گردنبندهای ترند سال 2022

گردنبندهای زنانه جزو پرطرفدارترین زیورآلات زنانه بوده که ظاهر فوق العاده و خاصی به استایل خانم ها می بخشند. امروزه با توجه به بالا رفتن قیمت طلا، خیلی از خانم ها به زیورآلات استیل، نقره و آبکاری طلا نظیر گردنبندهای استیل آبکاری شده با طلا روی آورده اند که در کنار تنوع قابل توجهی که دارند، قیمت مناسبی هم دارند.

گردنبندهای چند لایه در اکسسوری های ترند 2202

گردنبند چند لایه - اکسسوری های ترند 2202 گردنبند 4 لایه - اکسسوری های ترند 2202

از دیگر اکسسوری های ترند 2202 گردنبند های چند لایه است. گردنبندهای چند لایه با طول های مختلف، چند سالی است که مد شده اند و توسط خیلی از خانم ها پوشید می شوند. این مدل گردنبندها سال هاست که مورد توجه خانم ها قرار گرفته و جزو مدل های محبوب شناخته می شوند.
در این مدل گردنبندها معمولا چند مدل یا پلاک متفاوت در کنار یک زنجیر ساده نازک یا قطور قرار گرفته و زیبایی استایل فرد را دو چندان می کند. اگر به گردنبندهای چند لایه علاقه مند هستید، می توانید این مدل ها را به صورت آماده خریداری کنید. با این حال اگر چند زنجیر مجزا هم دارید، می توانید با رعایت اصولی آن ها را با هم بپوشید.
برای پوشیدن چند زنجیر مجزا با هم، بایستی یک ریتم یکسان در اندازه و فاصله زنجیرها از هم رعایت شود تا از لحاظ ظاهری منظم و زیبا به چشم آید. علاوه بر این زنجیر کوتاه و ساده را در نزدیکی گردن، سپس زنجیرهای با پلاک کوچک را اضافه کرده و در آخر زنجیر با پلاک بزرگ را آویزان کنید.

آویزهای رو لباسی زنانه

آویز گل رو لباسی - اکسسوری های ترند 2202 گردنبند بلند - اکسسوری های ترند 2202

آویزهای رو لباسی ترکیب پلاک های برند لویی ویتون، بولگاری و …، با مهره های ساده و کار شده، جزو شیک ترین اکسسوری های ترند زنانه هستند که در سال 2022 مورد توجه قرار دارند. آویزهای رو لباسی به لحاظ طولی بلند بوده و جلوه بی نظیری به لباس و استایل فرد می بخشند.
آویزهای رو لباسی معمولا به صورت یک لایه در بازار وجود دارند، با این حال اگر طرفدار زنجیرهای دو لایه هستید، می توانید نمونه های دو لایه این کار را نیز پیدا کنید.
اگر قصد حضور در مراسم یا جشنی را دارید، قطعا پوشیدن یک آویز رو لباسی با مهره های درشت و کار شده، زیبایی لباس مجلسی کار شده تان را بیشتر می کند و در زیبایی شب می درخشید.

گوشواره های ترند سال 2022

قطعا زیبایی و استایل جذاب خانم ها بدون گوشواره ناممکن است. گوشواره ها جزو اکسسوری های دوست داشتنی هستند که تقریبا همه خانم ها به آن ها علاقه مند هستند. در انتخاب گوشواره بایستی به رنگ لباس و سبک استایلتان توجه کنید.

گوشواره های طرح کلاسیک بزرگ

گوشواره انگوری - اکسسوری های ترند 2202

گوشواره کارتیه بزرگ - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره رنگی - اکسسوری های ترند 2202گوشواره های طرح کلاسیک بزرگ فلزی با رنگ های طلایی، نقره ای و برنز جزو اکسسوری های ترند 2202 هستند. این گوشواره ها بیشتر طرح های هندسی داشته و مدل های حلقه ای آن پرطرفدار هستند. گوشواره های حلقه ای بزرگ به خانم هایی که صورت هایی بیضی و کشیده دارند پیشنهاد می شود.

گوشواره های تا به تا و نامتقارن در اکسسوری های ترند 2202

گوشواره لنگه به تنگه - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره تا به تا - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره نامتقارن - اکسسوری های ترند 2202گوشواره های تا به تا و نامتقارن در طول این سال ها کم و بیش توسط یکسری خانم ها استفاده می شدند. در میان این مدل گوشواره ها، مدل های تا به تا بیشتر مورد استفاده قرار می گرفتند، این گوشواره ها در عین تا به تا بودن، به نوعی با یکدیگر هماهنگی داشتند.
طی این روند در سال 2022 شاهد تنوع زیادی از گوشواره های نامتقارن هستیم که مدل های جالبی در یمان آن ها به چشم می خورد. این مدل گوشواره ها خاص بوده و طرفداران خود را دارند.
با این وجود اگر به مدل های متفاوت و خاص علاقه مند هستید که در هر مغازه ای نمونه اش پیدا نشود، گوشواره های نامتقارن را به شما پیشنهاد می کنیم.

گوشواره های مرواریدی

گوشواره مرواریدی بلند - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره مرواریدی دکمه ای - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره حلقه ای مرواریدی - اکسسوری های ترند 2202 گوشواره گل و مروارید - اکسسوری های ترند 2202

گوشواره های مرواریدی، مدل اشکی، حلقه ای، آویزی، ساخته شده با مهره های مرواریدی کوچک، متوسط و بزرگ و کار شده با حلقه های طلایی از سال ۲۰۲۰ رواج پیدا کرده و همچنان در لیست پرطرفدارترین اکسسوری های ترند زنانه سال 2022 قرار دارند.
گوشواره های مرواریدی سفید به قدری زیبا هستند که حتی مدل های تکی آن ها هم زیبا هستند. اگر به دنبال یک کار زیبا و ترند از این سبک گوشواره ها هستید، مدل های حلقه ای آن ها می تواند ظاهری زیبا به استایل شما ببخشد.

هدبندهای ترند سال 2022

هدبندها و دستمال های سر جزو اکسسوری های پرکاربرد این چند سال اخیر هستند. در این چند سال تنوع زیادی از این محصولات روانه بازار شده اند که متناسب با طرح و کیفیتشان قیمت های متفاوتی دارند.

هدبندهای پارچه ای طرح برند

هدبند زرد - اکسسوری های ترند 2202 هدبند لویی ویتان - اکسسوری های ترند 2202 هدبند پلنگی - اکسسوری های ترند 2202هدبندهای پارچه ای از جنس پارچه نخی با طرح گل و رنگ های شاد مورد توجه و استقبال بسیاری از دختران جوان که طرفدار سبک های هنری هستند قرار دارند. در این میان هدبندهای پارچه ای ساتن، حریر و لمه شاین دار هم مدل های جدید و ترندی هستند که برای دورهمی ها و جشن ها مناسب هستند.

دستبند های ترند سال 2022

دستبندهای بزرگ با طراحی خاص و خیره کننده

دستبند کارتیه - اکسسوری های ترند 2202 دستبند بزرگ - اکسسوری های ترند 2202اگه از بین اکسسوری هایی که وجود داره، طرفدار دستبند هستید، بهتره در سال 2022 به سراغ دستبندهایی که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد هستند برید تا از این طریق استایلی شیک و مد روز داشته باشید. دستبندهای بزرگ و جسورانه ترند دستبند در سال 2022 هست و خوب طرفداران خیلی زیادی هم داره و به احتمال زیاد این روند تا چندین سال محبوبیت خودش رو در بین خانم ها حفظ خواهد کرد.

دستبند مینیمال و ساده

دستبند زنجیری - اکسسوری های ترند 2202 دستبند ظریف - اکسسوری های ترند 2202اکسسوری های ساده و مینمیال همیشه زیبا و مد روز هستند و در بهار 2022 نیز میتونه جز انتخاب های خیلی خوب و زیبا برای تکمیل شدن استایل خانم ها باشند.

دستبند و ساعت، اکسسوری های ترند 2202

ساعت و دستبند - اکسسوری های ترند 2202 ساعت و النگو - اکسسوری های ترند 2202 ساعت و النگو ست - اکسسوری های ترند 2202استفاده از یک دستبند ساده و شیک در کنار ساعت مچی هم از جمله ترندهای جذاب و شیک برای بهار 2022 هست که زیبایی فوق العاده ای رو برای مچ دست به وجود میاره و باعث میشه تا زیبایی ساعت مچی هم بیشتر دیده بشه. مزیت استفاده از این ترند جذاب این هست که دیگه شما نیازی به استفاده از اکسسوری های دیگه ندارید و این ترکیب زیبا و خاص از ساعت مچی و دستبند میتونه به راحتی استایل شما رو تکمیل کنه.

ترند انگشتر 2022

حلقه تک نگین ظریف - اکسسوری های ترند 2202 انگشتر - اکسسوری های ترند 2202 انگشتر نگین دار - اکسسوری های ترند 2202انگشترهای خیلی ظریف و ساده یکی از ترندهای انگشتر در بهار 2022 هست که جذابیت خیلی زیادی رو برای انگشتهای دست به وجود میاره. علاوه بر این انگشترهای ساده که برای بند انگشت هم طراحی شدند هم در دسته بندی این ترند قرار میگیره و طرفداران خیلی زیادی هم پیدا کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید