پالتو های چهارخونه یکی از پرطرفدارترین انتخاب ها برای پاییز و زمستان می باشند. مدل پالتو چهارخونه درشت جدید را در اختیارتان قرار داده ایم با از آن ها برای خرید و دوخت پالتو ایده بگیرید. راهنمای خرید پالتوی چهارخونه ی زنانه را در این بخش از مد پارس مگ مشاهده نمایید.

انواع شیک و جذاب مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

پالتو چهارخونه مشکی سفید - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

به طور کلی پالتوهای زنانه و دخترانه از جمله لباس های گرم بوده که در طرح ها و سبک های مختلف موجود می باشد و هر ساله توسط طراحان مد و لباس ترندهای جدیدی از آن روانه بازار می گردد که خانم ها بر حسب نوع استایل و سلیقه ای که دارند به انتخاب مدل خاصی از آن می پردازند.

مدل پالتو چهارخونه نیز از جمله این سبک ها می باشد که همچون مانتو چهارخونه به نسبت طرحی که دارد هیچگاه دمده نمی شود و همواره طرفداران زیادی دارد.

از این نوع پالتوها می توان در مکان ها و موقعیت های مختلف استفاده نمود و با توجه به نوع تیپ خود با انواع لباس های مختلف اما ساده به راحتی ست کرد و از استایل ظاهری شیک و بی نظیری بهره مند شد. همچنین با توجه به این که این نوع پالتو جنس ضخیمی دارد برای استفاده در فصل های سرد سال گزینه بسیار مناسبی می باشد.

پالتو چهارخونه زنانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

این نوع پالتوها در طرح های ریز و درشت با رنگ های متنوع موجود می باشند که می توان بر اساس نوع سلیقه انتخاب کرد و برای این که در هنگام پوشیدن جلوه بهتری داشته باشد و استایل فرد را جذاب تر نماید بهتر است با توجه به سبک منحصر به فردی که این نوع پالتوها دارند با لباس هایی ست نمایید که سادگی بیشتری داشته باشند، همچنین با توجه به طراحی آن ها به صورت جلوباز و جلو بسته زمینه را برای انتخاب مدل مدنظر راحت تر نموده است.

انواع جنس پالتو

در انتخاب پالتو شما باید به نوع و کیفیت پارچه دقت کنید. از بهترین نمونه‌های پارچه برای پالتو، پارچه کشمیر است. این پارچه بسیار گرم و سبک است اما قیمت آن می‌تواند برای شما به‌صرفه نباشد!

پالتو بلند زنانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

پالتو پشمی ؛ مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

یکی دیگر از پارچه‌ها برای پالتو، پارچه‌های پشمی تهیه‌شده از پوست حیوانات هستند که مانند یک عایق بدن را گرم می‌کنند. این نمونه از پارچه مقاومت بسیاری در برابر گردوخاک و ساییدگی دارد و رطوبت زیادی را به خود جذب می‌کند. توجه کنید که نگهداری از لباس‌های پشمی نیز اهمیت زیادی دارد.

پالتو شیک دخترانه

پالتو ابریشمی

پالتوهای ابریشمی یکی از دست‌نیافتنی‌ترین پالتوها هستند! این پالتوها معمولاً در فروشگاه‌ها پیدا نمی‌شوند. پالتو ابریشم به‌دلیل جنس پارچه مرغوب آن قیمت بسیار زیادی دارد. این پالتو بسیار رؤیایی و تجملاتی است.

پالتو بلند دخترانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

معمولاً در دوخت و مدل آن ظرافت بسیاری به کار می‌رود. جنس ابریشم تاریخ انقضا ندارد و تا سالیان سال ماندگار و قابل‌استفاده است. البته این پالتو جنبه گرمایشی ندارد و فقط به‌واسطه ظاهر بسیار شیکش خریداری می‌شود.

پالتو خز ؛ مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

پالتو پوست حیوانات یا همان خز، یکی از خاص‌ترین و گران‌ترین پالتوها محسوب می‌شود. به دلیل اینکه جنس این پالتو از پوست حیوانات است از قیمت بسیار زیادی برخوردار است.

پالتو دخترانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

چهارخانه های اُورسایز محبوب امسال

کت یا پالتوهای اُورسایز یا همان بُرش آزاد و بزرگ از ترندهای محبوب سال 99 هستند، که در کت‌های چهارخانه هم بسیار دیده می شوند، اگر از دوست‌داران پارچه چهارخانه هستید و قصد تهیه آن را دارید، بهتر است سراغ مدل های فیت و باریک نروید، استایل با پالتو چهارخانه اُور سایز شما را  بسیار به روز و روی مد نان خواهد داد.

پالتو زمستانی دخترانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

پالتو چهارخونه رو با چه لباسهایی بپوشیم؟

  • فرقی نمیکنه پالتو چهار خونه شما دارای چه ترکیب رنگی باشه. شما میتونید با پوشیدن یک شلوار لگ مشکی و سفید ساده استایل فوق العاده شیک و جذابی برای خودتون ایجاد کنید.
  • علاوه بر این، شلوار لی و شلوار چرمی هم جز انتخابهای خیلی خوب در کنار پالتو چهارخونه هستند و استایل شما رو فوق العاده جذاب خواهند کرد.
  • اگر پالتو چهار خونه شما دارای رنگ خنثی مثل توسی و کرمی هست میتونید با پوشیدن یک لباس زیبا با رنگهای خیره کننده و خاص مثل قرمز، نارنجی، زرد و غیره، جذابیت ویژه‌ای رو برای استایل زمستانی خودتون به وجود بیارید.
  • علاوه بر این شما میتونید با انتخاب کفش، شال، کیف و سایر اکسسوریها با رنگ خاص و جذاب، استایل زمستونی زیبایی با پالتو چهارخونه داشته باشید.
  • انواع بوت و نیم بوت و چکمه بلند با پاشنه تخت یا پاشنه بلند و حتی کتانی رو هم میتونید با توجه به استایل خودتون با پالتو چهارخونه بپوشید و تیپ زمستانی جذابی داشته باشید.

مدل پالتو جدید

  • بهتره در کنار پالتو چهارخونه از لباسهای ساده و بدون طرح و الگوی خاص استفاده کنید تا زیبایی این طرح به بهترین شکل ممکن دیده بشه و استایل زنانه و زیبایی داشته باشید.
  • از آنجا که اغلب مدل‌های جدید پالتو چهارخانه دارای یقه های بزرگ و هستند و تمایل به بستن دکمه های مانتو پالتو کمتر است، به همین دلیل پوشیدن پلیورهای یقه اسکی و به رنگ سفید یا نود در زیر پالتو چهارخانه بسیار جذاب خواهد بود. پلیورهای یقه اسکی نه تنها با ژاکت های چهارخانه بلکه با تمام پالتوها ست زیبایی را ایجاد می کنند.
  • به طور کلی در ست کردن لباس‌های چهارخانه باید توجه داشت که سایر آیتم‌های پوشش تاجیحا از پارچه های ساده باشند، این قانون در ست کردن روسری یا شال با پالتو چهارخانه هم صدق می کند، شال‌های ساده و بدون طرح بهترین گزینه هستند. اگر تمایل به استفاده از شال مشکی ساده نداشته باشید، از رنگ درخشانی ههاهنگ با رنگ پالتو چهارخانه خود یا از رنگ‌های نود استفاده کنید.

پالتو چارخونه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

چه کسانی آورسایز نپوشند ؟ مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

اگر قد بلند هستید هم کت های بلند برای شما مناسب است و هم قدهای کوتاه البته به این شرط که لاغر هم باشید،اگر قد بلند هستید و اندام تان درشت است بهتر است قد میدی یا همان تا روی زانو را انتخاب کنید تا ران های تان را استتار کند در غیر این صورت اندام تان بزرگ تر به نظر میرسد.
در صورتی که قد بلندی ندارید بهتر است قد کت تا روی زانو و یا کمی بالا تر از زانو باشد. اما اگر قدتان بلند نیست و اندام تان هم پر است بهتر است مدل های دیگری را انتخاب کنید چرا که چنین سبکی برای شما مناسب نیست.

پالتو کتی دخترانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

استایل با شومیزهایی که پالتو شدند

از ترندهای پرطرفدار امسال شومیز های چهارخانه بلند هستند، این شومیزها که در طول های مختلف دیده می شوند، از بالای ران تا زیر زانو و حتی ماکسی، می توانند در حالت کوتاه به عنوان شومیز یا مانتویی برای نوجوانان پوشیده شوند، دانستن اینکه این سبک پالتو چهارخانه را چظور ست کنیم کار ساده است. برای هماهنگی سایز لباس ها با این مدل بدیهی است ک هفقط باید از کفش و شلوار اسپرت استفاده کنید، اسنیکرهای سفید یا رنگی هماهنگ با استیال و شلوار جین از بهرتین گزینه ها برای این استایل است.

پالتو بلند مشکی - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

استایلی زنانه و رسمی با پالتو چهارخانه

‌‌‌در مجموع استایل چهارخانه سبکی رسمی و زنانه است و به جز مدل های چهارخانه شومیزی که در ابتدای مطلب ذکر شد، ست کردن پالتو چهارخانه با آیتم هایی که تا حدی رسمی هستند سازگارتر است.

مثلا ست کردنِ پالتوی پیچازی با کیف کمریِ هولوگرامی و رنگین کمانی ، جذابیت کمتری نسبت به کیف‌های چرم رو دوشی و یا کیف های دستی دارد.

شومیز چهارخونه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

نکات مهم هنگام خرید پالتو

به جنس پالتو دقت کنید

در انتخاب پالتو به نوع و کیفیت پارچه دقت کنید. یکی از بهترین پارچه ها برای پالتو ، پارچه ای مانند کشمیر است که بسیار گرم و سبک می باشد اما قیمت آن گران می باشد.

یکی دیگر از پارچه های خوب برای پالتو ، پارچه های پشمی تهیه شده از پوست حیوانات است که مانند یک عایق بدن را گرم می کنند. این پارچه ها مقاومت زیادی در برابر کثیفی، گرد و خاک و ساییدگی دارند و رطوبت زیادی را بدون اینکه سنگین شوند به خود جذب می کنند .

پالتو جدید زنانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

اگر می خواهید پالتو پشمی خود را بشویید بهتر است این کار را انجام ندهید و پالتو را به خشک شویی بسپارید اما اگر در منزل لباس های پشمی را شستید ، آنها را روی یک سطح صاف پهن کنید تا خشک شوند و هیچ گاه برای خشک کردن آن ها را آویزان نکنید زیرا ظاهر لباس ظاهر تغییر می کند و شل خواهد شد.

یکی دیگر از بهترین پارچه ها برای پالتو ، پارچه های ابریشمی است .

به سایز پالتو توجه کنید

یکی دیگر از نکات مهمی که باید در هنگام پرو پالتو در نظر بگیرید ، سایز پالتو شما است . پالتو شما باید سایزتان باشد و نباید برایتان تنگ باشد زیرا شما باید زیر پالتو لباس نیز بپوشید و اگر تنگ باشد نمی توانید زیر آن لباس بپوشید . هنگام پرو بهتر است مانتو خود را از تنتان خارج نکنید و بر روی مانتو ، پالتو را بپوشید.

پالتو جدید دخترانه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

قد آستین پالتو شما نیز باید تا روی مچ دستتان باشد تا آستین لباسی که زیر آن پوشیده اید از زیر پالتو دیده نشود .

هنگام پرو پالتو دست هایتان را به همه طرف تکان دهید و دست های تان را چند بار به جلو بکشید تا بفهمید که آیا در قسمت ساعد احساس کشیدگی می کنید یا خیر . اگر هیچ جایی از پالتو کشیده نمی شود و به شما فشاری وارد نمی کند و کاملا در آن راحت هستید می توانید این پالتو را بخرید.

هنگام پرو پالتو بنشینید و بلند شوید تا دریابید که هیچ کشیدگی در هیچ ناحیه ای احساس نمی کنید . تو جه کنید هنگام نشستن و برخاستن، قسمت دامنی پالتو نباید بالا برود.

پالتو مدل جدید - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

به قد پالتو نیز توجه نمایید

قد پالتو شما باید تا حدودی بلند باشد زیرا پالتوهای بلند علاوه بر بدن پاها را نیز گرم نگه می دارند و مانع نفوذ سرما می شوند اما پالتوهای کوتاه تنها قسمت بالایی بدن را گرم نگه می دارند.

استایل شیک

رنگ پالتو انتخابی شما باید چگونه باشد؟

بهتر است پالتویی را انتخاب کنید که رنگ آن تیره باشد زیرا رنگ های تیره گرما را به خود جذب می کنند پس پالتوهای رنگ روشن انتخاب نکنید . رنگ هایی مثل قهوه ای، سورمه ای تیره، مشکی ، سبز ، بنفش و خاکستری بهترین رنگ ها برای پالتو هستند.

بنفش تیره از محکم ترین و قوی ترین رنگ هاست و انتخاب پالتو به رنگ بنفش ، نشان دهنده اعتماد به نفس بالا و داشتن قدرت تصمیم گیری است .

پالتو چهارخونه ریز - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

انتخاب پالتو به رنگ سبز نشان می دهد که شما فردی قوی با اراده ای بالا هستید و در تصمیم گیری ها محکمید و خودرای و مغرور می باشید.

انتخاب رنگ خاکستری برای لباس نشان می دهد که شما شخصیتی آرام و خنثی دارید و اعتماد به نفس تان بالاست. انتخاب پالتو به رنگ قهوه ای تیره که با رنگ برگ ها و طبیعیت همراه شده است نشان دهنده این است که آنها اعتماد به نفس بالایی دارند.

پالتو چهارخونه ریز دخترانه

پالتو خود را بر اساس فرم بدنتان انتخاب کنید

هریک از افراد در انتخاب لباس باید فرم بدن خود را در نظر بگیرند و بر اساس فرم بدنشان پالتو انتخاب کنند.

بهترین نوع پالتو، کت و‍‍ یا ژاکت برای فرم بدن گلابی شکل ، پالتوهایی می باشد که سرشانه های بزرگی دارند زیرا برای پنهان کردن کوچکی بالاتنه مناسب هستند.

استایل پاییزی - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

افراد دارای فرم بدنی سیبی شکل باید پالتویی را انتخاب کنند که چاقی موضعی پهلوها و دور کمر را بپوشاند پس بهتر است از پالتو های تک دکمه که برش زیبایی دارند استفاده نمایند . همچنین قد پالتو باید بلند نباشد زیرا این افراد را چاق تر نشان می دهد.

افرادی که بدن شان فرم ساعت شنی دارد ، گودی کمر زیادی دارند و بالا تنه و پایین تنه تان به یک اندازه پهن است پس بهتر است از کت های کمرکرستی که در ناحیه کمر برش می خورند و تنگ می شوند ، استفاده کنند.کت یا پالتوهایی که دور یقه خزدارند به دلیل برهم زدن تناسب بالا تنه و پایین تنه انتخاب مناسبی نیستند.

پالتو پاییزه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

به تعداد لایه های پالتو توجه کنید

شما می توانید پالتو دو لایه یا یک لایه انتخاب کنید . اگر می خواهید گرم تر بمانید بهتر است پالتو دو لایه انتخاب کنید که در مقابل برف و باران هم مقاوم هستند و دیگر لازم نیست زیر این پالتو لباس بپوشید پس نباید سایز گشادتری را انتخاب کنید .

اگرپالتو های تک لایه را انتخاب می کنید توجه کنید که سایز این پالتو باید کمی آزاد تر باشد چون گرمای چندانی ندارند و تنها از نفوذ آب جلوگیری می کنند.

انتخاب پالتو بر اساس فرم بدن

یکی دیگر از نکاتی که ما در مقاله راهنمای خرید پالتو زنانه به آن می‌پردازیم فرم بدن شما است. هر فرد در انتخاب لباس باید فرم بدن خود را در نظر بگیرد و بر اساس آن پالتو خود را انتخاب کند.

پالتو اور سایز - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

فرم بدن گلابی

بهترین نوع پالتو برای افرادی که دارای فرم بدن گلابی‌ شکل دارند، پالتوهایی هستند که سرشانه آن‌ها بزرگ است؛ زیرا این پالتوها می‌توانند کوچکی بالاتنه این افراد را بپوشاند.

فرم بدن سیبی‌شکل

افراد دارای فرم بدن سیبی‌شکل باید پالتویی را انتخاب کنند که چاقی موضعی پهلوها و دور کمر آن‌ها را بپوشانند. این افراد بهتر است که از پالتوهای تک دکمه که برش زیبایی دارند استفاده کنند. قد پالتو نباید بلند باشد زیرا این افراد را چاق‌تر نشان می‌دهد.

پالتو کوتاه - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

فرم بدن ساعت شنی

افرادی که دارای فرم بدن ساعت شنی هستند، کمر باریکی دارند و بالاتنه و پایین‌تنه‌شان به یک اندازه پهن است. بهتر است این افراد از کت‌هایی که در ناحیه کمر برش می‌خورند و تنگ می‌شوند استفاده کنند. کت‌هایی که دور یقه‌شان خز وجود دارد برای این افراد مناسب نیستند، زیرا تناسب بالاتنه و پایین‌تنه را برهم می‌زنند.

استایل زمستانی - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

نکات مهم قبل از خرید پالتو

  • هنگام انتخاب پالتو فقط به مدل و رنگ آن توجه نکنید.
  • تگ های پارچه ای داخل پالتو را بخوانید تا ببینید اجزای تشکیل دهنده آن چیست.
  • هنگام خرید پالتو به موقعیت هایی که می خواهید از آن استفاده نمایید توجه کنید.
  • بهتر است پالتوی را انتخاب کنید که جیب داشته باشد زیرا جیب ها سبب گرم نگه داشتن دستان شما می شوند . این جیب ها باید جادار باشد و آستر آن به خوبی دستان شما را گرم کند.
  • هنگام خرید برچسب یا لیبل لباس را نگاه کنید زیرا هر لباسی روش های خاصی برای شست وشو و اتوکشی دارد. بعضی از آن ها را نباید با آب شست و باید فقط خشکشویی کرد. بعضی از آنها را نباید اتو کشید. شما می توانید از فروشنده شرایط شست وشوی پالتو را بپرسید.

پالتو چرمی - مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

نگهداری از پالتو ؛ مدل پالتو چهارخونه درشت جدید

بسته به جنس پالتو شرایط نگهداری آن‌هم متفاوت خواهد بود. بهتر است هنگام خرید از فروشنده بپرسید که پالتو را در کجا نگهداری کنید، برای زمستان بعدی چگونه پالتو را بسته‌بندی کنید و چه موادی بزنید که پالتو از حملات حشرات در امان بماند.

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

دیدگاهتان را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید