چیدمان تراس کوچک به مراتب سخت تر از تراس های بزرگ است؛ زیرا حق انتخاب کمتری با توجه به کمبود فضا دارید. نباید اهمیت دکوراسیون بالکن را دست کم بگیرید. ساعات زیادی را می توانید در بالکن برای نوشیدن چای یا ریلکس کردن صرف کنید. گروه دکوراسیون پارس مگ به شما یاد می دهد چگونه با کمترین هزینه تراس تان را به زیباترین شکل ممکن بچینید.

تراس رویایی - چیدمان تراس کوچک

فهرست محتوا نمایش

بالکن با تراس چه فرقی دارد ؟

معادل فارسی کلمهٔ تراس در زبان فارسی بهارخواب است. اما از دیدگاه معماری تراس به فضای الحاق شده به آپارتمان گفته می‌شود غیر مسقف است و جز مشاعات محسوب می‌گردد در نتیجه مساحت تراس‌ها در محاسبهٔ مساحت آپارتمان‌ها دخالتی ندارد.

به‌طور کلی ایوان، تراس، بالکن فضاهای مسکونی را بالاتر از فضای بیرون قرار می‌دهند که در صورت نشستن کاربر در آن بتواند به فضای حیاط ویا منظرهٔ بیرونی مسلط شود و از زیبای‌های آن بهرمند شود.

دکوراسیون تراس - چیدمان تراس کوچک

برای چیدمان تراس های کوچک از کجا شروع کنیم؟

برای بهره‌وری هرچه بیشتر از تراس خود، اولین گام این است که فضای بالقوه‌ موجود را دقیقا تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید بهترین و مناسب‌ترین مبلمان را برای تراس کوچک خود خریداری کنید.

تراس - چیدمان تراس کوچک

برای چیدمان تراس کوچک فضا‌ها را تقسیم بندی کنید

اولین نکته‌ای که رعایت کردن آن باعث می‌شود فضای تراس بهینه سازی شود، متمایز کردن فضا‌ها از یکدیگر است. برای مثال، مشخص کنید که در کدام قسمت پنجره نصب می‌شود، در کجا قرار است میز و صندلی قرار دهید یا اگر قرار است قفسه‌هایی در تراس قرار بگیرد، محل آن کجا خواهد بود؟

بالکن - چیدمان تراس کوچک

در چیدمان تراس کوچک در انتخاب رنگ ها دقیق باشید

نکته مهم بعدی در خصوص رنگ هایی است که برای دیزاین و طراحی بالکن استفاده می کنید. در انتخاب این رنگ ها باید به شدت دقیق بود و انتخابی هوشمندانه داشت.
برای این منظور در ایده تزیین بالکن به شما پیشنهاد می شود که حتما تا جای ممکن رنگ های ملایم و خنثی را برای رنگ آمیزی نرده ها انتخاب کنید.

دکوراسیون بالکن - چیدمان تراس کوچک

به این ترتیب رنگ های تیز و قوی بالکن مانعی برای ترکیب شدن این فضا با محیط و مناظر طبیعی اطراف نخواهند شد. رنگ های پاستلی ملایم و رنگ های نرم و خنثی می توانند انتخاب شوند. در آموزش طراحی دکوراسیون داخلی روی نحوه استفاده از رنگ ها و کاربرد و تاثیری که دارند کاملا توضیح داده شده است.

طراحی تراس - چیدمان تراس کوچک

ایجاد گوشه‌های سبز از ایده‌های چیدمان تراس‌ های کوچک

از تراس خود برای ایجاد فضای سبز و آوردن طبیعت به خانه استفاده کنید. می‌توانید از گیاهان رونده استفاده کنید یا از اثاثیه‌ چوبی که حس و حال طبیعت در تراس شما وجود داشته باشد. در صورتی که محدودیت بودجه ندارید می‌توانید با استفاده از تجهیزاتی باغچه‌های شهری روی تراس خود ایجاد کنید.

گل مصنوعی بالکن - چیدمان تراس کوچک

تزیین تراس با گل مصنوعی

همانطور که در بساری از تصاویر این نوشته مشاهده میکنید مبلمان مخصوص به صورت مبلمان چوبی یا حصیری مورد استفاده قرار گرفته است که ممکن است هزینه آن خیلی گران تمام شود.

اما شما میتوانید از پنل های چوبی به جای مبلمان چوبی استفاده کنید . اگر نمیدانید پنل چوبی چیست باید بگویم یک نوع سازه چوبی ارزان قیمت است که مصارف صنعتی و حمل و نقل و … دارد.

بالکن شیک - چیدمان تراس کوچک

بالکن را مانند اتاق نشیمن دکور کنید برای چیدمان تراس کوچک

استفاده از یک ایده تزیین بالکن مانند این مورد می تواند بالکن مورد نظر را به فضایی تبدیل کند که مطمئن شوید این همان مکانی است که می خواهید زمان های زیادی را در آن جا سپری کنید.
البته قطعا اجرای چنین ایده های برای تزیین بالکن به فضای لازم هم نیاز دارد و نمی توان آن را در هر بالکنی اجرا کرد.

بالکن مینیمال - چیدمان تراس کوچک

در نتیجه برای این که فضای بالکن را به نحوی دکور کنید که ساختار و فضای اتاق نشیمن را تداعی کند، باید از یک صندلی یا مبل راحتی، یک میز قهوه خوری، چند وسیله روشنایی به همراه چند شمع و چند عدد پتو و بالشت استفاده کنید.

از آن جایی که این بخش یک فضای بیرونی است، وسایل و قطعاتی که مناسب فضای بیرونی باشند، پارچه های درجه یک و مقاوم در برابر آب و هوای بیرون و مواردی از این دست بهترین گزینه ها برای اجرای این ایده تزیین بالکن خواهند بود.

نرده بالکن - چیدمان تراس کوچک

در چیدمان تراس کوچک از نرده‌ ها استفاده کنید

این روز‌ها گلدان‌های بسیار متنوعی در بازار پیدا می‌شود که سایز و شکل مختلفی دارند. اگر بالکن شما از خیابان دید دارد، می‌توانید از گلدان‌ها و فلاور باکس‌های آویز در قسمت بیرونی نرده استفاده کنید تا علاوه بر زیبایی داخلی و خارجی، فضای موجود تراس را حفظ کنید و بتوانید از کف استفاده‌های دیگری ببرید.

در بالکن شیشه ای - چیدمان تراس کوچک

درب های شیشه ای را برای بالکن انتخاب کنید

ایده تزیین بالکن بعدی به انتخاب درب ها مربوط می شود. بهتر است از درب های شیشه ای سرتاسری با چارچوب های فولادی و نمای کرومیک استفاده کنید تا فضای بالکن مورد نظر را با فضای داخلی خانه ادغام کنید.

این کار می تواند دکور بالکن را به یک طراحی مینیمالیستی منتهی کند. به این ترتیب حتی اگر داخل اتاق هم باشید درست مانند این است که از در بالکن هستید و از فضای بیرون لذت می برید.

این ایده هم می تواند تاثیر زیادی روی بزرگ تر دیده شدن فضای بالکن مورد نظر داشته باشد. خصوصا برای تزیین بالکن کوچک می توان از این ایده الهام گرفت.

مبل بالکن - چیدمان تراس کوچک

فضایی مرتبط با دکوراسیون داخل خانه ایجاد کنید

در صورتی که بالکن شما به فضای داخلی اتاق نشیمن دید دارد و درب آن از آنجا باز می‌شود، بهتر است یک تداوم میان فضای اتاق نشیمن و فضای تراس کوچک خانه‌ خود ایجاد کنید. با این کار هم فضای اتاق نشیمن جذاب‌تر و بزرگ‌تر به نظر می‌رسد و هم فضای تراس.

بالکن سفید - چیدمان تراس کوچک

چیدمان تراس کوچک با استفاده از دکور های آینه ای

ایده دیگری که به عنوان ایده تزیین بالکن به شما پیشنهاد می کنیم، استفاده از دکوری از آینه های ایمن روی دیوار بالکن به جای آثار هنری دیواری متداول است

استفاده از آینه ها به جای موارد دیگر نه تنها نمای زیبایی را ایجاد می کند، بلکه موجب بیش تر دیده شدن فضا، بزرگ تر و دلبازتر شدن فضای بالکن نیز خواهند شد.

آینه هایی که به دیوار بالکن وصل شده اند نمای منظره رو به رو را نمایش می دهند و به این ترتیب هر دو ردیف چیدمان صندلی در بالکن، از دیدن منظره بهره مند خواهد بود. استفاده از کفپوش برای بالکن هم می تواند ترکیب این فضا را جذاب تر کند.

تراس خود را به انباری تبدیل نکنید

تا جایی که امکان دارد از تراس خود به‌عنوان انباری و نگهداری وسایلی که نمی‌خواهید در دید باشد استفاده نکنید. اما اگر واقعا جای کمی در خانه دارید، می‌توانید یک کمد کوچک یا یک تخت کوچک برای تراستان تهیه کنید که روی آن‌ها با کوسن برای نشستن و تکیه دادن مناسب سازی شده است و زیر و درون آن‌ها برای نگهداری وسایلی که نمی‌خواهید در دیدتان باشد، استفاده شود.

صندلی حصیری بالکن - چیدمان تراس کوچک

چیدمان تراس کوچک با حصیر 

همانطور که قبلا هم در مورد آن صحبت کردیم خوب است به تزیینات بالکن خود رنگ وبویی ایرانی ببخشید استفاده از کفپوش های ایرانی و نیز استفاده یک تخت چوبی زیبای سفید یا رنگ چوب با طرح گره چینی میتواند زیبایی خاص و سنتی به بالکن شما بدهد.

ریسه برای بالکن - چیدمان تراس کوچک

از لامپ های رشته ای زیبا استفاده کنید

نورپردازی بالکن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ایجاد یک حس فوق العاده در بالکن خود، زمانی که خورشید در حال غروب کردن است، یک لامپ رشته ای زیبا را دور تا دور نرده های بالکن نصب کنید. البته سایر جزئیات ضروری را هم فراموش نکنید؛ یک رانر، چند بالشتک راحت و یک گل میز کوچک یا یک میز قهوه کوچک برای قرار دادن نوشیدنی روی آن.

لوستر بالکن - چیدمان تراس کوچک

این مجموعه به ظاهر ساده پر از حس و حال خوب است. این ایده تزیین بالکن یک ایده دراماتیک و عاشقانه است و می تواند لحظات فوق العاده ای را به وجود آورد. باز هم این ایده می تواند گزینه ای عالی برای تزیین تراس کوچک باشد.

داشتن تاب از ایده‌های چیدمان تراس‌ کوچک

به دنبال یک ایده‌ ناب برای چیدمان تراس کوچک خود هستید؟ خب تا به حال به ننو فکر کرده‌اید؟ ننو بسیار راحت، جمع و جور، سرگرم کننده است.

تاب بالکن - چیدمان تراس کوچک

مهم‌تر از همه، ننو به راحتی جمع می‌شود و می‌توانید فقط در زمان‌هایی که واقعا قرار است از آن استفاده کنید آن را نصب کنید. برای اینکه چیدمان زیبایی در خانه کوچک خود داشته باشید به مطلب با این وسایل، خانه کوچک خود را بی‌نظیر کنید سر بزنید.

از اثاثیه‌ ساده و کاربردی استفاده کنید

برای استفاده‌ حداکثری از فضای تراس، بسیار مهم است که اسباب و اثاثیه‌ انتخابی شما کاربردی و ساده باشند. در صورت امکان، از وسایل چندکاره استفاده کنید.

سایه بان بالکن - چیدمان تراس کوچک

یک سایبان چشم نواز را در بالکن نصب کنید

این ایده تزیین بالکن یک ایده مدرن و شیک است. استفاده از گیاهانی بزرگ با گلدان هایی زیبا و یک صندلی با طرحی متفاوت و قابل توجه تمام چیزی است که در سادگی محض، یک نمای مدرن به بالکن می دهد.

حال یک سایبان چشم نواز با یک الگوی راه راه سیاه و سفید، کاشی های کف طرح دار و نماهای سنگی سفید براق دیوار ها همگی ساختار بالکن را بسیار مدرن و چشم گیر خواهند کرد.

تراز کوچک - چیدمان تراس کوچک

درب تراس را باز بگذارید

باز نگه داشتن درب تراس از درون خانه، این حس تداوم فضایی را افزایش می‌دهد و همه‌ فضا‌ها باهم بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. همچنین این حس را ایجاد می‌کند که خانه شما به دنیای بیرون راه دارد و باز است. با این کار هوای تازه‌ ایجاد شده توسط گل و گیاهان داخل تراس به خانه هم راه پیدا می‌کند.

تزئیین بالکن - چیدمان تراس کوچک

تعدادی شمع در بالکن روشن کنید برای

در ایده تزیین بالکن بعدی، توصیه بر روشن کردن چند شمع بزرگ در بالکن است تا به این ترتیب فضایی رومانتیک تر و عاشقانه تر ایجاد کنید.فقط مطمئن شوید که آن ها را زیاد نزدیک به لبه های بالکن قرار نمی دهید.

سپس برای ایجاد یک طراحی راحت و دنج به سبک بوهمی، یک صندلی در گوشه بالکن بگذارید. این ایده جذاب را می توان برای تزیین بالکن کوچک یا تزیین بالکن در دکوراسیون اتاق دخترانه پیاده کرد.

دیوار آجری بالکن - چیدمان تراس کوچک

چیدمان تراس کوچک با دیوار آجری و کفپوش چوبی

در تصویر بالا همه چزی از جمله دیوار های آجری ، کفپوش های چوبی یا لمینت و گلدان های سفالی هماهنگی زیبایی را به وجود آوره اند . شما هم میتوانید از این ایده و ترکیب رنگ و مصالح برای دیزاین بالکن خود کمک بگیرید.

نکات مهم چیدمان تراس کوچک

این که بالکن خانه شما چند متر است، شمالی یا جنوبی ست کمک میکند بدانید چه گل هاو گیاهانی مناسب تراس تان است . با شناخت این گیاهان و گلهای مناسب تراس می‌توانید تراس خانه تان یک باغچه زیبا و سبز و چشم نواز درست کنید .در مورد انتخاب نوع گل طبیعی برای بالکن حتما باید به موارد زیر توجه کنید:

  • گلی انتخاب کنید که گرمای زیاد را تحمل کند : محیط تراس، علاوه بر دریافت فراوان نور خورشید، گرمای خروجی از ساختمان را نیز تحمل می کند.
  • تراس ها پر از گرد و غبار و آلودگی هستند پس این نکته را هم لحاظ کنید: در تراس‌هایی که رو به خیابان واقع شده‌اند، باید گیاهان مقاوم به گرد و غبار و آلودگی هوا انتخاب شوند.
  • انتخاب گلی که تحمل نور زیاد و مستقیم را داشته باشد را فراموش نکنید: در تراس های جنوبی میزان تابش نور خورشید بیشتر است و این ویژگی گزینه ای عالی برای گیاهان آفتاب پسند است.
  • گذشته از انتخاب نوع گل انتخاب نوع گلدان هم مهم است : در این محوطه برای تعدیل دمای گیاه در سرما و گرما از گلدان های سفالی و لعابی استفاده می شود.

گل مناسب بالکن - چیدمان تراس کوچک

مقاوم ترین گل های مناسب در چیدمان تراس کوچک

با دانستن تمام نکاتی که گفته شد حالا بسته به این که بالکن شما شمالی یا جنوبی است میتوانید از این گل های طبیعی برای تزیین تراس خود استفاده کنید:

گل مناسب بالکن شمالی :  گل مناسب بالکن جنوبی: 
۱ گل حنا گل کاغذی
۲ گل گوشواره ای نیلوفر
۳ فیل گوش یا کالادیوم گل انارک
۴ تمام گونه های بگونیا عشقه
۵ زنبق یا سوسن سفید اقاقیا
۶ بنفشه پیچ امین الدوله
۷ پیچک شمعدانی
۸ هوستا گل یاس
۹ زبان در قفا و گل تورنیا انواع کاکتوس و ساکولنت ها
۱۰ نعنا ، شوید جعفری آویشن، مریم گلی، رزماری

همانطور که خودتان بهتر میدانید وقتی پای گل و گیاه طبیعی به جایی باز میشود تازیک و طراوت و زندگی را به آنجا میبرد پس حتی با خرید بهترین و شیک ترین وسیله های برای دیزاین تراس خود بهتر است از گل های طبیعی هم کمک بگیرید.

چه کسی است که دوست نداشته باشد تراس خانه اش مثل یک باغچه کوچک پر از گل ها رنگارنگ و برگ های همیشه سبز باشد .

هر چند نگهداری از این گیاهان ممکن است چندان ساده نباشد ولی حتما با کمی سعی و خطا و انتخاب گیاه با توجه به آب و هوای شهری که در آن زندگی میکنید موفق خواهید شد تراسی به زیبایی این عکس ها بسازید.

مبلمان بالکن - چیدمان تراس کوچک

مبلمان در طراحی تراس و بالکن کوچک

یکی از عناصر مهم برای طراحی بالکن و تراس کوچک انتخاب مبلمان برای آن است. با توجه به کوچک بودن بالکن، انتخاب مبلمان مناسب برای بالکن کوچک خانه‌ اهمیت زیادی دارد.

عواملی مانند: مدت زمان استفاده از فضای بالکن، تعداد افرادی که قرار است همزمان در بالکن باشند، اقلیم منطقه، جنس مبلمان، نوع استفاده شما از بالکن؛ مثلا شما دوست دارید روی صندلی چوبی کوچکی، پشت میز بنشینید و کتاب بخوانید و یا دوست دارید روی یک صندلی راحت دراز بکشید و ریلکس کنید!

و یا ممکن است از بالکن برای نشستن با مهمان خود و گپ زدن استفاده کنید، در این صورت یک نیمکت هم می‌تواند به ایجاد فضای کافی برای نشستن کمک کند.

در طراحی بالکن کوچک خانه استفاده از کوسن‌های رنگی و متناسب با مبلمان را فراموش نکنید. در انتخاب مبلمان مناسب علاوه بر اندازه به تناسب رنگی آنها هم توجه کنید.

بهترین و مقاوم ترین کفپوش های برای تراس

  • کفپوش سنگی

سنگ های طبیعی یکی از بهترین انتخاب ها برای کفپوش بالکن به شمار می روند. البته اگر خانه ای ویلایی و مستقل داشته باشید می توانید از سنگ های طبیعی استفاده کنید، زیرا این نوع سنگ ها برای استفاده در خانه های آپارتمانی مناسب نیستند.

به همین دلیل برای بالکن خانه های آپارتمانی می توانید از هر نوع کفپوش سنگی دیگر استفاده کرده و فضایی مناسب برای خود ایجاد کنید.

امروزه کفپوش های سنگی بسیار پرکاربرد بوده و دارای چنان طرح و رنگ های متنوعی هستند که با هر سبک سلیقه هماهنگ می شوند.

کفپوش چوبی بالکن - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش چوبی در چیدمان تراس کوچک

این یک حقیقت است که چوب در هر کجا که مورد استفاده قرار بگیرد، فضایی زیبا و فوق العاده ایجاد می کند. با این وجود بسیاری از اطلاعات و باور هایی که ما در مورد چوب داریم، اشتباه است!

یکی از بزرگ ترین این اشتباهات این است که چوب ماده ای مقاوم در برابر آب به شمار نمی رود. در حالی که اگر چوب به شکل مناسب انتخاب شده و لایه محافظ درستی بر روی آن به کار برده شود، به یکی از مقاوم ترین مواد در مقابل آب تبدیل می شود.

نکته : ترمووود یکی از انواع کفپوش های چوبی است که میتوانید استفاده کنید . ترمو وود ها در واقع چوب‌های طبیعی فرآوری شده با مکانیزم‌های حرارتی پیشرفته هستند که ماندگاری و استحکام بسیار بیشتری نسبت به سایر چوب‌های طبیعی دارند.

کفپوس بتنی بالکن - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش بتنی در چیدمان تراس کوچک

بتن با ظاهر سرد و سخت خود در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین عناصر در طراحی داخلی تبدیل شده است. اگر چه این موضوع هنوز در کشور ما کاملا صدق نمی کند، اما با این وجود روز به روز استفاده از بتن در دکوراسیون در حال افزیش است.

بتن معمولا در مکان هایی که با آب در ارتباط هستند به عنوان زیر ساختی برای استفاده از کاشی به شمار می رود. در حالی که بتن به تنهایی نیز دارای ظاهری خاص و مدرن است و حتی بیشتر اوقات نسبت به کاشی ها، فضایی بسیار زیباتر ایجاد می کند.

کفپوش سرامیکی بالن - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش کاشی و سرامیک

کاشی هایی که در فضای داخلی به عنوان کفپوش به کار برده می شوند را نیز می توان در فضا های خارجی محدود و کوچک به عنوان کفپوش بالکن ها به کار برد.

مهم ترین ویژگی کاشی های کفپوش این است که حتی اگر در فضایی بسیار محدود به کار برده شوند، توجه ها را به خود جلب کرده و احساس کوچک بودن فضا را از بین می برند. کاشی های طرح دار با ظاهر جادویی که ایجاد می کنند تاثیر به سزایی در زیبایی بالکن ها خواهند داشت.

ایده دکور تراس - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش های سفالی

کفپوش های سفالی نیز یکی دیگر از انتخاب ها برای کفپوش بالکن به شمار می روند. این نوع کفپوش که از پخته شدن خاک تهیه می شود، نسبت به سایر کفپوش ها مقاومت کمتری دارد، ولی اگر از بالکن خانه خود استفاده زیادی نمی کنید، این کفپوش می تواند فضایی زیبا و گرم در آن ایجاد کند.به علاوه این کفپوش ها حالت سنتی زیبایی دارند که میتواند در کنار تخت های چوبی سنتی هماهنگی قشنگی بسازد.

ایده برای چیدن بالکن - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش شنی یا سنگ ریزه

اگر هیچ یک از کفپوش های دیگر مورد علاقه شما نیستند می توانید از شن و سنگ ریزه نیز برای پوشاندن کفپوش بالکن استفاده کنید. اگر بالکن بزرگی در اختیار دارید پوشاندن حداقل بخشی از زمین می تواند نتیجه بسیار زیبایی را به همراه داشته باشد.

اگر از شن و سنگ ریزه برای کفپوش بالکن استفاده کنید، هم فضایی مانند باغچه را برای شما ایجاد کرده و هم زمانی که به گل ها آب دهید هوای بالکن را خنک تر خواهد کرد.

هم چنین این انتخاب بسیار ارزان و به صرفه خواهد بود. حتی در صورت تمایل می توانید با سنگریزه ها یک باغچه ذن کوچک برای خود طراحی کنید.

کفپوش چمن مصنوعی تراس - چیدمان تراس کوچک - چیدمان تراس کوچک

  • کفپوش چمن مصنوعی در چیدمان تراس کوچک

مفروش کردن کف بالکن با چمن مصنوعی، فضایی شاد و محیطی دنج را به وجود می آورد که می تواند مکانی جهت رفع خستگی های روزمره باشد.

اندازه تراس بزرگ باشد یا کوچک، محدودیتی در به کارگیری چمن مصنوعی ندارد. حتی در بالکن های خیلی کوچک هم می توان کل سطح تراس را با چمن مصنوعی پوشش داد و حداکثر بهره وری را از فضا داشت.

شاید فضای آپارتمان برای نگهداری از گل و گیاهان طبیعی مناسب نباشد ولی موقعیت خوبی است که تراس و بالکن را سبز کنید. چمن مصنوعی بالکن یک راه ساده و کم هزینه برای طراحی و دکوراسیون خانه است.

گل آویز برای بالکن - چیدمان تراس کوچک

ویژگی های چمن مصنوعی بالکن و تراس

خیلی از افراد برای تزیین بالکن خانه های خود از کفپوش چمن مصنوعی استفاده میکنند ، اما این کفپوش چه مزایای دیگری علاوه بر زیبایی و حس سرسبزی دارد؟

چمن مصنوعی بالکن قابل شستشو بوده و در مقابل گرما و سرما مقاوم است. این چمن های تزئینی در رنگ های متنوعی به فروش می رسند ولی رنگ های سبز روشن و سبز تیره آن بسیار محبوب تر هستند.

چمن مصنوعی برای بالکن براق و خوشرنگ است و به راحتی در انواع بالکن ها نصب می شود. تراس های دارای شکست، زاویه دار و حتی هلالی شکل هم می توانند از این متریال برای زیباسازی استفاده کنند.

چمن مصنوعی بالکن - چیدمان تراس کوچک

  • دارای رنگ ثابت

چمن مصنوعی برای فضای بیرونی تولید شده است. این محصول در سرمای زمستان و گرمای تابستان بدون هیچ مشکلی، بالکن را شاداب و سر سبز نگه می دارد.

بارش های فصلی موجب پوسیدگی کفپوش چمن نمی شود. اشعه فرا بنفش نور خورشید نیز نمی تواند به سطح چمن یا رنگ آن، آسیب بزند.

رنگ به کار رفته در چمن مصنوعی فاقد مواد سمی و سرب است. این رنگ هرگز کمرنگ نمی شود و همیشه ثابت باقی می ماند. بنابراین سال های سال می توانید از زیبایی و کفپوش همیشه سبزو چمن مصنوعی بالکن لذت ببرید.

چیدن بالکن کوچک - چیدمان تراس کوچک

  • قابلیت شستشو و نظافت

هر زمان که بخواهید می توانید کف تراس و سطح چمن مصنوعی را با آب و مواد شوینده تمیز کنید. جنس نخ به کار رفته در ساخت چمن مصنوعی از الیاف پلیمری است پلیمرها شبیه به لاستیک هستند و در برابر آب و رطوبت، دچار آسیب نمی شوند.

نظافت این کفپوش ها خیلی راحت است. اگر برگ های گلدان های تراس روی زمین ریخته، برگ ها را جمع کنید و گرد و خاک تراس را با آب، بشویید. به همین سادگی و راحتی!

بالکن بسته - چیدمان تراس کوچک

  • طول عمر بالا

ماندگاری و طول عمر این محصول بسیار زیاد است. برای اینکه چمن مصنوعی سالیان سال به زیبایی در تراس باقی بماند از محصولات استاندارد، خریداری کنید.چمن مصنوعی با کیفیت های مختلفی در بازار موجود هست.

اجناس غیر مرغوب را به جای کفپوش مرغوب، خریداری نکنید. محصولات با کیفیت از نخ پرو پیلن و پلی اتیلن ساخته شده اند و به هیچوجه در سرما و گرما دچار تغییر نمی شوند.

بکینگ ۳ لایه بر طول عمر محصول افزوده است. به طور متوسط طول عمر چمن مصنوعی بالکن ۱۰ تا ۲۰ سال است. محصولات متراکم تر دارای طول عمر بیشتری هستند.

اگر در جایی زندگی میکنید که نور آفتاب شدیدی ندارد یا تراس شما کاملا محفوظ است یا در سایه قرار گرفته است ، پیشنهاد میکنیم برای تزیین تراس به سراغ فرش ها ، گلیم ها ، جاجیم ها و خلاصه بافته های زیبای ایرانی بروید و زیبایی بالکن خود را صد چندان کنید.

تزئیین بالکن کوچک - چیدمان تراس کوچک

از مزیت های یک چشم انداز و ویوی عالی در چیدمان تراس کوچک استفاده کنید

اگر بالکن شما به اندازه کافی بزرگ است و فضای زیادی دارد، آن را به یک اتاق غذاخوری بیرونی تبدیل کنید.
می توان به جای چیدمان چند مبلمان، فضای بالکن را به یک مکان غذاخوری معمولی تبدیل کرد تا وعده های عصرانه و صبحانه در این مکان صرف شود.
می توان از ایده های دکوراسیون مینیمالی برای بالکن مورد نظر استفاده کرد.
در ایده تزیین بالکن بالا، از منظره و چشم انداز بی نظیر طبیعی برای تمرکز بیش تر روی فضای اطراف استفاده شده و دکوراسیون این بالکن را منحصر به فرد کرده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید