سوهان برقی ماراتون یکی از پرفروش ترین سوهان ها در بازار است. از این محصول می توان هم در منزل و هم در سالن استفاده کرد. برای خرید این دستگاه باید یک سری اطلاعات لازم درباره نحوه عملکرد آن داشته باشید. در ادامه تمام مزایا و ویژگی‌ های آن را توضیح می دهیم. سایت روناک نیل یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه عرضه انواع سوهان برقی است.

معرفی سوهان برقی ماراتون

سوهان برقی ماراتون ساخت کشور کره جنوبی است و بین ناخن کاران محبوبیت خاصی دارد. این محصول آپشن ها و لوازم جانبی زیادی داشته و تمام نیاز های سالن داران را تأمین می کند. سوهان برقی ماراتون وزن زیادی ندارد و فضای کمی از میز کار را اشغال می کند. بهترین فروشگاه برای خرید این دستگاه، سایت روناک نیل است. در این سایت می توانید انواع مدل های معروف و پر فروش سوهان برقی را با قیمت مناسب خریداری کنید.

کاربرد های سوهان برقی ماراتون

از سوهان برقی برای صاف و صیقلی کردن سطح ناخن ها استفاده می شود. کار های مختلفی مانند پدیکور، مانیکور، ژلیش و کاشت ناخن را می توان با استفاده از این دستگاه به راحتی انجام داد. در واقع بدون وجود سوهان برقی، ناخن کاران برای ارائه خدمات ناخن، با مشکلات متعددی رو به رو می شوند. خرید آنلاین سوهان برقی ماراتون در مدل های متنوع، از طریق سایت روناک نیل میسر است.

ویژگی های سوهان برقی برند ماراتون

این دستگاه از فولاد ضد زنگ ساخته شده و ولتاژ آن ۳۰ است. قدرت موتور سوهان برقی ماراتون ۳۰۰۰۰ دور بوده و موقع استفاده هیچ گونه لرزشی ندارد. دسته های آن بسیار سبک هستند و کیفیت ساخت بالایی دارند. جلوی آن یک چراغ LED سبز وجود دارد که وضعیت دستگاه را نشان می دهد. همچنین این محصول دارای دریچه های تهویه است. روناک نیل ارائه دهنده تخصصی مدل های مختلف سوهان برقی ماراتون است. تمام محصولات این فروشگاه اصل هستند و دوام بسیار بالایی دارند.

مزایا و معایب سوهان برقی ماراتون

این دستگاه صدای کم و سرعت بالایی دارد. انواع هنر های کاشت ناخن مانند برش و کنده کاری را می توان با آن انجام داد. یک محافظ خودکار دارد که از گرم شدن بیش از حد سوهان جلوگیری می کند. هند پیس این محصول به دو جهت راست و چپ می چرخد. دکمه hand/foot دارد که اگر آن را در حالت foot قرار دهید، پدال پایی فعال می شود. این دستگاه هیچ معایبی ندارد و افراد مبتدی و حرفه ای هر دو می توانند از آن استفاده کنند. برای خرید به صرفه سوهان برقی ماراتون، می توانید از طریق سایت روناک نیل اقدام کنید.

معرفی انواع مدل های سوهان برقی ماراتون

هر یک از مدل های این دستگاه، ویژگی های منحصر به فردی دارند. مدل چمپیون، کمبی 24، کیوب، مایتی، اسکورت 3 و اسکورت 2 از جمله مدل های مختلف سوهان برقی ماراتون هستند. هر کدام از آن ها دور موتور، سرعت، لوازم جانبی، کیفیت ساخت و ظاهر متفاوتی دارند. تمام این دستگاه ها را می توانید در سایت روناک نیل سفارش دهید. این مجموعه به صورت عمده و جزئی آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

سوهان برقی ماراتون مدل چمپیون

یکی از مدل های معروف سوهان برقی ماراتون، مدل چمپیون است. این محصول دسته آرایشی بسیار سبکی دارد و رنگ هند پیس آن، همرنگ دستگاه است. سرعت آن ۳۵۰۰۰ دور در دقیقه است. این دستگاه دکمه پاور و پدال پا برای خاموش یا روشن کردن دارد. برای تغییر جهت گردش، بهتر است ابتدا دور موتور را صفر کنید و بعد جهت آن را تغییر دهید تا به بلبرینگ ها فشار وارد نشود. سوهان برقی ماراتون مدل چمپیون با قیمت های استثنایی در سایت روناک نیل به فروش می رسد. از هر جای ایران می توانید به صورت آنلاین سفارش دهید.

سوهان برقی ماراتون کمبی 24

دور موتور این دستگاه ۳۰۰۰۰ و هند پیس آن از استیل ضد زنگ ساخته شده است‌. وزن هند پیس ۱۵۰ گرم است و کنترل پدالی دارد. رنگ آن نقره ای بوده و دارای دو استند برای هند پیس است. این مدل سوهان برقی، کمترین میزان صدا و لرزش را دارد. مجموعه روناک نیل یکی از معتبر ترین عرضه کنندگان سوهان برقی ماراتون مدل کمبی 24 است.

سوهان برقی ماراتون کیوب CUBE

قدرت موتور ۴۵ وات و دور چرخش آن ۳۰۰۰۰ در دقیقه است. هند پیس این محصول ۱۴۶ گرم است و روی دستگاه یک استند برای نگهداری آن وجود دارد. بدنه آن از پلاستیک فشرده ساخته شده و یک پدال برای خاموش و روشن کردن دارد. در این دستگاه می توانید سرعت مد نظر را بدون افزایش مرحله به مرحله سرعت، بر روی آن اعمال کنید. برای خرید عمده و جزئی سوهان برقی ماراتون مدل کیوب، می توانید از طریق سایت روناک نیل اقدام کنید.

سوهان برقی ماراتون مایتی

دور موتور آن ۳۰۰۰۰ است و جزء محبوب ترین مدل ها می باشد. دو نوع دسته سبک و سنگین از جنس پلاستیک فشرده دارد. هند پیس این دستگاه را می توان به دو جهت راست و چپ تنظیم کرد. برای خنک شدن سوهان، شیار هایی در پشت آن وجود دارد. این دستگاه هم مانند دیگر سوهان ها، یک پدال برای خاموش و روشن کردن دارد. یکی از بهترین سایت های فروش آنلاین سوهان برقی، سایت روناک نیل است. تمام محصولات این فروشگاه اورجینال هستند‌.

سوهان برقی ماراتون ESC3 اسکورت 3

سوهان برقی ماراتون اسکورت 3، دو نوع دسته دارد و با دور موتور ۳۰۰۰۰ کار می کند. جنس آن ها از پلاستیک فشرده است و هیچ گونه لرزشی ندارند. دو عدد آچار در بسته بندی دستگاه وجود دارد که در صورت نیاز به تعمیر، می توان از آن‌ ها استفاده کرد. این دستگاه آپشن قطع کن خودکار ندارد. یکی از معتبر ترین سایت های فروش سوهان برقی، روناک نیل است. در این سایت می توانید مدل های متنوعی از سوهان برقی را سفارش دهید.

سوهان برقی ماراتون اسکورت 2

دور موتور آن ۳۰۰۰۰ بوده و بر خلاف مدل اسکورت 3، دارای قطع کن خودکار است. این ویژگی باعث می شود فشار زیادی به دستگاه وارد نشود. دو دسته سبک و لابراتوری دارد و موقع استفاده هیچ لرزشی از خود نشان نمی دهند. روی محصول، ۵ سوراخ برای گذاشتن سر سوهان ها وجود دارد. سوهان برقی ماراتون اسکورت 2 توسط مجموعه روناک نیل به تمام نقاط ایران عرضه می شود.

نتیجه گیری

سوهان برقی ماراتون از معروف ترین ابزار ها برای کاشت ناخن است که مدل های متنوعی دارد. هر کدام از آن ها عملکرد و مشخصات فنی خاصی دارند. شما می توانید در سایت روناک نیل تمام مدل های این محصول را به همراه مشخصات آن ها مشاهده کنید. پشتیبانی این سایت آماده پاسخگویی به سؤالات شما هستند.

روناک نیل وارد کننده اصلی سوهان برقی های ماراتون

مجموعه روناک نیل یکی از معتبر ترین وارد کنندگان سوهان برقی ماراتون است. تمام محصولات این فروشگاه اصل هستند و قبل از ارسال برای مشتری، از هر نظر بررسی می شوند. قیمت های این مرکز نسبت به دیگر مراکز، مقرون به صرفه تر است. برای خرید آنلاین سوهان برقی ماراتون، می توانید از طریق شماره تلفن های موجود در سایت روناک نیل با آن ها در ارتباط باشید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید