با جامیوه ای جدید 2022 و انواع مدل آن آشنا شوید. امروزه دکوراسیون و ظروف پذیرایی به سمت سادگی می روند. سبک هایی مثل مینیمال، چوبی، سرامیکی و فلزی این روزا طرفداران بیشتری پیدا کرده اند. این سبک ها با گذشت زمان از مد نمی روند و به دلیل سادگی دلتان را نمی زنند. پارس مگ نکاتی که برای خرید جامیوه ای باید به آن توجه کنید را به شما می گوید.

جامیوه ای چوبی پایه دار - جامیوه ای جدید 2022

انتخاب ظرف میوه خوری مناسب

انتخاب و خرید ظرف میوه خوری بستگی به سلیقه ی شما دارد این ظرف ها در انواع مدلها طراحی شده اند و انتخاب یک ست شاید مشکل باشد. بیشتر افراد سرویس ظرف پذیرایی را میخرند تا همه ی وسایل ها مانند ظرف میوه خوری و شیرینی خوری با هم ست و هماهنگ باشند.

جامیوه ای شیک - جامیوه ای جدید 2022

ظروف مسی از بهترین ظرف های میوه خوری است که هم میتوانید به عنوان یک وسایل دکوری و هم برای پذیرایی استفاده کنید اما بدلیل داشتن قیمت بالا کمتر افرادی از آنها میتوانند استفاده کنند. اما معمولا همه ی افراد از ظرف های شیشه ای برای پذیرایی استفاده میکنند هم قیمت کمی دارد و هم ظاهر زیبا خرید این ظرف ها بستگی به بودجه و سلیقه ی شما دارد

نکاتی که برای خرید جامیوه ای جدید 2022 باید به آن توجه کنید

جامیوه ای کریستالی - جامیوه ای جدید 2022

توجه داشتن به جنس

جا میوه ای ها را از جنس های استیل ، سرامیک ، مس و شیشه تولید می کنند ظروف های استیل به دلیل ضد زنگ بودن دارای ماندگاری بالایی هستند و زیبایی منحصربفردی نیز دارند قیمت آنها نیز بسیار گران است ظرف های سرامیکی نیز ظاهری بسیار شیک و زیبا دارند که گزینه مناسبی برای استفاده کردن به عنوان جا میوه ای می باشند این مدل نیز قیمت نسبتا بالایی دارند ظرف های مسی و برنزی بسیار باکیفیت و لوکس هستند و قیمت  آنها نسبت به دیگر مدل ها بسیار گران تر است ظرف های شیشه ای به دلیل ظاهر شفاف و زیبایی که دارند بسیار محبوب هستند و انتخابی بسیار مناسب و مقرون بصرفه برای استفاده کردن می باشند.

جامیوه ای کریستال پایه دار - جامیوه ای جدید 2022

انتخاب پایه دار یا بدون پایه

ظرف های جا میوه ای را به شکل پایه دار و بدون پایه طراحی می کنند اینکه ظرف شما پایه دار باشد یا بدون پایه به سلیقه شما بستگی خواهد داشت اما این نکته را مد نظر داشته باشید ظرف هایی که داری یک یا چند پایه هستند به شکل زیباتری بر روی میز پذیرایی قرار می گیرند و فضای میز شما را بسیار جذاب تر می کنند به همین دلیل در صورت علاقه ظرف خود را پایه دار انتخاب کنید.

جامیوه ای دسته دار - جامیوه ای جدید 2022

توجه به داشتن دسته

ظرف های جا میوه ای دارای مدل های دسته دار و بدون هستند داشتن دسته ظاهر ظرف را متفاوت و لوکس تر می کند همچنین در هنگام پذیرایی شما به شکل آسان تری میتوانید از مهمان های خود پذیرایی نمایید با انتخاب جامیوه ای دسته دار بصورت راحت تری ظرف را حمل و جابجا نمایید هر چند مدل های بدون دسته نیز بسیار زیبا و جذاب هستند و شما می توانید بر اساس سلیقه خود مدلی مناسب را انتخاب نمایید.

جامیوه ای مینیمال - جامیوه ای جدید 2022

توجه به طرح

ظرف های جای میوه دارای انواع مختلفی از لحاظ طرحی هستند که هر کدام از آنها طرح و ظاهری فوق العاده شکیل و زیبا دارند با انتخاب طرحی جذاب جلوه میز پذیرایی خود را درخشان تر کنید به همین منظور در هنگام خرید ظرفی را برای جامیوه ای خود انتخاب کنید که طرح آن با دیگر ظروف پذیرایی شما هماهنگی داشته باشد ست کردن ظرف های پذیرایی و قرار دادن آنها در کنار یکدیگر میز پذیرایی شما را فوق العاده جذاب خواهد کرد.

جامیوه ای فانتزی - جامیوه ای جدید 2022

توجه به اندازه و شکل

جامیوه ای ها هر کدام دارای اندازه و شکلی متفاوت هستند به همین دلیل ظرفی که برای جامیوه ای خود انتخاب می کنید باید اندازه و ظرفیت مناسبی داشته باشد تا در هنگام استفاده شما بتوانید تعداد مناسبی میوه را داخل آن برای پذیرایی کردن قرار دهید همچنین شکل ظرف را نیز متناسب با دیگر ظروف خود انتخاب کنید.

جامیوه ای ساده - جامیوه ای جدید 2022

انواع جنس های ظروف میوه خوری

ظروف میوه خوری بر اساس جنس شان به چند دسته تقسیم بندی می شوند که باید قبل از خرید به این موضوع توجه کنید که هرکدام از این جنس ها می توانند قیمت متفاوتی به علاوه سبک ها و طرح های متنوعی داشته باشند که باید بر اساس بودجه و سلیقه ی تان انتخاب و خریداری کنید.

جامیوه ای سرامیکی - جامیوه ای جدید 2022

جامیوه ای جدید 2022 سرامیکی

ظرف های سرامیکی دارای تنوع رنگی خوبی می باشند و قیمت ان ها نیز مناسب ، مقاومت و کیفیت شان هم به نسبت قیمت شان خوب است اما هنگام خرید باید به ست کردن ان ها با دیگر ظروف دقت کنید به عنوان مثال ظرف میوه خوری سرامیکی سفید را می تواند انتخاب مناسبی باشد زیرا که با بقیه ی جنس ها و مدل ها به راحتی مچ می شود.

جامیوه ای شیشه ای - جامیوه ای جدید 2022

ظرف میوه خوری شیشه ای

ظرف های شیشه ای که با اسم ظروف کریستالی نیز شناخته می شوند بسیار پرطرفدار هستند و داری طرح ها و مدل های متنوعی می باشند که قیمت ان ها با توجه طرح و برندشان می تواند متفاوت باشد .

ظرف میوه خوری برنزی

جامیوه ای برنزی - جامیوه ای جدید 2022

ظرف های برنزی از گران ترین نوع ظرف ها می باشند که بسیار لوکس و زیبا هستند و این ظرف ها بخاطر لوکس بودنشان جنبه ی تزیینی نیز دارند.

جامیوه ای سفالی - جامیوه ای جدید 2022

ظرف میوه خوری سفالی

این جنس از ظروف ممکن است کم تر مورد استفاده قرار بگیرد ، قیمت بسیار پایینی دارند و اما تنوع رنگی زیاد که علاقمندان به سفال و ظروف قدیمی از ان استفاده میکنند.

ظرف میوه خوری چوبی

میوه خوری چوبی - جامیوه ای جدید 2022

از جمله از انواع جنس ظروفی که در بازار وجود دارد جنس ظروف چوبی و بامبو طرفداران بسیار زیادی را جذب خود کرده اند . این نوع جنس ظروف دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که از جمله از این مزایا می توان به رابطه خوب ان ها با محیط زیست ، بهداشت بالا و کیفیت بالا ، مقاومت بسیار خوب ، نشکن بودن ، سبک بودن جنس آن ها و … نیز اشاره کرد . نگهداری از این نوع جنس ظروف بسیار آسون است و اگر به درستی از آن نگهداری شود می توان تا مدت سال های زیادی از آن استفاده کرد .

ظرف میوه خوری فانتزی

میوه خوری مدرن - جامیوه ای جدید 2022

این روز ها انواع مدل ظروف میوه خوری را در طرح و شکل های فانتزی تولید می کنند که در ادامه ما عکس جامیوه ای فانتزی را قرار داده ایم . این مدل میوه خوری ها این روز ها بسیار باب شده اند و قطعا انواع مدل های آنان را در بازار مشاهده کرده اید ، این طرح میوه خوری ها عموما در انواع جنس های فلزی و پلاستیکی نیز وجود دارند که در ادامه ما چند تا از این مدل ها را همراه با لینک خرید آن ها برای شما قرار دهیم .

جامیوه ای پایه استیل - جامیوه ای جدید 2022

انواع مدل ظروف میوه خوری

جامیوه ای جدید 2022 پایه دار و بدون پایه

جامیوه ای بدون پایه - جامیوه ای جدید 2022

در بازار مدل میوه خوری های پایه دار و بدون پایه نیز وجود دارد که در این جا باید بیان کنیم نمونه ظرف میوه خوری های پایه دار معمولا از جلوه زیباتر و شیک تری برخوردار هستند و از این نظر بیشتر مناسب پذیرایی به شمار می روند و مدل میوه خوری های بدون پایه بیشتر برای مصرف روزمره مناسب می باشد .

جامیوه ای دسته دار و بدون دسته

جامیوه ای بدون دسته - جامیوه ای جدید 2022

مدل دیگر از میوه خوری ها ، میوه خوری های دسته دار و یا بدون دسته می باشد ، وجود دسته کمک می کند تا جا به جایی میوه خوری ها بسیار راحت تر انجام شود . وجود دسته می تواند یکی از بهترین قابلیت های ظروف به شمار رود .

میوه خوری چند طبقه

جامیوه ای چند طبقه - جامیوه ای جدید 2022

البته مدل ظرف میوه خوری های چند طبقه هم وجود دارد اما در زمان خرید میوه خوری چند طبقه باید توجه داشته باشید که این نوع میوه خوری ها از وزن بسیار سنگین تری برخوردار خواهند بود و فشار وارد بر آن ها بیشتر است .

جامیوه ای فانتزی جدید - جامیوه ای جدید 2022

بهترین رنگ ها برای جامیوه ای جدید 2022

جامیوه ای جدید 2022 مشکی

جامیوه ای سرامیکی مشکی - جامیوه ای جدید 2022 جامیوه ای مشکی - جامیوه ای جدید 2022

رنگ مشکی همیشه بروی سفره و میز پذیرایی زیبا و شگفت انگیز دیده می شود. ظرف میوه زیر از جنس سرامیک است اما طرح مات آن باعث شده خیلی خودنمایی نکند بنابراین برای دکوراسیون های ساده و مینیمال گزینه بسیار خوبی خواهند بود.

کافی است آنرا با میوه های تازه و خوشرنگ تزیین کنید تا تمام میز را زیبا نشان دهد.  ظرف دوم و سوم برای خانه هایی با سبک روستیک و سنتی بسیار مناسب است. خصوصا زمانی که تمام ظرف های تان کریستالی و براق هستند، قرار دادن چنین ظرف هایی در چیدمان پذیرایی بسیار جلب نظر خواهد کرد.

میوه خوری نقره ای - جامیوه ای جدید 2022

رنگ مسی در جامیوه ای جدید 2022

جامیوه ای مسی پایه دار - جامیوه ای جدید 2022

میوه خوری مسی - جامیوه ای جدید 2022

در مورد ظرف های مسی به وفور در سایت اتاق مطلب نوشته ایم، این ظرف ها به هیچ عنوان قدیمی نشده و همیشه در دکوراسیون جلب نظر خواهند کرد. ظرف ها حتما نباید کریستالی و طلاکاری شده باشند تا بدرخشند، مس گزینه بهتر و ارزان تری برای ظروف پذیرایی جدید منزلتان خواهد بود. کافی است این کاسه زیبا را با پارچ های مسی ترکیب کنید تا چیدمان میز پذیرایی به نهایت زیبایی برسد. سوپ داغ درون این ظرف مسی که با پارچ نوشیدنی مسی همراهی می شود، قطعا سرو غذا را دلپذیرتر خواهد کرد.

جامیوه ای جدید 2022 طوسی

میوه خوری طوسی - جامیوه ای جدید 2022

وجود ظرف طوسی در هر میز و سفره ای ضروری است، تا زمانی که از چنین ظرف هایی استفاده نکنید، متوجه تاثیر بسزای آنها نخواهید شد. مدل بخصوص زیر طرحی کلاسیک و سنتی دارد و بروی میز چوبی سفید بسیار زیبا بنظر خواهد رسید. ظرف دوم ظاهری ساده تر دارد، شیشه ساده اما با حاشیه ای طلاکاری شده که برای قرار دادن هر غذایی عالی خواهد بود.

شاید در خانه ای روستایی زندگی می کنید و سبک دکوراسیون تان روستیک است یا اینکه به طرح های طبیعی علاقه دارید، در این صورت ظرف میوه زیر که شکل تنه بریده شده درخت را تداعی می کند بسیار مناسب خواهد بود.

جامیوه ای جدید 2022 سفید از بهترین رنگ هاست

میوه خوری طوسی - جامیوه ای جدید 2022

بعضی مواقع باید دنبال سادگی باشید، بعضی مواقع ظروف ساده تمام چیزی است که برای تزیین نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید تمرکز اصلی خود را بروی غذا بگذارید بهترین انتخاب، ظرف های سفید و ساده هستند مانند مدل اول. ظرف های برنزی در مقابل برای دکوراسیون های کلاسیک و خانه های سنتی ایرانی ایده آل خواهند بود.

میوه خوری لاکچری - جامیوه ای جدید 2022

نکات خرید جامیوه ای جدید

اگر شما قصد خرید ظرف میوه خوری یا کیک خوری را دارید می بایست گزینه ای را انتخاب نمایید که ساختاری مطابق با اکثریت میوه ها و یا کیک ها را داشته باشد . گنجایش داخلی آن و ساختار لبه ها و از همه مهم تر ساختار پایه بسیار حائز اهمیت است . این موارد کمک می کند تا ظروف عملکرد بسیار بهتری در حین انجام وظایف داشته باشند . در این رابطه در نظر داشته باشید که هیچ گاه کاربرد را فدای زیبایی و تجملات نکنید چرا که در دراز مدت می تواند باعث پشیمانی از انتخاب شود .

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید