ریمپ ایسیو ریو در مرکز ریمپ و چیپ تیونینگ کاراک برای ECU Rio  ارائه میگردد، افزایش سرعت و قدرت ریو ، افزایش سرعت و شتاب ریو ، کاهش دمای کارکرد فن ریو ، رفع کپ حین حرکت ریو ، برداشتن کاتاف ( حذف محدودیت دور موتور ) ، کاهش مصرف سوخت ( تنها با فول ریمپ ارائه میگردد ) ، حذف لرزش ریو در حالت درجا ( حالت سلو ) ، تنها قسمتی از مزایا ریمپ ریو است که توسط متخصصین حرفه ای کاراک قابل انجام است .

ریمپ ریو در مرکز کاراک

صفر تا 100 ریو کیا معمولا بین 12 الی 13 ثانیه ( میانگین 12.5 ) می باشد که بستگی به مدل و نوع ایسیو ریو و سراشیبی و دست فرمان راننده متفاوت است.

در مرکز ریمپ ایسیو کاراک که در تهران واقع است و خدمات شهرستان هم میدهیم،  ما افزایش شتاب اولیه و ثانویه چشمگیری را برای ریو رقم میزنیم و کار را با گارانتی کاراک خدمت شما تقدیم میکنیم ، 2 تا 2.5 ثانیه تفاوت در صفر تا صد این خودرو ، نتیجه چیپ تیونینگ معادل 16 تا 18 درصد افزایش بازده در ریو میباشد که با تقویت سیستم برقی و سوخت رسانی میتوان تا 20% تغییر را انتظار داشت.

مطالب پیشنهادی : ریمپ چیست

آیا ریمپ ریو امن است ؟

ریمپ ایسیو ریو در صورتی می تواند خودرو شما را به خطر بیاندازد که توسط متخصصین بی تجربه و بی تجربه انجام گیرد  ؛ در مراکز غیر معتبر که دارای تکنسین بی تجربه هستند با استفاده از برنامه های آماده ریمپ ایسیو  برای مشتری انجام می گیرد بدون آنکه به نیاز های او توجهی شود . در این نوع ریمپ نه تنها شاهد بهبودی در خودرو نخواهیم بود ، بلکه امکان آسیب به سایر قطعات وجود دارد.

یک تکنسین ریمپ حرفه ای ، ابتدا به نیاز ها و خواسته های مشتری گوش داده  و بر اساس آنچه او نیاز دارد ، اقدام به ریمپ ایسیو خودرو می نماید . مرکز ریمپ ECU کاراک ، از جمله مراکز معتبری است که برای اطمینان خاطر و رفاه حال مشتریان ، برای خدماتی که عرضه می کند ، ضمانت نامه کتبی ارائه می دهد .

هزینه ریمپ ecu ریو در مرکز کاراک چقدر است ؟

برای اطلاعات از قیمت دقیق بایستی با تعمیرگاه چیپ تیونینگ کاراک تماس بگیرید و یا به آدرس تعمیرگاه برای بررسی مراجعه فرمایید. همچنین می توانید برای مشاهده هزینه ریمپ ریو  به لینک زیر مراجعه نمایید :

ریمپ ریو

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید