دستگاه هیدروفیشیال یا پلاژن  چیست؟

دستگاه هیدروفیشیال یا پلاژن چیست؟ این دستگاه چه کاربردی دارد؟ چه افرادی می توانند از آنها استفاده نمایند؟ برای یافتن پاسخ تمام این پرسش ها توصیه می شود تا ادامه مقاله را مطالعه کنید. هیدرو فیشیال روشی درمانی بوده که به کمک آن منافذ باز پوست بسته شده و جوانسازی پوست انجام می شود. در طول انجام روش فیشال، پوست تغذیه شده و شاداب خواهد شد. با استفاده از این روش می توان گفت تقریبا تمامی مشکلات پوست از بین خواهد رفت.

دستگاه هیدروفیشیال یا پلاژن در کلینیک های زیبایی یافت می شود و از آن برای بازسازی و مراقبت از پوست استفاده می گردد. کاربرد این دستگاه پاکسازی کامل پوست می باشد. در روند انجام هیدروفیشیال آلودگی ها از سطح پوست پاک شده و مواد مغذی به پوست رسانده می شوند.

برای خرید و دریافت قیمت دستگاه هیدروفشیال می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت دستگاه هیدروفیشیال

انجام روش هیدروفیشیال مزایایی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره شده است:

  • به سفت کردن بافت پوست کمک می کند.
  • چین و چروک پوست را برطرف می کند.
  • لک های قهوه ای یا کک و مک موجود روی پوست را درمان می کند.
  • چربی پوست را تنظیم می نماید.
  • از پوسته پوسته شدن پوست های خشک جلوگیری می کند.
  • جوش ها سرسیاه را از بین می برد.
  • به درمان آکنه و جای آن کمک می کند.
  • منافذ باز پوست را می بندد.

روش انجام هیدروفیشیال به چه صورت است؟

روش هیدروفیشیال هم مانند روش میکرودرم غیر تهاجمی بوده و از طریق دستگاه به آرامی لایه برداری پوست انجام می شود. پس از مرحله لایه برداری سرم ها و ویتامین هایی به پوست تزریق می شوند که سبب تغذیه و پر شدن منافذ می گردند. این کار باعث جوانسازی پوست می شود. دستگاه هیدروفیشیال دارای چند سری بوده که هر کدام از آن ها طی مرحله ای خاص مورد استفاده قرار می گیرند. یک سری وظیفه لایه برداری داشته که به آرامی روی پوست کشیده می شود و لایه های سطحی پوست را بر میدارد. پس از آن سری دیگر که به صورت مارپیچ حرکت می کند وظیفه دارد تا جوش های سر سیاه روی صورت را بیرون کشیده و باعث تمیز شدن منافذ پوست شود.

پس از این دو سری، سری دیگر از دستگاه هیدروفیشیال مواد مغذی را به پوست رسانده و به جوانسازی و ترمیم پوست کمک می کند. لذا مواد مغذی ذکر شده به پوست تزریق خواهند شد. به همین دلیل در روش هیدروفیشیال تغذیه سلول های عمیق پوستی نیز به درستی صورت می گیرد.

مراحل انجام:

تراشیدن: از طریق دستگاه هیدروفیشیال یا پلاژن، لایه ها و سلول های مرده پوست تراشیده شده و شل می شوند. پس از انجام این مرحله منافذ پوست تمیز شده و آلودگی ها پاک می گردند.

صیقل دادن: همانطور که گفته شد دستگاه هیدروفیشیال سری های مختلفی دارد. یکی از این سری ها می تواند پوست را به خوبی بتراشد. از لحاظ ظاهری نیز این موارد الماسی شکل می باشند.

سم زدایی و پاکسازی پوست: در این مرحله پوست شسته می شود و مواد زائد و چربی های مازاد از عمق پوست خارج می گردد.

آبرسانی پوست: برای انجام آبرسانی می بایست از اسید هیالورونیک استفاده گردد که به صورت مستقیم به پوست تزریق می گردد. این ماده به عمق پوست تزریق شده و سبب آبرسانی آن می شود.

پر کردن و بستن منافذ پوست: از طریق استفاده از ویتامین ها ومواد مغذی دیگر منافذی که باز شده اند تغذیه شده و سپس پر خواهند شد. این مرحله سبب زیبایی و احیای پوست می شود.

مراقبت های لازم بعد از انجام هیدروفیشیال:

از آنجایی که انجام هیدروفیشیال بدون درد می باشد، پس از آن نیز دوره نقاهت خاصی نداشته و می توانید بلافاصله به کارهای روزمره خود بپردازید. ممکن است پس از هیدروفیشیال پوست صورت کمی دچار قرمزی شود که در کمتر از یک ساعت برطرف خواهد شد. لذا از روز بعد آرایش روزانه خود را مانند همیشه انجام دهید. این نکته را به خاطر بسپارید که پس از این روش همیشه باید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید زیرا نور مستقیم خورشید به پوست شما آسیب وارد می کند.

دستگاه پلاژن:

این دستگاه نیز مانند دستگاه هیدروفیشیال در کلینیک های زیبایی قرار داشته و از آن برای جوانسازی و لایه برداری پوست صورت، گردن و حتی بدن استفاده می شود. با استفاده از دستگاه پلاژن می توان پف های زیر چشم که معمولا از جنس چربی هستند را نیز برطرف نمود. این دستگاه عوارض و خطری نداشته و غیر تهاجمی می باشد.

برای خرید و دریافت قیمت دستگاه پلاژن می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

قیمت دستگاه پلاژن

عملکرد دستگاه پلاژن به این شکل است که از طریق ارسال امواج به عمق پوست باعث می شود تا خونرسانی بیشتری صورت گرفته و گردش خون افزایش یابد. از طرف دیگر چربی های موجود در آن ناحیه تجزیه و کوچک خواهند شد. پس تخریب چربی ها، پوست کلاژن بیشتری تولید کرده و شفافیت بیشتری خواهد داشت.

در طی استفاده از این دستگاه سلول های پوست تحریک شده و شروع به کلاژن سازی می کنند. در نتیجه پوست شفاف شده و جوانسازی انجام می شود. در طول زمان، با افزایش سن و همچنین قرار گرفتن در معرض آفتاب، پوست انسان دچار چین و چروک یا لکه های قهوه ای خواهد شد. کلاژن یکی از عناصر مهم برای جوانی و زیبایی پوست می باشد. به دلیل استفاده از دستگاه پلاژن، این مورد کمک می کند تا کلاژن بیشتری تولید شود.

مزایای استفاده از دستگاه:

این دستگاه غیر تهاجمی بوده و به جوانسازی و شاداب شدن پوست کمک می کند.

  • باعث روشن شدن و شفافیت پوست می شود.
  • استفاده از آن آسان می باشد.
  • سبب آبرسانی و کلاژن سازی پوست می گردد.
  • حس آرامش و نشاط آور در فرد ایجاد می کند.
  • منافذ پوست را بسته و چربی های پوست را برطرف می کند.
  • به رفع چین و چروک های پوست کمک می نماید.
  • از طریق تزریق به عمق پوست مواد مغذی می رساند.
  • به رفع افتادگی و شل شدن پوست کمک میکند.

مراقبت های لازم بعد از استفاده از دستگاه:

استفاده از دستگاه پلاژن هم مانند دستگاه هیدروفیشیال عوارضی ندارد. فقط کافی است به چند نکته پس از انجام پلاژن تراپی دقت کنید.

از حمام داغ، سونا و جکوزی برای مدتی استفاده نکنید. در واقع نباید برای مدت زمان مشخصی در برابر نور مستقیم خورشید قرار گیرید. دماهای بالا به پوست شما آسیب وارد می کنند.

از کمپرس یخ بعد از آن استفاده نکنید و در صورت بیرون رفتن از منزل حتما به پوست خود ضد آفتاب بزنید.

برای خرید فشار سنج می توانید از لینک زیر استفاده فرمایید.

خرید فشار سنج بریسک

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید