در میان استان‌های شمالی، مازندران همیشه موردعلاقه پایتخت‌نشینان بوده است. به‌سبب آن‌که فاصله میان تهران و مازندران کم است و با چند ساعت رانندگی می‌توان به مقصد رسید؛ بسیاری از افراد در تعطیلات مختلف راهی دیار مازندران می‌شوند تا از طبیعت بکر و آب‌وهوای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوند. بابلسر یکی از شهرهای فوق‌العاده زیبای این استان است که سرسبزی و لطافت طبیعت آن، هر مسافری را مجذوب می‌کند. اگر قصد دارید به مازندران سفر کنید، پیشنهاد می‌کنیم حتما یک‌بار سری به بابلسر بزنید. در این مطلب، چند هتل بابلسر را معرفی می‌کنیم که قیمت اقتصادی دارند و برای سفری ارزان پیشنهاد می‌شوند. همراه ما باشید.

بهترین هتل ‌های اقتصادی بابلسر

هر نقطه از ایران ‌که به یک محیط گردشگری محبوب تبدیل شده باشد، اغلب مقصد پرخرجی برای سفر محسوب می‌شود؛ چرا‌که تعداد مسافران یک ناحیه نسبت مستقیم با قیمت‌ها دارد. هر‌قدر تعداد مسافران بیشتر شوند، هزینه دریافت خدمات نیز بیشتر خواهد شد. در تعطیلات نوروزی که پیک سفر به‌حساب می‌آید، این قیمت‌ها به بیشترین مقدار خود می‌رسند؛ بااین‌حال، همچنان راه‌هایی وجود دارند که بتوانید هزینه‌های سفر را کاهش دهید. مثلا خرید بلیط قطار با قیمتی ارزان و یا رزرو هتل ‌های اقتصادی، راهکار مناسبی برای کاهش هزینه‌ها هستند.

اگر می‌خواهید هتل بابلسر را با هزینه‌ای معقول رزرو کنید، باید سراغ برخی موارد خاص بروید. هتل ‌های چهار و 5پنج‌ستاره اغلب گران‌قیمت هستند و بهتر است از آن‌ها صرف‌نظر کنید؛ اما هتل ‌های سه‌ستاره معمولا خدماتی مناسب را با قیمتی اقتصادی عرضه می‌کنند. همچنین هتل آپارتمان‌ها معمولا قیمت کمتری دارند. یکی از هیجان‌انگیزترین پیشنهادها، اقامت در یک اقامتگاه سنتی از نوع بوم‌گردی است. این اقامتگاه‌ها معمولا یک یا دو ستاره دارند؛ اما تجربه‌ای بی‌نظیر از زندگی در خانه‌های قدیمی را به شما هدیه می‌دهند. در ادامه، چند نمونه از هتل‌ های ارزان‌قیمت بابلسر را با هم مرور می‌کنیم تا از میان آن‌ها بهترین مورد را انتخاب کنید.

هتل برج ساعت

نخستین هتل سه‌ستاره ارزان‌قیمت شهر بابلسر که به شما معرفی می‌کنیم، هتل برج ساعت است. این هتل را می‌توان یکی از محبوب‌ترین هتل ‌ها از دیدگاه گردشگران دانست که امتیاز خوبی به‌دست آورده و درعین‌حال، قیمت مقرون‌به‌صرفه‌ای نیز دارد. برای دسترسی به این هتل، باید به خیابان فلسطین بروید و خودتان را به کوچه شقایق برسانید. نبش کوچه، این هتل بی‌نهایت زیبا را خواهید دید. چیزی که این هتل را از سایر اقامتگاه‌ها متمایز می‌کند، وجود بنای تاریخی برج ساعت در محوطه هتل است.

همچنین رودخانه بابلسر در نزدیکی هتل واقع شده و حتی با چند دقیقه رانندگی می‌توانید به دریا هم برسید. چه چیز بهتر از این‌که اقامتگاه‌تان از چنین مزایایی بهره‌مند باشد؟ هتل برج ساعت رستورانی با ظرفیت 250 نفر دارد که انواع غذاهای مختلف در آن سرو می‌شوند. همچنین کافی‌شاپی در لابی هتل قرار گرفته که لذت چشیدن یک فنجان قهوه را به مسافران هدیه می‌کند. لازم به ذکر است که 70 اتاق در هتل برج ساعت وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اقامتی رؤیایی رزرو کنید.

هتل شوکا

یکی دیگر از هتل ‌های ارزان‌قیمت بابلسر، هتل شوکا است. کافیست با بلیط قطار بابلسر خودتان را به این شهر زیبا برسانید و راهی خیابان پاسداران شوید. در اطراف میدان معلم، می‌توانید هتل شوکا را مشاهده کنید. این هتل در سال 1358 ساخته شده و ازاین‌رو یکی از هتل ‌های قدیمی بابلسر محسوب می‌شود. البته در سال 1390، هتل شوکا را برای ارائه هر‌چه بهتر خدمات، بازسازی کردند. این هتل در دو طبقه ساخته شده و مجموعا 16 واحد اقامتی دارد. با رزرو اتاق‌های این هتل می‌توانید از صبحانه هتل هم بهره‌مند شوید. سالن صبحانه هتل شوکا در طبقه دوم واقع شده و 50 نفر ظرفیت دارد. باتوجه‌به ارزان‌بودن قیمت بلیط قطار بابلسر، چنان‌چه با قطار سفر کرده و هتل دوستاره شوکا را رزرو کنید، مخارج سفرتان تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

متل عسل بابلسر

متل عسل بابلسر یکی از اقامتگاه‌های معروف و قدیمی شهر است که در سال 1373 ساخته شده و همواره بهترین خدمات را به مسافران ارائه می‌کند. این متل بزرگ دارای سه ساختمان مجزا و مجموعا 150 واحد اقامتی است. متل عسل با داشتن بیش از 900 تخت، بزرگ‌ترین هتل بابلسر محسوب می‌شود. این اقامتگاه دوستاره در نزدیکی دریا واقع شده و با کمی پیاده‌روی می‌توانید به ساحل زیبای دریای کاسپین برسید. برای سفری ارزان، خرید بلیط قطار و اقامت در متل عسل بابلسر پیشنهاد می‌شود.

هتل گلفام

متل گلفام از دیگر متل‌های بابلسر است که در خیابان پاسداران و در محله پارکینگ چهارم واقع شده است. این متل در‌حقیقت یک اقامتگاه ساحلی است که تنها 15 متر با دریای خزر فاصله دارد. منظره بی‌نظیری که از پنجره‌های این متل مشاهده می‌کنید به‌هیچ‌عنوان قابل توصیف نیستند و روح‌تان را به‌پرواز درمی‌آورند. 45 واحد اقامتی در متل گلفام بابلسر وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید.

هتل بهشت افرا

آخرین هتلی که در این فهرست به آن می‌پردازیم، متل بهشت افرای بابلسر است. این متل در سال 1392 افتتاح شده و دارای 132 اتاق است. مجموعا 400 تخت در این متل وجود دارد که آن را به یکی از بزرگ‌ترین اقامتگاه‌های بابلسر تبدیل کرده است. متل بهشت افرا فاصله کمی تا دریا و مراکز مهم شهر دارد و به‌راحتی می‌توانید به همه جای شهر دسترسی داشته باشید. قیمت رزرو هتل بهشت افرا نیز اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است.

بهترین هتل بابلسر و بلیط قطار این شهر را از فلای تودی رزرو کنید

برای داشتن سفری خاطره‌انگیز، انتخاب مرجعی مناسب برای خرید بلیط قطار و رزرو هتل، نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. پلتفرم فلای تودی معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین مجموعه فعال در حوزه خدمات گردشگری است که تمام اقدامات سفر را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید بلیط قطار را از‌طریق این سایت خریداری کرده و در کمتر از چند دقیقه، هتل موردنظرتان را نیز رزرو کنی؛ علاوه‌بر‌آن، امکان خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی از‌طریق فلای تودی نیز وجود دارد. بدون شک با فلای تودی به هیچ مرجع دیگری نیاز نخواهید داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید