بهترین سواحل تفریحی استانبول را میشناسید؟ ترکیه سواحل زیادی دارد اما تمام این سواحل مناسب ریلکس کردن نمیباشند. ما گلچینی از بهترین سواحل تفریحی استانبول را برایتان تهیه کرده ایم.

بهترین سواحل تفریحی استانبول برای سفر کدام اند

ساحل بورک از بهترین سواحل تفریحی استانبول

قطعا یکی از مشهورترین سواحل شهر استانبول که در کناره دریای سیاه جای خوش کرده است ” ساحل بورک ” می باشد .

شما عزیزان با ورود به این ساحل چترها و تخت هایی می بینید که شما را به استراحتی دلپذیر و حمام آفتاب در کنار دریا ترغیب می کند.

در ضمن این ساحل یک کیلومتری و طلایی بورک با امواج آبی و منحصر به فردی که دارد قطعا می تواند محلی مناسب برای تفریحات دریایی و ساحلی شما در استانبول باشد.

ساحل بورک استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

این قسمت از دریا تا فاصله ۱۰۰ متری کم عمق بوده و مناسب شنا کردن است.

شما می توانید روی آن تفریحات و ورزش های آبی حساب باز کنید و در ادامه تفریحاتی که در این ساحل وجود دارد اعم از : شنا در دریا ، کایت سواری ، قایق سواری ، والیبال ساحلی ، فوتبال و انواع موج سواری می باشد ؛

در ضمن ساعات کاری این ساحل از ساعت ۹ تا ۲۱:۳۰ بوده و هزینه ورودی در طول هفته : ۲۵ لیر و در آخر هفته ها : ۳۵ لیر است .

از بهترین سواحل تفریحی استانبول ساحل ترو بلو

شما به محض مشاهده ساحل ترو بلو استانبول ، نمایی بی نظیری و رویایی از دریا را می بینید که محصور آن می شوید و اینکه در ساحل ترو بلو که یکی از پرطرفدارترین تفریحات استانبول به شمار می رود .

شما این امکان را دارید که جزایر و قایق ها را از اینجا مشاهده کنید وغروب زیبای خورشید را نظاره گر باشید و آرامشی توصیف ناپذیر را به خودتان هدیه دهید.

سواحل تروبلو - بهترین سواحل تفریحی استانبول

همچنین ترو بلو علاوه بر ساحل شنی زیبا دارای استخر ، رستوران های متنوع و فوق العاده همراه با موسیقی زنده نیز دارد و درست در وسط باغ محلی برای استراحت و صرف نوشیدنی و پیش غذا مکانی تعبیه شده است.

در ادامه ساحل ترو بلو یکی از محبوب تریت سواحل استانبول است که در طول تابستان در آنجا مراسم و نمایش های زنده فراوانی برگزار می شود و گردشگران با کلی هیجان روانه این ساحل می شوند.

توجه داشته باشید که رستوران های ساحل ترو بلو به دلیل طراحی داخلی زیبا و چشم انداز بی نظیری که دارد در کنار منوی غذای متنوعش ، در بین گردشگران از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و همیشه شلوغ می باشند .

ساحل دالیا بهترین سواحل تفریحی استانبول

ساحل دالیا استانبول یکی دیگر از سواحل محبوب و مکان های محبوب گردشگران استانبول است که در لیست برترین های ما قرار گرفته است ، این ساحل مختص افرادی است که می خواهند در ساحل دریا به آرامش و فرار از همهمه و شلوغی شهر گزینه مناسبی هست.

ولی با این حال دالیا به اندازه کافی بزرگ و سر سبز هست که شما بتوانید به تفریحات ساحلی متنوع دیگری که در آن تعبیه شده است نیز بپردازید.

در ضمن در ساحل دالیا مناطقی برای قایق های پارویی و دیگر ورزش های ساحلی قرار داده شده و ما به شما قول می دهیم که این خلوت و آرامش شما همچنان در آنجا هم پا برجاست.

ساحل دالیا استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

در ادامه شما علاقه مندان می توانید در والیبال ساحلی و یا موج سواری شرکت کنید و از آن ها کلی لذت ببرید و تجربه غذاها و نوشیدنی های محلی نیز در این مکان بی نظیر است.

در آخر برای این که روز آرام و دلپذیر خود را به بهترین شکل سپری کنید پیشنهاد می کنیم ، غذاهای دریاییاین ساحل را حتما امتحان کنید .

ساحل گلدن

ساحل گلدن استانبول درست در منطقه ” Rumelishisari در نزدیکی دریای مرمره و دریای سیاه واقع شده است و دارای تفریحات ساحلی بسیار متنوعی از جمله : والیبال ساحلی ، قایق پدالی ، بازی صخره نوردی ، گلف و پیاده روی در این ساحل و … می باشد.

شما برای صرف غذا در ساحل گلدن می توانید از بین رستوران ها ، فست فود ها و .. یکی را به دلخواهتان انتخاب کنید و اینکه در این رستوران ها غذاهای بین المللی و  دریایی نیز سرو شده  که تجربه شان خالی از لطف نیست.

ساحل گلدن استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

اگر دوست داشتید در این مکان اقامت شبانه داشته باشید این امکان فراهم شده است چون در اینجا 26 خانه ییلاقی و یک هتل مجلل نیز وجود دارد که انتخاب های مناسبی هستند.

در ضمن ساحل از ساعت 8 به بعد باز می باشد و مناسب کسانی است که از شنای آخر شب نیز کلی لذت می برند و در آخر ورودی این ساحل در طول هفته 15 لیره و در آخر هفته 30 لیره برای شما عزیزان می باشد .

ساحل طلایی

ساحل زیبای طلایی دقیقا محلی فوق العاده و بکر است که با طبیعتی رویایی که دور تا دورش احاطه شده است و وجود ۳ اسکله بسیار هیجان انگیزی که در خود جای داده باعث شده است که جزو جاذبه های پرطرفدار در میان مسافران استانبول قرار بگیرد.

و اینکه در اطراف ساحل کلبه های بامزه چوبی ، رستوران و کافه ، بوتیک هایی شیک و مدرن و دریاچه ای جذاب نیز وجود دارد که کاملا شما را سرگرم می کند.

ساحل طلایی استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

همچنین توجه داشته باشید که این ساحل طلایی تنها ۱۵ کیلومتر با شهر استانبول فاصله داشته و محلی دوست داشتنی برای گذران چند ساعتی  در کنار دریای سیاه با کلی آرامش خواهد بود.

البته مهم است بدانید که می توانید این کلبه ها و سوئیت های کنار دریا را نیز اجاره کنید و این آرامش و استراحت را چند روز دیگر تمدید کنید.

و در آخر از تفریحات عالی در این ساحل می توان به : شنا در دریا ، موج سواری ، کوهنوردی ، والیبال ساحلی ، مینی گلف ، قایق رانی و … اشاره نمود ،

هزینه ورودی این ساحل در طول هفته ۱۵ لیر و در آخر هفته ها به ۳۰ لیر می رسد و ساعات بازدید از ساعت ۸ صبح شروع میشود.

ساحل سولار از بهترین سواحل تفریحی استانبول

یکی از بزرگ ترین ساحل های استانبول ” ساحل سولار “ معروف می باشد که این ساحل یک کیلومتری سولاربوده که انتخاب آن بسیار عالیست چرا که خدمات متنوعی انتظار شما را می کشد و از امکانات تفریحی جذاب و هیجان انگیز آن می توان به : جت اسکی ، صخره نوردی ، فوتبال ساحلی ، والیبال ساحلی ، انواع موج سواری ، قایق موزی ، کارتینگ ، کایت سواری ، اسکیت و بکستبال و … اشاره کرد.

ساحل سولار استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

این ساحل سولار اغلب اوقات میزبان جشنواره های موسیقی و محل برگزاری کنسرت های متنوع و هیجان انگیزی است که باعث وسوسه اکثر گردشگران شده است که البته طرفداران زیاد و بی شمار خودش را نیز داشته و شما در این ساحل ، جوانان بسیاری را می بینید که برای تفریح و استراحت و حتی اقامت به اینجا آمده اند.

توجه داشته باشید که غذاهای معروف استانبول را نیز در رستوران ها و بوفه های موجود می توانید سفارش دهید ،  در ادامه هزینه های ورودی ساحل در طول هفته ۱۵ لیر و در آخر هفته ها به ۲۵ لیر نیز می رسد و ساعات بازدید از این ساحل بین ساعات ۹ تا ۲۱ می باشد .

ساحل سوما

این جاذبه غرق در آرامش سوما نه تنها ساحلی زیبا و بهشتی در کنار دریای سیاه می باشد  بلکه مکانی با امکانات جذاب و دوست داشتنی که دارد شما را سر شوق خواهد آورد و اینکه محلی با اقامتگاه ها ، نمایشگاه ها و محل برگزاری جشنواره های موسیقی گوناگونی نیز می باشد و وقتی ساحل سوما را انتخاب می کنید.

قطعا پیش روی شما ساحلی طلایی ، شنی و تمیزی قرار خواهد گرفت که اطرافش با تپه های سبز و بکر محاصره شده است و این ساحل نه تنها برای فرار از محیط شلوغ و شهری گزینه ای عالی بوده بلکه می توانید اوقات خود را با تفریحات متنوعش پر کرده و لذت ببرید.

ساحل سوما استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

در ضمن از تفریحات این ساحل می توان به شنا در دریا ، کلاس های یوگا ،  پیلاتس ، کنسرت محلی و … اشاره نمود ؛ در ادامه بدانید که وسعت ساحل سوما در حدود ۲۳ هزار متر مربع می باشد و در عصرها و شب ها طرفداران خاص خودش را دارد که اوقات خوشی را سپری می کنند.

خوب است بدانید در این ساحل محوطه ای برای کمپینگ و چادر زدن برای اقامتتان وجود دارد ، اما برای استفاده از آن باید از قبل با آنها هماهنگ کنید ، ساعات بازدید جمعه تا یک شنبه : ۱۰ صبح تا ۱۲ شب بوده که میزبان شما عزیزان هستند .

ساحل اوزن

در مورد ساحل اوزن می توان گفت که در گذشته فقط در بین ماهیگیران استانبول دارای محبوبیت بوده است ولی در چند سال گذشته مورد بازسازی قرار گرفت و به سرعت به ساحلی شلوغ در طول تابستان تبدیل شد که امروزه طرفداران خاص خودش را نیز دارد.

قابل ذکر است که ساحل اوزن جزو طبیعی ترین و دست نخورده ترین ساحل در بین سواحل مشهور استانبول تافته ای جدا بافته است و در ادامه چترهایی که دراینجا موجود هستند از چوب های کوچک درست شده اند و شما می توانید بر روی شن و یا سنگ ها دراز کشیده و غرق آرامش شوید.

ساحل اوزن استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

نکته مهم اینکه رستوران دریایی اینجا روزانه ماهی های تازه و همچنین دیگر غذاهای دریایی را سرو میکند که بی نظیرند و کافه تریای این ساحل نیز جوجه کبابی ، گوشت قلقلی ، نوشیدنی و … را برای سفارش دادن نیز دارد.

ساحل همه روزه از ساعت 8 صبح تا 12 نیمه شب باز است  و نکته بعدی هزینه ورودی آن در طول هفته حدودا 5 دلار و در روزهای آخر هفته 8.5 دلار می باشد .

ساحل بابیلون

این ساحل از پرطرفدارترین سواحل در میان توریست ها است و مخصوصا‌ علاقه مندان به موسیقی عاشق این ساحل هستند و لازم به ذکر است که در این ‌جا از آفتاب و دریا همراه با نواهای موسیقی کلی لذت خواهید برد و در ضمن فستیوال‌ های موسیقی نیز به صورت منظم و مداوم در این ساحل برنامه های متنوعی دارند.

ساحل بابیلون استانبول - بهترین سواحل تفریحی استانبول

همچنین در این ساحل رستوران با کیفیتی نیز وجود دارد که در آن غذاهای مدیترانه ‌ای و ناحیه اژه برای شما سرو می شود و در آخر هزینه ورودی در روزهای هفته ۴۰ لیر و در آخر هفته به ۶۰ لیر نیز می رسد .

بهترین زمان برای سفر به سواحل استانبول

تابستان را به عنوان شلوغ‌‌ترین فصل سفر به استانبول باید بدانیم. البته دلیل این موضوع به تعطیل شدن مدارس و فراغت بیشتر خانواده‌‌ها برمی‌‌گردد. استانبول در تابستان بسیار شلوغ است و می‌توانید تور ارزان استانبول را در این فصل رزرو کنید.

فصل تابستان در استانبول از ماه ژوئن تا آگوست می‌‌باشد. لازم است بدانید که این ایام مصادف با اواسط خرداد تا اواسط شهریور است. از لحاظ جوی و آب و هوایی فصل تابستان در این شهر بسیار گرم است و برای افرادی که به گرما علاقه خاصی ندارند، توصیه نمی‌‌شود.

بهترین زمان سفر به استانبول از نظر قیمت

یکی از مواردی که برای همه اهمیت دارد و بر اساس آن سفرهای خود را تنظیم می‌‌کنند، هزینه‌‌های سفر است. اگر در پی سفری با کمترین هزینه هستید، پس بهتر است سفر خود را در آذر تا بهمن انجام دهید.

در این ایام، قیمت هتل‌‌ها به شدت کاسته می‌‌شود و می‌‌توانید تا حد زیادی در هزینه‌‌های سفر خود صرفه‌‌جویی نمایید. در ماه‌‌های ذکر شده مسافران می‌‌توانند هزینه‌‌ای را که در دیگر ایام سال برای یک هتل 3 ستاره پرداخت می‌‌کنند، برای رزرو هتل 5 ستاره در استانبول خرج کنند. این اقامت می‌‌تواند یکی از بهترین تجربه‌‌های سفر برای هر کسی باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید