد
فلفل دلمه‌ای 1 عدد
قارچ 200 گرم
رب گوجه فرنگی یا سس کچاپ به میزان لازم
نان تست 8 عدد
پنیر پیتزا 300 گرم
نمک، فلفل سیاه، آویشن، زردچوبه و روغن به میزان لازم

پیتزا با نان تست - سس

مراحل طرز تهیه پیتزا با  نان تست

تمام مراحل طرز تهیه پیتزا با نان تست درست مانند طرز تهیه پیتزا گوشت و قارچ است. با این تفاوت که در این طرز تهیه شما به جای خمیر از نان تست استفاده خواهید کرد.

  • مرحله اول: تفاوتی ندارد که شما طرز تهیه پیتزا با نان تست در ماهیتابه را انجام دهید یا در فر! در هر حال نتیجه نهایی یکسان خواهد بود. حالا در مرحله اول از طرز تهیه پیتزای نان تست شما باید گوشت مرغ را شسته و آن را به شکل نوارهای باریک و یکدست خرد کنید. همچنین می‌توانید گوشت را چرخ کنید. اگر هم تمایلی به استفاده از گوشت مرغ نداشتید، می‌توانید از گوشت قرمز به صورت چرخ کرده استفاده کنید.
  • مرحله دوم: حالا یک تابه مناسب را بر روی حرارت قرار دهید. کمی روغن در آن بریزید و تا زمان گرم شدن تابه و روغن، پیاز را آماده سرخ شدن کنید. اول پیاز را شسته، پوست بگیرید و به شکل نگینی و ریز آن را خرد کنید. حتی در صورت تمایل می‌توانید پیاز را رنده کنید.
  • مرحله سوم: سپس بعد از گرم شدن تابه و روغن درون آن، پیاز را درون روغن ریخته و تفت بدهید. پیاز باید کاملاً سبک شود. در ادامه زردچوبه، فلفل سیاه و نمک را نیز به پیاز اضافه کنید و یک دقیقه این ترکیبات را هم بزنید تا بوی خامی ادویه‌جات گرفته شود.
  • مرحله چهارم: حالا نوبت آن است که مرغ‌های نواری تکه تکه شده یا گوشت چرخی را به پیاز سرخ شده در روغن و ادویه جات اضافه کنید و مجدد تمام مواد را خوب با هم تفت داده و مخلوط کنید. گوشت مرغ یا گوشت قرمز شما تغییر رنگ خواهد داد. این یعنی مواد گوشتی کاملاً پخته شده است.
  • مرحله پنجم: بعد از آن قارچ‌ها را نیز شسته و آنها را به شکل حلقه حلقه خرد کنید. سپس به این ترکیبات اضافه کنید. در ادامه بد نیست بدانید که طرز تهیه پیتزا با نان تست در ساندویچ ساز نیز امکان پذیر است.
  • مرحله ششم: حالا در این قسمت از طرز تهیه پیتزا با نان تست ، بعد از اضافه کردن قارچ‌ها و تفت خوردن آنها ممکن است قارچ‌ها کمی آب بیندازند. در این مرحله اجازه بدهید که آب قارچ‌ها به خوبی تبخیر شود و قارچ‌ها کاملاً سرخ شوند.

پیتزا با نان تست - سینی

  • مرحله هفتم: بعد از آن مانند طرز تهیه پیتزا سوسیس به سراغ فلفل دلمه‌ای‌ها رفته، آنها را شستشو داده و خرد کنید. توصیه می‌کنیم که فلفل دلمه‌ای‌ها را به قطعات ریز ورد کنید تا عطر آنها بیشتر خود را نشان دهد. حالا فلفل دلمه‌های نگینی و ریز خرد شده را به تابه خود اضافه کنید. مجدداً کمی نمک بزنید و تمام مواد را با هم خوب ترکیب کنید تا کاملاً یکدست شده و با هم پخته شوند.
  • مرحله هشتم: بعد از اینکه تمام مواد به اندازه کافی پخته شدند حرارت را کم کنید و تابه را کناری قرار دهید تا خنک شود. در گام بعد از طرز تهیه پیتزا با نان تست فر خود را با دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد روشن کنید.
  • مرحله نهم: دمای درونی فر باید به خوبی بالا رفته و محیط درون آن را گرم کند. نکته جالبی که در این قسمت باید به شما بگوییم این است که طرز تهیه پیتزا با نان تست در توستر نیز امکان پذیر است. پس خود را محدود به فر یا تابه نکنید.
  • مرحله دهم: حالا در این قسمت با یک کارد تیز اطراف نان‌های تست را از آنها جدا کنید. سپس نان‌ها را مرتب در سینی فر بچینید. بهتر است کمی کف سینی فر خود را چرب کنید. سپس بر روی هر قطعه از نان کمی رب گوجه یا سس کچاپ بریزید و آن را بر روی نان پخش کنید.
  • مرحله یازدهم: کمی پنیر پیتزا بر روی سس‌ها بریزید و بعد مخلوط مواد گوشتی خود را بر روی نان تست‌ها قرار دهید. این مواد را باید کاملاً یکدست در سطح نان پخش کنید. در گام بعد از طرز تهیه پیتزا با نان تست حالا بر روی مواد پیتزا، پنیر پیتزا بریزید.
  • مرحله یازدهم: اگر تمایل داشته باشید می‌توانید بر روی پنیر پیتزاها، گوجه فرنگی‌های ورقه‌ای خرد شده را نیز قرار دهید. در نهایت سینی فر را درون فر گذاشته و اجازه دهید تا در مدت زمان ۳۰ دقیقه پیتزاهای شما آماده شوند. بعد از پخته شدن پیتزاها قسمت گریل را روشن کنید تا پنیر پیتزای شما کاملاً تغییر رنگ داده و طلایی شود.
  • مرحله دوازدهم: بعد از تغییر رنگ دادن پنیر پیتزاها، حالا آنها را از سینی فر خارج کرده و پیتزاها را بعد از خنک شدن در ظرف سرو نهایی قرار دهید. پیتزا با نان تست شما آماده است، نوش جان.

پیتزا با نان تست - سینی فر

یک نکته مهم برای پیتزای طلایی با نان تست

نکته مهمی که در این قسمت باید به آن اشاره کنیم این است پیتزا با نان تست در ماهیتابه رژیمی نیز به راحتی تهیه می‌شود. برای تهیه کردن پیتزا در تابه اول از همه کافی است که کمی کف تابه را چرب کنید. سپس نان‌های تست را در کف تابه بچینید. مواد را به همراه پنیر بر روی نان‌ها گذاشته و حالا درب تابه را ببندید. فراموش نکنید که شعله شما باید کاملاً ملایم باشد. در نهایت بعد از ذوب شدن پنیر پیتزاها بر روی سطح مواد گوشتی و نان تست، پیتزا با نان تست شما آماده است. آن را از تابه خارج کرده در ظرف سرو نهایی بچینید و با سس مورد نظر را خود میل کنید.

پیتزا با نان تست - زیتون

یک پیتزا برای همه

طرز تهیه پیتزا با نان تست را در این مطلب با هم مرور کردیم. این پیتزا بسیار پرطرفدار است چون سرعت آماده ‌شدن بسیار بالایی دارد. در هر حال اگر تصمیم شما این بود که طرز تهیه فست فود ها را یاد بگیرید به شما پیشنهاد می‌کنیم که یادگیری خود را با انواع پیتزا مخصوصا پیتزا با نان تست شروع کنید. یک غذای بسیار سریع، لذیذ و دوست داشتنی که تمام افراد تمایل دارند حداقل یک بار آن را امتحان کنند. این پیتزا بدون دردسر آمده می‌شود. ضخامت آن در تمام سطوح یکسان است و به دلیل پخته بودن نان تست، مدت زمان کوتاهی صرف تهیه و پخت آن خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید