کوچک کردن بینی در خانه با کمک یک سری ترفندها امکان پذیر است و شما میتوانید با کمک این روش ها و ترفندها به راحتی بینی خود را فرم دهید.در این مطلب از پارس مگ با روش های خانگی کوچک کردن بینی آشنا خواهید شد.

کوچک کردن بینی - آینه صورتی

برای کوچک‌شدن بینی روش‌های مختلفی وجود دارد. کوچک‌ شدن بینی با ورزش یکی از رایج‌ترین این روش‌هاست. اما در کنار ورزش، استفاده از طب سنتی و کوچک شدن بینی با چسب هم از دیگر راه‌کارهایی‌ست که بسته به شرایط خود می‌توانید از آن استفاده کنید. 

فهرست محتوا نمایش

شکل دادن بینی شما

همه ما اندازه های مختلف و شکل های متفاوت از بینی را داریم، بعضی از مردم از شکل بینی خود راضی نیستند و می خواهند آن را کوچکتر و نازک تر کنندبرای رسیدن به این هدف، لازم نیست که جراحی زیبایی داشته باشید، گزینه های ساده و آسان وجود دارد که به شما چهره ی تازه می دهد.
همچنین در پارس مگ بخوانید : ۲۰ روش برجسته کردن لب در خانه با ماندگاری بالا بدون ژل
کوچک کردن بینی - زن

روش های خانگی کوچک کردن بینی

برخی از تمرین های طبیعی وجود دارد که باعث می شود بینی شما کوچکتر شود شما همچنین می توانید آرایش را با استفاده از یک روش ساده انجام دهید ،تا بینی خود را کوچک کنید. همراه با ورزش و آرایش، برخی از دستور العمل های طبیعی است، که کمک می کند تا بینی خود را کوچک تر و نازک تر به معرض دید دربیاورید  ؛ بینی تیز و کوچک ،نماد زیبایی است، شما می توانید شکل بینی را با روش های ساده و آسان تغییر دهید.

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش 

در اینجا برخی از تمرینات ساده که بینی شما را کوچکتر میکند ، برای شما شرح می دهیم  این تمرینات ساده را میتوانید در زمان های کوتاهی انجام دهید . 

کوتاه شدن بینی

با گذشت زمان، بدن انسان شروع به ضعیف شدن میکند . به همان شیوه با سن، شکل بینی نیز به علت ضعف استخوان ها و غضروف بینی تغییر می کنداین تمرین ساده، استخوان ها و غضروف های بینی را قوی نگه می دارد.

انگشت اشاره را روی نوک بینی قرار دهید، آن را به آرامی فشار دهید. با نگه داشتن انگشت روی بینی، فشار را به سمت پایین متمایل کنید ، هر وقت که زمان داشتید می توانید این تمرین را هر روز در هر کجا انجام دهید.

کوچک کردن و تغییر شکل بینی

این تمرین ساده بسیار مفید خواهد بود هر دو طرف بینی را با انگشت اشاره فشار دهید. با نیروی زیاد ، هوا را به بیرون بدمید .شما می توانید این حرکت را برای هر دو سوراخ بینی خود انجام دهید ؛ این کار را 10-15 بار تکرار کنید. این یک تمرین، ساده است که شما را قادر می سازد دقیقا همانطور که می خواهید بینی خود را شکل دهید.

تکان دادن بینی

برای کوچک کردن بینی، روش های دیگری نیز وجود دارد این کار جهت ساخت عظلات بینی شما مفید خواهد بود. صورت خود را ثابت نگه داشته و بینی خود را بچرخانید. شما می توانید این تمرین را در هر زمان از روز انجام دهید اما برای رسیدن به نتایج بهتر، به طور منظم باید این کار را انجام دهید.

صاف کردن بینی

این یک تمرین ساده برای داشتن بینی باشکل مناسب است ، برای این کار لبخند بزنید و بینی خود را با کمک انگشتان خود بکشید. این کار به ساخت عضلات در دو طرف بینی شما کمک خواهد کرد. برای داشتن نتایج بهتر، 20 بار در روز و برای چند ماه این کار راتکرار کنید.

کوچک کردن بینی با چسب

یکی از راه‌های آسان کوچک‌کردن بینی، استفاده از چسب لیفت است. این چسب باعث می‌شود بینی شما جمع و کشیده شود. چسب بینی که اصطلاحا به آن چسب لیفت گفته می‌شود، رنگی نامرئی دارد. این یکی از مزیت‌های آن است؛ چراکه می‌توانید روی آن آرایش کنید و هم برای خانم‌ها و هم برای آقایان قابل‌استفاده است.

برای استفاده از چسب بینی برای کوچک شدن دماغ، ابتدا باید صورت خود را با آب و صابون بشویید. به این ترتیب پوست صورت شما عاری ازچربی‌ها خواهد بود و برای استفاده از این چسب، آماده می‌شود. ۶ تا ۷ سانتی‌متر از این چسب را با قیچی جدا کنید و در حالی که روی بینی خود می‌چسبانید، بینی را به سمت بالا فشار دهید. با این روش به‌راحتی می‌توانید خوش فرم شدن بینی خود را مشاهده کنید.

کوچک کردن بینی - چسب بینی

کوچک کردن بینی و یوگای صورت

تمرینات یوگا تنها برای بدن نیست و می‌تواند روی صورت شما و اعضای آن هم تاثیر بگذارد. برای این منظور برای کوچک کردن بینی ابتدا بهتر است که از تمرینات تنفسی آن استفاده کنید. در وضعیتی آرام و راحت بنشینید. یکی از سوراخ‌های بینی‌تان را با دست بگیرید و سعی کنید از سوراخ دیگر هوا را به درون هدایت کنید. سپس همین کار را برای سوراخ دیگر بینی انجام دهید. این کار را ۱۰ بار تکرار کنید و اثر آن را روی کوچک‌کردن بینی خود مشاهده کنید.

تکان‌دادن صحیح و منظم بینی هم می‌تواند از دیگر راه‌های کوچک‌کردن بینی باشد که در مجموعه‌ حرکات یوگا قرار می‌گیرد. برای این کار هم بهتر است در محیطی آرام بنشینید و این حرکات را انجام دهید. بهتر است قبل از انجام حرکات، تمرین‌های تنفسی را انجام دهید. این یکی از راه‌های آسان خوش فرم شدن بینی بوده و به‌راحتی قابل‌انجام است.

کوچک کردن بینی با استفاده از ماساژ

یکی از راه‌های کوچک‌کردن بینی، ماساژدادن آن است. ماساژ قسمت‌های مختلف صورت علاوه‌بر تاثیری که روی صورت دارد، می‌تواند به بهبود و درمان سردردهای شما هم کمک کند. برای ماساژ بینی از قسمت بالایی آن شروع کنید و به سمت نوک آن بیایید. حال نوبت کناره‌های بینی‌ست. دقت داشته باشد که حرکات شما برای کوچک کردن بینی باید به‌صورت دایره‌ای انجام شود. این روش، یکی از آسان‌ترین راه‌هایی‌ست که باعث خوش فرم شدن بینی شما می‌شود.

کوچک شدن بینی با عسل

یکی از راه‌های کوچک کردن بینی، استفاده از عسل است. از آن جایی که عسل یک ماده‌ طبیعی‌ست، می‌تواند یک گزینه‌ مناسب برای کوچک شدن دماغ باشد. عسل مضرات مواد شیمیایی را ندارد و به‌همین‌دلیل می‌توانید با خیالی راحت از آن استفاده کنید. این روش معمولا روی بینی‌های گوشتی بهتر جواب می‌دهد.

عسل می‌تواند با مواد دیگری مثل سرکه‌ سیب مخلوط شود. ترکیب این دو باعث می‌شود که چربی‌های زیر پوست شما از بین برود و به کوچک شدن بینی منجر شود. مخلوط عسل و سرکه‌ سیب باید نیم‌ساعت روی بینی بماند. بهتر است این کار را به‌مدت ۱۵ تا ۳۰ روز، هر روز انجام دهید تا تاثیر آن را بر خوش فرم شدن دماغ خود مشاهده کنید.

کوچک کردن بینی - عسل

کوچک شدن بینی با گلاب

گلاب نوعی عرق گیاهی محسوب می‌شود که سرشار از عناصر حذف کننده مواد چربی بر پایه آب است. این ماده علاوه بر پاکسازی پوست می‌تواند چربی‌ها و سلولیت‌هایِ زیر پوست را نیز از بین ببرد. به همین دلیل استفاده از گلاب برای ماساژ دور و اطراف بینی باعث از بین رفتن چربی‌های انباشته شده و فرم‌دهی آن می‌شود.

کوچک شدن بینی با خمیر دندان

خمیر‌دندان به همراه سرکه، سیر و زنجبیل ترکیبی است که برای کاهش تورم، چربی‌سوزی اطراف بینی و کوچک کردن بینی در خانه استفاده می‌شود. برای این منظور باید مخلوطی از خمیر‌دندان و مواد گفته شده را تهیه و در اطراف بینی به‌عنوان ماسک یا ماده‌ای برای ماساژ استفاده کنید. سپس محل مورد نظر را با آب سرد بشویید و این عمل را روزانه به مدت ۲۰ دقیقه، حدود یک‌ماه تکرار نمایید.

کوچک کردن بینی - خمیردندان

وازلین برای کوچک شدن بینی

ساختار وازلین به گونه‌ای است که برای بهبود زخم‌ها و آسیب‌های پوستی از آن استفاده می‌کنند. این ماده درمانی خشکی پوست را از بین برده و باعث آبرسانی به آن می‌شود. ماساژ روزانه با وازلین می‌تواند بافت چربی زیر پوست را در تحت تاثیر قرار دهد، آرام و آرام چربی این ناحیه را کمتر کند و در طول زمان باعث کوچک شدن بینی شود. در حقیقت وازلین یا ژله نفتی، ماده‌ای طبیعی بوده که با کم کردن بافت زیر پوست از طریق ماساژ روزانه می‌تواند اندازه بینی را کاهش دهد. همچنین با بهره‌گیری از تکنیک‌های زاویه‌سازی حین ماساژ با وازلین به همراه زنجبیل علاوه بر کوچک کردن بینی در خانه می‌توانید فرم آن را نیز تغییر دهید.

کوچک شدن بینی با نخ

استفاده از نخ و لیفت با آن یک عمل غیر تهاجمی برای تغییر اندازه و فرم بینی به حساب می‌آید. این عمل یک روش مقرون به صرفه بوده که مانند لیفت صورت با نخ، نیاز به ترمیم دارد. نخ‌هایی که برای این‌کار استفاده می‌شوند به عنوان یک داربست و اثر لیفتینگ آنی، فرم و شکل بینی را تغییر می‌دهند. برای تغییر شکل بینی با نخ باید حتما به پزشک پوست و مو مراجعه کنید تا میزان کشیدگی نخ‌ها را به اندازه‌ای تنظیم نماید که بافت زیر پوست به خوبی فشرده و لیفت شود.

به این نکته توجه کنید که برای کلاژن‌سازی و جذب بهتر نخ‌ها، باید پس از عمل لیفتینگ مراحل احیای پوست را نیز انجام دهید. کسانی که عمل لیفت را انجام می‌دهند پس از آن باید تا ۴۸ ساعت از ورزش شدید، دست زدن به بینی، خوابیدن بر روی شکم و آرایش کردن به مدت ۱۲ ساعت خودداری کنند. نباید در معرض نور شدید خورشید قرار بگیرند، ماساژ صورت به مدت ۱۰ روز در آنها ممنوع می‌باشد و تا هفت روز نباید سیکار کشیده و مشروبات الکلی مصرف کنند.

کوچک کردن بینی - یخ

لیفت بینی با نخ

برای لیفت و فرم‌دهی به بینی معمولا از نخ بخیه استفاده می‌کنند. ضخامت این نخها ۰.۱۲ میلی‌متر بوده و شامل نخ‌هایی به نام ‏پی دی او، کاگ، پلیکولید و هوریکان می‌شود. هر کدام از نخ‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و جهت کاهش التهاب و افزایش کلاژن‌سازی متناسب با پوست فرد و شرایط متقاضی انتخاب می‌شوند.

مزایای فرم دهی به بینی با نخ

این عمل جزء موارد غیر تهاجمی بوده، از ایمن بالایی برخوردار است و باعث فرم‌دهی به بینی می‌شود. انحنا و خمیدگی بینی را از بین می‌برد، نتایج آن پایدار و طبیعی است، پوست را سفت می‌کند و سرعت انجام بالایی دارد. عمل لیفت نیازی به بی‌حسی ندارد، نتایج آن زودتر از عمل جراحی بروز می‌کند، دوره نقاهت کوتاهی داشته، پس از آن به سرعت می‌توان به فعالیت‌های روزانه بازگشت و از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه است.

کوچک کردن بینی - نخ

کوچک شدن بینی با زنجبیل

زنجبیل از آن دسته موادی‌ست که در طب سنتی بسیار پرکاربرد است. شاید باورکردنی نباشد اما از زنجبیل می‌توان برای کوچک‌کردن بینی هم استفاده کرد. برای این کار باید زنجبیل را با آب مخلوط کنید و زمانی که به حالت خمیری درآمد، آن را روی بینی خود بگذارید. به این خمیر ۱۵ دقیقه زمان بدهید تا تاثیر خود را بگذارد. سپس آن را از روی بینی بردارید و صورت خود را بشویید. اگر دچار سوزش شدید، بهتر است برای کوچک کردن بینی از روش دیگری استفاده کنید.

کوچک کردن بینی با آبلیمو

استفاده از آبلیمو از دیگر راه‌هایی‌ست که می‌تواند باعث کوچک‌شدن بینی شما شود. آبلیمو خاصیت چربی‌سوزی بالایی دارد. ازاین‌رو می‌تواند باعث چربی‌سوزی در ناحیه‌ بینی و در نتیجه کوچک‌شدن آن شود. برای خوش فرم شدن بینی خود می‌توانید آبلیمو را با زنجبیل مخلوط کنید تا اثر معجزه‌آسای این ترکیب را ببینید. سوختن چربی‌های زیر پوست می‌تواند علاوه‌بر کوچک کردن بینی شما، آن را کشیده‌تر هم نشان دهد.

خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل 

طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه ای که تاثیر آن عالی است ، کافیست یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید و ترکیب بدست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید فراموش نکنید که پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از گذشت مدت تعیین شده یعنی 30 دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشکی پوست در این قسمت از صورت خود کردید آن را با نرم کننده های طبیعی مرطوب کنید. اگر روزانه از این محلول استفاده کنید می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید.
افرادی که در حین استفاده از آن متوجه سوزش یا قرمزی در بینی خود می شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب کم کنند. 

کوچک کردن بینی با استفاده از بخور

روشی که در این قسمت به آن می‌پردازیم، استفاده از بخور است. بخور نه‌تنها به کوچک کردن بینی شما کمک می‌کند، بلکه برای طراوت و شادابی پوست شما هم مفید است. بخار آب از طریق بخور می‌تواند وارد منافذ پوستی صورت و بینی شما شود. در نتیجه‌ این کار، متابولیسم پوست بیش‌تر می‌شود، چربی‌ها راحت‌تر می‌سوزند و خارج می‌شوند؛ در نهایت باعث خوش فرم شدن بینی شما می‌شود.

با توجه به نوع پوستتان می‌توانید این کار را به‌مدت ۵ تا ۲۰ دقیقه انجام دهید. البته باید توجه داشته باشید که اثر بخور تا چند ساعت روی بینی شما باقی می‌ماند. در حین بخور می‌توانید بینی خود را ماساژ دهید. پس از آن هم بهتر است از یخ استفاده کنید. از روش بخور بهتر است یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. بخوردادن بیش از حد می‌تواند باعث شل‌شدن پوست بینی شما شود و در طولانی‌مدت تاثیری بر کوچک‌کردن بینی نداشته باشد.

کوچک کردن بینی با استفاده از ماسک مخصوص

تغییر در ناحیه بینی نسبت به بقیه نقاط صورت دیرتر اتفاق می‌افتد. این مسئله به‌دلیل وجود غضروف در این قسمت است. به‌همین‌دلیل ممکن است با روش‌های پیشین در کوچک‌کردن بینی خود موفق نباشید. در این شرایط برای خوش‌فرم‌شدن بینی و کوچک‌کردن آن می‌توانید از ماسک‌های مخصوص استفاده کنید. این ماسک‌ها که در قالب‌های مختلف تهیه می‌شوند، می‌توانند باعث کوچک‌شدن بینی شما شوند و فرم زیبایی به آن دهند.

کوچک کردن بینی - چسب

حرکات تمرینی برای کوچک کردن بینی

بله درست شنیدید، حتی با انجام برخی حرکات ورزشی می‌توان تا حدودی در ظاهر و فرم بینی تغییراتی ایجاد کرد. شاید انجام مداوم برخی از تمرینات ورزشی در کنار روش‌های کاربردی و طبیعی که در بخش بالا توضیح دادیم بتواند در زیباتر کردن هرچه بهتر بینی به شما کمک کند. برای اثربخشی بیشتر تمرینات، بهتر است این حرکات را به صورت مداوم و روزانه و حداقل برای چند ماه انجام دهید. در ادامه به معرفی هر یک از این ورزش‌ها می‌پردازیم.

کوچک کردن بینی با تنفس

جالب است بدانید افزایش سن حتی می‌تواند باعث افتادگی پوست بینی و تغییر ظاهر آن شود. پس اگر نمی‌خواهید به چنین حالتی دچار شوید، در هر سنی که قرار دارید، انجام ورزش‌های مخصوص بینی را در دستور کار خود قرار دهید. برای تکنیک تنفس، لازم است که به کمک انگشت اشاره خود پره‌های بینی را فشار دهید و به صورت همزمان نفس بکشید. قدرت نفس کشیدن شما در این حالت باید بیشتر از حالت معمول باشد. برای تأثیرگذاری بیشتر، می‌توانید فشار بیشتری روی ناحیه پایینی بینی خود ایجاد کنید. هر چه میزان فشار را بیشتر می‌کنید، باید قدرت و ریتم تنفس خود را کندتر از قبل کنید. بهتر است این تمرین ورزشی را چند مرتبه و در هر سری به اندازه ۱۰ بار تنفس انجام دهید.

کوچک کردن بینی با لبخند

از معجزه لبخند زدن اصلاً غافل نشوید. خصوصاً اگر از افتادگی خفیف بینی خود رنج می‌برید، لبخند زدن می‌تواند به صاف کردن نوک بینی شما کمک زیادی بکند. برای انجام این تمرین ورزشی ساده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که لبخند بزنید، سپس به صورت همزمان انگشت خود را روی نوک بینی قرار داده و آن قسمت را به سمت بالا فشار دهید. اگر می‌خواهید نتیجه خوبی از این تمرین بگیرید، حتماً آن را به صورت روزانه و در هر بار تا ۳۰ مرتبه انجام دهید. نکته جالب در مورد این تمرین آن است که روی عضلات گوشه‌های بینی نیز تأثیرات خوبی دارد و در خوش فرم کردن بینی کمک بیشتری می‌کند.

کوچک کردن بینی با یوگا

حرکات تنفسی یوگا هم می‌تواند تا حدودی روی فرم بینی شما تأثیر بگذارد. برای این کار باید از دم و بازدم در کنار فشار انگشت کمک بگیرید. در این حالت شما باید در هر مرحله یکی از سوراخ‌های بینی خود را به کمک انگشت کیپ کنید. سپس تنفس طبیعی خود را از سوراخ دیگر انجام دهید. این کار را برای سوراخ دیگر هم انجام دهید. برای اثربخشی بهتر در هر مرتبه چند بار و در طول روز چندین مرتبه این کار را انجام دهید.

کار روی نوک بینی

یکی دیگر از ورزش‌های مؤثر در خوش فرم کردن بینی این است که با کمک انگشتان خود، نوک بینی را بگیرید. این ورزش چیزی شبیه حالت لبخند زدن است، با این تفاوت که باید نوک بینی را به کمک انگشت‌های اشاره و شست به سمت بالا فشار دهید. در مرحله بعد باید با قرار دادن انگشتان در دو طرف بینی، نوک آن را به سمت پایین بگیرید. این ورزش هم برای فرم گرفتن نوک بینی بسیار مؤثر است.

روش‌های خوش فرم کردن بینی با عمل‌های غیرجراحی

اگر دچار مشکلات جزئی و خفیف در فرم بینی خود هستید و چندان حوصله ای برای انجام روش‌های طبیعی و خانگی کوچک کردن بینی ندارید، می‌توانید روش‌های کلینیکی زیباسازی فرم بینی را در برنامه خود قرار دهید. در چنین حالتی، بسته به روش انتخابی می‌توانید نتایجی ملموس‌ تری از روش‌های طبیعی دریافت کنید. هرچند که اکثر نتایج هم به صورت موقت خواهند بود و البته این روش‌ها بیشتر روی ایجاد ظاهری زیبای بینی شما مؤثر خواهند بود تا این که در کوچک کردن آن تأثیرگذار باشند. در ادامه به معرفی هر یک از این روش‌ها می‌پردازیم.

۱. پلاسماجت

پلاسماجت نام یک روش جوان‌ سازی است که از طریق وسیله‌ای با همین نام انجام می‌شود. این وسیله را می‌توان یکی از تجهیزات مدرن پزشکی دانست که از طریق آن می‌توان چندین عملیات زیباسازی از جمله از بین بردن جای جوش و آکنه، برطرف کردن افتادگی پلک‌ها، برطرف کردن جای بریدگی زخم‌ها، از بین بردن چین و چروک و بهبود برخی دیگر از آسیب‌های پوستی اشاره کرد. اما شاید یکی از مهم‌ ترین عملکردهای این وسیله، زیباتر کردن فرم و شکل بینی است. مزیت این عمل، انجام ساده آن است که نه تنها به بیهوشی نیاز ندارد، بلکه کاملاً بدون درد است و به صورت سرپایی انجام می‌شود.

اگر دوست دارید تا حدودی اقدام به لیفت بینی خود با روش‌های طبیعی تری کنید، بدون شک پلاسما جت می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما محسوب شود. مزیت استفاده از این روش، هزینه مناسب آن در مقابل روش جراحی بینی است. اگرچه شاید بیشترین تأثیر پلاسماجت روی بینی‌های گوشتی خواهد بود.

کوچک کردن بینی - پلاسما جت

۲. تزریق فیلر

یکی دیگر از کارهایی که می‌توانید برای خوش فرم کردن بینی خود انجام دهید، تزریق فیلر بینی است. فیلر اگر توسط فرد متخصص تزریق شود و در شکل دهی حرفه ای بینی شما بسیار تأثیرگذار خواهد بود. با استفاده از فیلر می‌توان قوز بینی را برطرف کرد، بینی را صاف تر نشان داد و نوک آن را بالاتر برد. تمامی این کارها فرمی را ایجاد می‌کنند که حتی به نظر می‌رسد باعث کوچک‌ تر شدن بینی شده است. البته ماندگاری فیلر در بهترین حالت بین ۶ ماه تا ۱ سال خواهد بود.

کوچک کردن بینی - فیلر

۳. رسپینگ

این روش زیبایی که برخی آن را با نام سوهان کشیدن می‌شناسند، برای افرادی مناسب است که بیشتر قصد دارند حالت استخوانی بالای بینی خود را فرم دهند. در چنین روشی روی قسمت استخوانی و قوز بینی برش پوستی ایجاد می‌کنند و با یک سوهان مخصوص آن قسمت را سوهان می‌کشند. در انتها برای جلوگیری از عفونت بخش سوهان کشیده شده با یک سرم پاکسازی می‌شود. این روش امکان تغییرات بسیار واضحی را ایجاد نمی‌کند و البته تنها برای کم کردن قوز بینی کاربرد دارد.

کوچک کردن بینی - آرایش

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟ 

شما میخواهید به یک مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید ، اما از ظاهر بینی خود راضی نیستید ، با یک روش ساده در آرایش کردن میتوانید کاری کنید که بینی شما کوچکتر به نظر برسد. از روشن کننده هایی استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن تر هستند به همین ترتیب از رنگ تیره تر برای سایه انداختن.
مواد آرایشی را روی دو طرف بینی قرار دهید و آن را خوب مخلوط کنید به همین ترتیب، روشن کننده ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید این، باعث می شود بینی شما فورا کوچکتر به نظر برسد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید